TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אשכול רשויות נגב מערבי מאמץ טכנולוגיית עיר חכמה מתקדמת של חברת טלדור: פלטפורמת IoT חדשנית לניהול מערך איכות הסביבה


מערכת פינוי אשפה של טלדור
הפלטפורמה החדשנית אשר תותקן באופן הדרגתי ב- 10 הרשויות ברחבי אשכול נגב מערבי, נותנת פתרון מלא לשליטה ובקרה על מערך פינוי הפסולת ועל החיישנים המותקנים ברחבי האשכול, תוך הצגת הנתונים על מפה דינאמית בזמן אמת. היקף הפרויקט נאמד במעל 2 מיליון ₪

אגף הפיתוח של חברת טלדור זכה בפרויקט המביא את יישובי אשכול הנגב המערבי צעד קדימה לערים חכמות- פלטפורמה חכמה לניהול מערך איכות הסביבה. הטמעת פלטפורמה זו מצטרפת לשורת צעדים שמבצעות כיום רשויות רבות, בשילוב טכנולוגיות של ערים חכמות, אשר מייעלות תהליכים רבים, חוסכות בהוצאות של הרשויות ומשפרת את השירות לתושב.


במסגרת הפרויקט שמבוצע בשילוב חברת גלביטל פתרונות RFID בע"מ, וגיל-און שיווק כללי בע"מ, יותקנו שתי טכנולוגיות ניטור ומעקב במשאיות האשפה הפועלות ברשויות האשכול. הראשונה שבהם הינה מערכת ייחודית בארץ של משקלים אינטגרליים אשר מחשבים ומבקרים את משקל הפסולת במשאית, תוך כדי נסיעה. מערכת המידע החכמה מתעדת ומנתחת את הנתונים בעצמה, ובכך מייתרת את הצורך בנסיעה לתחנת מעבר נייחת, שעד כה הייתה הכרחית לצורכי תיעוד.


הטכנולוגיה השנייה שהוטמעה, היא בקרי RFID אשר תומכים בכל מערך משאיות הפינוי אשפה הכולל את מנופי הפסולת להטמנה, מנופי הגזם, משאית רמס"ע ("הרם וסע") והיפוך לדחס.


כך המערכת מאפשרת שליטה ובקרה על כל מערך הפינוי באמצעות מערכת שו"ב המוצגת על מפת GIS ואפליקציית מובייל, הכוללת דשבורדים ניהוליים בזמן אמת.


הפלטפורמה הינה גמישה ומאפשרת ללקוחות להעשיר את המידע על המפה ע"י חיבור למגוון רחב של חיישנים ולתת תמונה רחבה של כלל מערך איכות הסביבה ובזמן אמת. המערכת צפויה לעלות בעוד כשלושה חודשים, היקף הפרויקט הוערך במעל 2 מיליון ₪.

לדברי עידו לוי, מנהל החדשנות באגף הפיתוח בטלדור: מדובר בפתרון הראשון בישראל בתחום המשקלים במשאיות ברשויות המקומיות. לפרויקט הנוכחי גייסנו את מיטב ניסיוננו בפיתוח פתרונות בתחום ערים חכמות ואיכות הסביבה, בהם ניסיון של עשרות פרויקטים ברשויות והקמת המכללה הלאומית לשוטרים – Policity. כך, הצלחנו לייצר מערכת שתוכל לייעל משמעותית את הפעילות החשובה של ניהול כלל מערך איכות הסביבה ופינוי האשפה ביישובי אשכול הנגב המערבי. אנו בטוחים כי זוהי רק ההתחלה של תהליך אשר יתרום רבות לרשויות המקומיות, הן בחיסכון, הן בהתייעלות והן בשיפור השירות לתושב.


לדברי אורי פינטו - מנכ"ל אשכול נגב מערבי :" זהו עוד צעד משמעותי עבור רשויות אשכול הנגב המערבי בתהליך אימוץ הטכנולוגיות של ערים חכמות, שהופכות את החיים ברשויות המקומיות לטובים ויעילים יותר, ואנו מאמינים כי בעזרת מערכת הניטור של טלדור, נוכל לשפר את השירות לתושבים שלנו תוך חיסכון משמעותי בעלויות הרשויות. זאת לצד תרומה לאיכות הסביבה המתאפשרת מטיוב מסלולי האיסוף ומהיכולת לנטר ולתמרץ רשויות ויישובים על סמך כמות הפסולת שהם מייצרים. המערך הטכנולוגי הוא מרכיב חשוב בתכנית אזורית כוללת לשידרוג מערך הטיפול בפסולת ברשויות האשכול. תכנית המתבצעת הודות לתקצוב משמעותי שמקבלים האשכולות מהמשרד להגנת הסביבה וממשרד הפנים".


אודות טלדור:
קבוצת טלדור עוסקת בפיתוח ויישום של פתרונות עסקיים וטכנולוגיים מתקדמים בעולמות התוכנה והחומרה, הדאטה, התשתיות, השירות העצמי והטרנספורמציה הדיגיטלית. טלדור היא אחת ממובילות השוק בישראל בתחום הדיגיטל, תחום הדאטה ותחום החדשנות, כאשר היא מציעה כיום את קשת הפתרונות הרחבה ביותר בענף, ומשרתת למעלה 1,000 חברות, ארגונים ומוסדות ממשלה וציבור. טלדור מתמחה בהבאת תועלות עסקיות ב- Time to Market מהיר ללקוח. עולם התשתיות הפיתוח והשירות של טלדור עובד בצורה אג'ילית, תוך יישום מעגלים קצרים של Design Thinking ושימוש בשפות הפיתוח המתקדמות ביותר, רובן מבוססות קוד פתוח.


טלדור היא החברה היחידה בישראל שהטמיעה טכנולוגיית בלוקצ'יין מקצה לקצה, והביאה לעולמות ה- IT טכנולוגיות חלוציות ופורצות דרך, תוך שמירה על המערכות הקיימות, וניהול סיכונים מוקפד. טלדור נמצאת בשליטת DBSI השקעות בניהולם של ברק דותן ויוסי בן שלום.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il