TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

סטארט-אפ אבטחת הסייבר Sepio Systems השלים סבב גיוס A של 6.5 מיליון דולר בהובלת הקרנות Hanaco ו-Merlin


יוסי אפלבאום
הסטארט-אפ שמתמחה בנטרול מתקפות סייבר מבוססות חומרה, גייס עד היום 11 מיליון דולר

סטארט-אפ הסייבר הישראלי-אמריקאי ספיו (Sepio Systems) השלים סבב גיוס A בהיקף של 6.5 מיליון דולר בהובלת הקרנות Hanaco Ventures ו-Merlin Ventures ובהשתתפות המשקיעים הקיימים Energias de Portugal (EDP), Mindset Ventures ו-Pico Partners. מאז ייסודה גייסה ספיו 11 מיליון דולר.


בנוסף להודעת הגיוס, הודיעה ספיו על מינוי שני מנהלים חדשים שמצטרפים להנהלת החברה: גילי סהר שיכהן כמנהל כספים ראשי וחן בן-אליהו שיכהן כסגן נשיא לפיתוח עסקי.


החברה הוקמה בשנת 2016 על ידי שלושה יזמים סדרתיים יוצאי חיל המודיעין: יפתח ברטשפיז, יוסי אפלבאום, ובנצי בן עטר. יושב הראש של החברה הוא תמיר פרדו, ראש המוסד לשעבר. Sepio, המעסיקה כיום 15 עובדים בישראל ובארה"ב, נמצאת בימים אלו בשלבים של התרחבות עסקית מהירה וצפויה להכפיל את מספר העובדים בחודשים הקרובים.


Sepio מציעה פתרון תוכנה כולל המאפשר זיהוי בזמן אמת ונטרול של מתקפות סייבר ואירועים של דליפת מידע המבוצעים באמצעות התקני חומרה נגועים. בחודשים האחרונים החברה היתה מעורבת בגילוי ומניעה של אירועים ובכללם זיהוי של התקני חומרה וציוד היקפי נגועים, התקני רשת "שקופים", וכן התקנים שבהם בוצעו שינויי קושחה בלתי מורשים.


Sepio Prime, המערכת המותקנת בסביבת המחשוב והרשת הארגונית, הותקנה בהצלחה ביותר מ-25 ארגונים גדולים עד בינוניים בעולם בכללם בנקים, חברות ביטוח, חברות טלקום, וספקי אנרגיה בארה"ב, סינגפור, ברזיל, דרום אפריקה וישראל.


היקפן של מתקפות סייבר מבוססות התקנים נגועים צומח בקצב מהיר כפי שמעיד פרסום עדכני של CNBC אודות מתקפות נגד כספומטים וכן הפריצה החמורה למחשבי סוכנות החלל האמריקאית NASA שמעבדת המנועים שלה נפרצה באמצעות שימוש בהתקן Raspberry Pi בלתי מורשה.


"הכמות הגדלה במהירות של מתקפות סייבר מבוססות חומרה הוא מקור לדאגה עבור כל הארגונים. מאחר ופתרונות האבטחה האחרים ממוקדים באיומי תוכנה או בזיהוי התנהגות המשתמשים, הם אינם מסוגלים לבלום איומים שנובעים מהחומרה עצמה", מסר יוסי אפלבאום.


"Sepio מגדירה ופותרת היטב בעיה שרוב הארגונים מודעים לקיומה אך אינם מסוגלים לפתור אותה או אף לכמת את הנזקים הנגרמים.", מסביר אלון ליפשיץ, מייסד שותף ב-Hanaco Ventures "מעבר לעובדה שהחברה יצרה ומובילה קטגוריה חדשה בעולם האבטחה, נדיר מאד שמשקיע זוכה לתמוך בצוות חזק של מייסדים אשר עובדים יחד באופן הרמוני למעלה מ-20 שנה ובונים כעת יחד את הסטארט-אפ השלישי שלהם."


"הצטרפות Hanaco ו-Merlin וכן התמיכה המתמשכת של המשקיעים הקיימים משקפת היטב את העובדה שהשוק והתעשיה מאמצים את הפתרון שאנחנו מציעים. ההשקעה המשמעותית תאפשר לנו לצמוח מהר יותר, להרחיב את פעילויות השיווק והמכירות וכן להגדיל את צוות הפיתוח", הוסיף אפלבאום.


השותפות עם Merlin מאפשרת את הטמעת המוצר והטכנולוגיה בקרב גורמי הממשל הפדרלי בארה"ב. "ברגע שנחשפנו לפתרון של ספיו, הבנו שהוא ממלא פער קריטי באבטחת שרשרת האספקה על ידי מתן יכולת נראות מלאה החל מהשכבה הפיסית של ההתקנים. המודל של Merlin הוא להשקיע בטכנולוגיות אבטחה ייחודיות ומתקדמות אשר נוכל לשווק ללקוחותינו ולענות על האתגרים הקשים ביותר עמם הם מתמודדים, ולכן Sepio מתאימה לנו ביותר." אמר דוד פלפס, יו"ר ומנכ"ל Merlin.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il