TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

בשורה למפתחים


קיידנס
3LC, מקודד הבלוטות' של הדור הבא, זמין עתה עבור מעבדי Tensilica HiFi של קיידנס

'קיידנס דיזיין סיסטמס' (קיידנס) הכריזה כי ה-LC3 , מקודד תקשורת ברמת מורכבות נמוכה, המספק איכות שמע גבוהה במיוחד ברוחב פס נמוך יותר, הצפוי לעמוד בתקן LE Audio, הדור הבא של אודיו בלוטות', זמין עכשיו עבור Tensilica® HiFi DSPs וכבר סופק לאחד הלקוחות המובילים של החברה. מקודד ה-LC3 מקנה למפתחים רמה גבוהה יותר של גמישות במציאת האיזון בין איכות השמע, צריכת ההספק ותכונות אחרות במטרה ליצור חווית משתמש מיטבית.

קיידנס הוציאה רישוי לקוד ייחוס מ- Fraunhofer IISעל מנת לאפשר זמינות של המקודד החדש מייד עם השקת תקן ה-LE Audio הראשוני. הדבר מאפשר ללקוחות ליהנות מיידית מהשיפורים החדשים ביותר, לרבות תוחלת חיי סוללה ארוכה יותר, שיפור הקישוריות ושיתוף משתמשים רבים.

"דרישת הצרכנים למגוון רחב יותר של מוצרים מבוססי שמע בבלוטות', מאוזניות TWS ועד לרמקולים נישאים, לא מפסיקה לגדול ולהתחזק. אנחנו שמחים להיווכח שהתרומות שלנו ל-LC3 עוזרות לספק איכות גבוהה יותר וחווית משתמש עשירה יותר," אומר מרק גאייר, ראש מחלקה עסקית בחטיבת השמע והמולטימדיה של Fraunhofer IIS. "כבר בשלבים מוקדמים של פיתוח המקודד דאגנו להבטיח שה-LC3 יוכל לעבוד ביעילות רבה על ארכיטקטורת ה- Cadence Tensilica HiFi Audio DSP, מה שמיתרגם בסופו של דבר להארכת חיי הסוללה עבור הצרכנים".

"Fraunhofer ממשיכה להוכיח את עצמה כמובילה בחדשנות, עבור עולם מפענחי/מקודדי שמע וקול, עם התרומות החשובות שלה לתקן ה-LC3 החדש," אומר ז'ראר אנדרוס, מנהל שיווק IP קול ושמע בקיידנס. "בזכות העבודה הצמודה עם Fraunhofer לכל אורך הפיתוח של מקודד/מפענח שמע זה, אנחנו יכולים להציע היום יישום המותאם בצורה מעולה, עם צריכת הספק נמוכה במיוחד, לארכיטקטורת ה-HiFi, בסינכרון עם ההכרזה על LE Audio. זוהי דוגמה נהדרת לאופן שבו אנחנו ממשיכים לשפר את טכנולוגיית ה-HiFi שלנו שהיא הטובה ביותר מסוגה וכך לספק את הביצועים המיטביים עבור יישומי השמע והקול של לקוחותינו".
Tensilica HiFi Audio DSP מבית קיידנס הם מעבדי שמע/קול/ AI- לדיבור בעלי הרישוי הנפוץ ביותר בשוק. הם חלק מתיק מוצרי ה-IP הנרחב של קיידנס והם מאפשרים מצוינות בתכנוני SoC ע"פ תמיכת אסטרטגיית ה- Intelligent System Design™ של קיידנס.


Systems Cadence Design (קיידנס)
קיידנס מאפשרת חדשנות לתחום התכנון האלקטרוני, וממלאת תפקיד מרכזי ביצירת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של מעגלים משולבים ומוצרי אלקטרוניקה. אסטרטגיית תכנון המערכות החכמה של קיידנס, מאפשרת ללקוחותיה (מכל הסגמנטים בתעשיות השונות) להשתמש בתוכנה, חומרה, IP ושירותים נוספים אשר פותחו בחברה, במטרה לתכנן ולישם שבבים מתקדמים ויחודיים, למוצרי אלקטרוניקה צרכנית, ציוד תקשורת ורשת, טכנולוגית ענן, מרכזי נתונים ומערכות מחשוב. קיידנס נבחרה לאחת ממאה החברות הטובות לעבוד בהן בעולם (ע"פ מגזין Fortune). מטה החברה שוכן בסן-חוזה, קליפורניה, ומשרדי מכירות, מחקר ופיתוח פזורים ברחבי העולם במטרה לשרת את תעשיית האלקטרוניקה הבינלאומית. http://www.cadence.com/il/

בישראל פועלת קיידנס בשני אתרים הכוללים פיתוח ומכירות, בחיפה ובפתח תקווה. את הפעילות העסקית מוביל אדר סגל ואת פעילות הפיתוח מוביל פרופ' זיאד חנא.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il