TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הלורה, חברת פורטפוליו של אלון מדטק ונצ'רס, סוגרת סבב גיוס של 7 מיליון $


Hallura Ltd
את הסבב הובילה קבוצה של משקיעים מארה"ב, אירופה ומשקיעים ישראליים; ההכנסות ישמשו להשלמת הניסויים הקליניים ורישום מוצרי החברה באירופה
Hallura Ltd. המפתחת מוצרי מילוי להזרקה (fillers)דרמטולוגיים מבוססי חומצה הילארונית (HA) לתחום האסתטיקה הרפואית המבוססים על טכנולוגיה פורצת דרך, סגרה סבב גיוס של 7 מיליון דולר. את סבב הובילה קבוצה של משקיעים פרטיים מארה"ב, אירופה ומשקיעים ישראליים; עיקר ההשקעה מגיעה ממנתחים פלסטיים ורופאי עור מהמובילים בתחום האסטטי בעולם.

הלורה הינה חברת פורטפוליו של אלון מדטק ונצ'רס בבעלות ד"ר שמעון אקהויז הפועלת במסגרת תוכנית החממות ובמסגרת מסלול ויזה לחדשנות של רשות החדשנות (IIA),

חומרי המילוי הדרמטולוגיים של Hallura מבוססים על טכנולוגיה ייחודית שפיתחה החברה בשנתיים האחרונות. שלא כמו הטכנולוגיה הקיימת מזה 20 שנה, בחומרי מילוי HA המשמשים בקליניקה היום ומבוססים על טכנולוגיית הצלבה תוך כדי שימוש בריאגנט, הנקראBDDE , ל-Hallura טכנולוגית הצלבה הנותנת מענה לחסרונות המוצרים בטכנולוגיה הקיימת.

הפתרון של Hallura עונה על הביקוש הגובר לטיפולים אסתטיים שנותנים למטופל(ת) מראה עור טבעי וגמיש. מוצרי Hallura מבוססים על מנגנון הצלבה ייחודי אשר שומר על התכונות הטבעיות של שרשראות ה- HA. החברה השלימה סדרת מחקרים בבעלי חיים, שבמסגרתם נבדקו המוצרים והתוצאות מלמדות על בטיחות המוצר ופוטנציאל גבוה יותר למילוי ומתיחת עור בהשוואה למוצרים המובילים בשוק.

ד"ר סטפן מונייר, מייסד-משותף ומנכ"ל Hallura, ציין: "אנו גאים מאוד בפריצת הדרך שהשגנו בשנתיים האחרונות. יש לנו פלטפורמת HA טכנולוגית מבטיחה מאוד, מכשור מהמתקדמים ביותר שיש וצוות מוסמך ומיומן מאוד. חומרי מילוי HA מהווים יישום ראשון לטכנולוגיה שלנו. בכוונתנו לבחון בעתיד יישומים רפואיים נוספים".

ד"ר שמעון אקהויז, מייסד-משותף ויו"ר Hallura, ציין: "אנו שמחים מאוד להשלים את סבב הגיוס של Hallura ולהוסיף לבעלי המניות הנוכחיים את אחת הקבוצות הנחשבות בעולם ברפואה אסטטית. גיוס זה יאפשר לנו לבנות ולמצב את החברה כמובילה בשוק ההזרקות הדרמטולוגיות , שהפך לפלח שוק הגדול ביותר בשוק האסתטי הגלובלי והלא פולשני."

ד"ר פר הדן, מייסד-משותף בחברת Hallura משטוקהולם שוודיה ציין: "לאחר שהייתי מעורב בפיתוח חומר המילוי HA הראשון לפני למעלה מ 20 שנה וכן לאחר שהייתי מעורב מאוד ופעיל בשימוש ופיתוח של טכנולוגיה זו, יש לי פרספקטיבה רחבה על צרכי השוק וצרכיהם של רופאים ולקוחות בהזרקות HA. אני מאמין שקו ה- HA החדש של Hallura ישנה את התחום הזה ויאפשר תכונות חדשות לחלוטין של הזרקות HA, האופן בו הם מיוצרים ואופן השימוש בהם על ידי רופאים. אני מאוד נרגש להיות חלק מצוות Hallura ולהמציא מחדש את ה- HA שהפך לפתרון האסתטי הפופולרי ביותר המשמש את הרופאים ברחבי העולם ”.

אניה אלדן, סמנכ"לית רשות החדשנות (IIA) וראש זירת הזנק, ציינה: "פרויקט זה מהווה עוד דוגמא איך תכנית החממות יכולה לתרום להצלחת הסטרטאפים בישראל. במקרה זה החממה זיהתה את הצורך, מצאה חוקר מחו"ל, הביאה אותו

להקים את החברה בישראל, הביאה את החברה לאבן דרך מימונים בעזרת ההשקעה של החממה והתרומה של בעלי החממה, דר׳ שמעון אקהויז וצוות המנהל של חממה וכן עזרה לגייס את הסיבוב המשמעותי".

אודות Hallura Ltd.

חברת Hallura Ltd. מביאה טכנולוגיה מבוססת HA ייחודית לשוק ההזרקות האסתטיות שהולך וגדל במהירות, תוך שימוש בטכנולוגיית הצלבה פורצת דרך. חומרי המילוי התת עוריים של Hallura עונים על הביקוש ההולך וגובר למילוי טוב יותר ובטיחותי יותר עם תוצאות אסתטיות טבעיות ורכות במגוון רחב של יישומים אסתטיים.

החברה הוקמה בשנת 2017, ע"י ד"ר סטפן מונייר, אלונה גלרמן, ד"ר פר הדן וד"ר שמעון אקהויז. מטה החברה והמו"פ ממוקמים ביוקנעם.

אודות חממת אלון מדטק ונצ'ורס:

חממת אלון מדטק ונצ'ורס שהחלה לפעול בראשית שנת 2014, מוגדרת כחממת פריפריה, המשקיעה בחברות בתחום המכשור הרפואי. החממה הוקמה על יד ד"ר שמעון אקהויז, אחד מן היזמים הסדרתיים הבולטים בישראל בתחום המכשור הרפואי והרפואה האסתטית.

חממת אלון מדטק נתמכת על ידי רשות החדשנות הישראלית (IIA). אלון מדטק משקיעה ומשתפת פעולה עם יזמים כדי להפוך רעיונות חדשניים לחברות מצליחות עם טכנולוגיות חדשות ופתרונות פורצי דרך המשפרים באופן משמעותי את איכות החיים של בני האדם ברחבי העולם.

פורטפוליו החברות של אלון-מדטק כולל 14 חברות בתחום הקרדיו וסקולרים, רפואה אסתטית, כירורגיה זעיר פולשנית, בריאות דיגיטלית ורפואה מותאמת אישית, אבחון וניטור חולים בבתי החולים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il