TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

UBS חושף תחזית לשנת 2020 ו"עשור של שינויים"


UBS Wealth Management
על רקע של אי-וודאות מבחינת מדיניות, ההמלצות העיקריות הן להשקעה במניות איכותיות ונושאות דיבידנדים, בשעה שתקנים חדשים בתעשייה יידרשו לשפר את הנגישות להשקעות בנות-קיימא עבור המשקיעים בשנים הבאות

ישראל: הכלכלה תחרותית מאוד אך השינויים הדמוגרפיים והגיאופוליטיים מחייבים מעקב.
ציריך, 20 בנובמבר, 2019 – בחירות פוליטיות בוטות מקשות על הכנת תחזית ל-2020, אך החדשנות, המונעת על ידי טכנולוגיה וקיימות, תוליד מנצחים ומפסידים חדשים בעשור הבא, קובעת התחזית של UBS Global Wealth Management (GWM) לשנה החדשה.


ההמלצות העיקריות של UBS GWM לשנה הקרובה הן:
השקעה במניות איכותיות ונושאות דיבידנדים, כמו גם בחברות מקומיות וממוקדות בצריכה החשופות פחות לסחר ולהוצאות עסקיות.


אימוץ גישת שביל הזהב לאגרות החוב, לנוכח תשואות נמוכות מאוד על החובות הבטוחים ביותר וסיכוני אשראי מאמירים בקרב מנפיקים עתירי תשואה.


העדפה למתכות יקרות על פני סחורות מחזוריות; שילוב של מטבעות בטוחים עם מטבעות בעלי תשואה גבוהה; ובהשקעות האלטרנטיביות: העדפה לרגישות נמוכה לתנודות השוק.


מארק האפלה, מנהל ההשקעות הראשי של UBS Wealth Management: "בחירות, מתחי הסחר ותמהיל משתנה של מדיניות מוניטרית ופיסקלית צפויים להכתיב "שנה של בחירות" ב-2020. ואולם, המשקיעים צריכים להסתכל אל מעבר ל-12 החודשים הבאים, אל "העשור של השינוי" שבו מנצחים ומפסידים חדשים עשויים לשנות את אופן הקצאת ההון של המשקיעים."


לגבי התחזית לישראל אמר דר' אודי דהאן, מנכ"ל UBS Wealth Management ישראל: "הכלכלה הישראלית תחרותית מאוד, נתמכת על ידי מודל צמיחה דינאמי שמונע על ידי סקטור ההיי-טק. שילוב של מסגרת מדיניות מאקרו-כלכלית מבוססת, מיצוב חוב חזק ואוכלוסייה בעלת הון, הביאו בעבר לחוסן בפני זעזועים. עם זאת, יש לעקוב אחר אתגרים דמוגרפיים ארוכי טווח, מערכת פוליטית מקוטעת וחששות גאו-פוליטיים מתמשכים."


בשנות העשור הקרוב יתמודדו המשקיעים עם עולם שהשתנה. כ-790 מיליון בני אדם יעברו להתגורר בערים. כוח העבודה במדינות המפותחות יתכווץ ב-25 מיליון ויגדל ב-470 מיליון בני אדם בכלכלות המתעוררות. מספר משתמשי האינטרנט יגדל מ-4.3 מיליארד כיום ל-7.5 מיליארד.


אתגרי הקיימות והטכנולוגיה הקשורים לגורמים אלה ואחרים יוצרים הזדמנות, קובע הדו"ח. ככלל, הנושאים המובילים בהשקעות לטווח רחוק לשנה הקרובה הם הטרנספורמציה הדיגיטלית, טיפולים גנטיים, ומחסור במים.


בנוסף, ככל ש-2020 מתקרבת והולכת, המשקיעים מתלכדים סביב סטנדרטים גלובליים שיהפכו את ההשקעות בנות קיימא במיוחד, לנגישות יותר ללקוחות. הנגישות המשופרת מתבטאת בעקרונות פעולה של ה-International Finance Corporation for Impact Management כמו גם במאמצים של ה-International Institute for Finance לפישוט המינוח של ההשקעות בנות קיימא. UBS, שה-wealth manager הגלובלי הגדול בעולם, ו-Blackrock, מנהל הנכסים הגדול בעולם, תומכים במאמצים אלה.


תחזית כלכלית
בתרחיש הבסיס של UBM GWM, כלכלת העולם תגדל ב-2020 ב-3%, ירידה קלה מ-3.1% ב-2019, לפי הדו"ח. הצמיחה בשווקים המפותחים תואט מ-1.6% ל-1.1%, בעוד שהצמיחה בשווקים המתעוררים תואץ מ-4.2% ל-4.6%. ואולם, אי-הוודאות גבוהה בשני הכיוונים ותלויה בהחלטות הגאופוליטיות ובמדיניות, כמו גם בקלפיות במדינות השונות.


העולם ימשיך כנראה לשמור על אינפלציה נמוכה: שיעור האינפלציה העולמי ירד מ-3% ל-2.9%. התשואה על אג"ח אוצר אמריקאיות ל-10 שנים תרד ל-1.8% עד סוף 2020, ואילו מדד ברנט של מחירי הנפט הגולמי ירד ל-60 דולר לחבית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il