TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

נחתם ההסכם להכנסת פעילות הקנאביס והנדל"ן של מוניטין לחברת נקסט ג'ן


נקסט ג'ן
חברת מוניטין מקימה מיזם קנאביס שהוכרז כפרויקט לאומי במדינת לסוטו והמבוסס על שיתוף פעולה עם ממשלת לסוטו באמצעות חברת הפיתוח הלאומי של המדינה, ויאפשר כושר ייצור גדול, בעלויות נמוכות, בסטנדרט גלובלי

חברת נקסט ג'ן ביומד הבורסאית מדווחת על חתימת הסכם עם מוניטין חברה לקידום התעשייה בע"מ, בשליטת ויצמן שירי, למיזוג פעילויות מוניטין בתחומי הנדל"ן בישראל והקנאביס כנגד הקצאת מניות שליטה, עד 90%, בנקסט ג'ן. ממוניטין נמסר כי יש לה מודל עסקי ייחודי בתחום הקנאביס המבוסס על כושר ייצור פוטנציאלי בסטנדרט גלובלי בעיקר במדינת לסוטו לצד עלויות נמוכות וגמישות גבוהה בתמחור, וכן פעילות נדל"ן שעיקרה קרקע בבאר שבע. בכפוף לקבלת האישורים לעסקה ולהשלמתה צפויה נקסט ג'ן לעמוד בדרישות ההון העצמי ליציאה מרשימת השימור.


מוניטין הינה בעלת השליטה (72.5%) בחברת VDC Suppliers הרשומה במדינת לסוטו, ומקדמת מיזם קנאביס שהוכרז החודש כפרויקט לאומי על ידי ממשלת לסוטו. חברת VDCמחזיקה ברישיון ממדינת לסוטו לטיפוח וגידול קנאביס בחממות וכן לייצור, שינוע, ייבוא וייצוא קנאביס. מוניטין, באמצעות חברת VDC, התקשרה עם חברת הפיתוח הלאומי של לסוטו, LNDC, בהסכם מחייב לשיתוף פעולה והקמת פעילות גידול וייצור של קנאביס/המפ בלסוטו, הכולל זכות לשימוש במבנים בהיקף של עד 10,000 מ"ר בעלות שכירות מזערית וכן הסכמי שכירות ביחס לקרקעות בשטח של 22 דונם. במסגרת ההסכם נקבע, כי לחברת הפיתוח הלאומי של לסוטו יוקצו 10% ממניות VDC כנגד התחייבות לקידום הפרויקטים, הקצאת מבנים, קידום ויצירת קשר בין VDC לבין חקלאים במדינה. בהתאם לתוכנית העסקית של מוניטין, הפרויקט עשוי לכלול בתוך שנים בודדות אלפי חקלאים שיגדלו המפ בשטחים שבבעלותם עבור VDC בהיקף של עשרות אלפי דונמים.


בכוונת מוניטין למנף את היתרונות שבליבת פעילותה העסקית על מנת להשיג שותפויות עסקיות לטווח הארוך עם מגדלי קנאביס בישראל, אירופה ובצפון אמריקה תוך מינוף יכולות ותשתית הגידול והייצור בלסוטו.
תחת המותג "RAPHAEL WELLNESS", כבר החלה מוניטין בשיווק ומכירה של סדרת מוצרי קנאביס מבוססי CBD ובכוונתה להרחיב את המותג גם למוצרי מזון-על. המותג וליין המוצרים הושקו בסוף נובמבר 2019 בתערוכה EXPO Cannabis ביוהנסבורג.


פעילות הנדל"ן של מוניטין כוללת זכויות בקרקע בלב אזור העסקים של העיר באר שבע. בהתאם לתוכנית מתאר באר שבע 2030, החברה מקדמת תוכנית קומפלקס נדל"ן משולב מסחר, משרדים, מלונאות ומגורים בהיקף של עשרות אלפי מטרים, להערכת החברה, מתן תוקף לתוכניות יהיה במהלך שנת 2020.


ויצמן שירי, בעל השליטה במוניטין, מסר כי "אנו שמחים על חתימת ההסכם להכנסת פעילות מוניטין לחברת נקסט ג'ן. ההסכם עליו חתמנו עם החברה הממשלתית של לסוטו, לצד הרגולציה הנוחה, האקלים המעולה וחוקי המיסוי המיטביים במדינה יאפשרו לנו להפחית משמעותית את עלויות גידול הקנאביס. החברות הגדולות והמובילות בעולם כמו Canopy Growth כבר פעילות במדינת לסוטו מזה מספר שנים, ומוכיחות את הפוטנציאל העסקי הקיים בשוק זה. בכוונת מוניטין ליישם טכנולוגיות בוטניות חדישות לגידול קנאביס במחיר תחרותי ובסטנדרטים גלובליים. אנו מאמינים כי הפעילות הקיימת במוניטין תהיה בעלת ערך למשקיעים".
לצורך קבלת מידע נוסף על שיתוף הפעולה עם מדינת לסוטו: https://www.gov.ls/lesotho-launches-another-cannabis-project/

אודות מוניטין:
חברת מוניטין, בבעלות מר ויצמן שירי, פועלת בתחום הנדל"ן בישראל ובתחום פעילות ייצור ועיבוד הקנאביס הרפואי .החברה פועלת במדינת לסוטו לקידום פרויקט עיבוד וייצור תעשייתי של קנאביס וסופר פוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il