TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

סיכום תשואות תעשיית קרנות הנאמנות אוקטובר ומתחילת השנה


מיטב דש
בנטרול הקרנות הכספיות (כולל הדולריות) שהשיגו 1.2%-, תשואת הקרנות האקטיביות המסורתיות מגיעה ל-10.75%

תעשיית קרנות הנאמנות רשמה בחודש אוקטובר תשואה חיובית ממוצעת של 1.3%, בדומה לתעשיית קופות הגמל.
התשואה מתחילת השנה עומדת על כ-9.55%.
בנטרול הקרנות הכספיות (כולל הדולריות) שהשיגו 1.2%-, תשואת הקרנות האקטיביות המסורתיות מגיעה ל-10.75%.
הסתיים ההייפ? קרנות הקנאביס "מככבות" בין הקרנות הגרועות ביותר הן באוקטובר והן מתחילת השנה.

תשואות קרנות הנאמנות באוקטובר 2019

● הקרן האקטיבית שרשמה את התשואה החודשית הגבוהה ביותר בחודש אוקטובר היא הקרן "איילון (D6) אקסטרים נאסד"ק 100 פי 3", שעלתה ב- 11.95%.


• מנגד, הקרן האקטיבית שהשיגה למשקיעים את התשואה הגרועה ביותר היא: "סלע (4D) קנאביס" לאחר שירדה ב- 13.44%.


קבוצת הקרנות המתמחות במניות בישראל סיכמה את החודש עם תשואה חיובית של 2.85% בהובלת קרנות מניות מניות ת"א 90 שעלו ב-3.8%. קרנות שמתמחות במניות בחו"ל רשמו תשואה חיובית בשיעור משוקלל של 2.55%.

קרנות אג"ח כללי רשמו בסיכום חודשי תשואה חיובית ממוצעת של 0.7%, אלו שבחרו "לא לקחת סיכון" ולא להיחשף למניות כלל, השיגו תשואה חיובית המסתכמת ב-0.3% בלבד. אלה שבחרו להשקיע בקרנות אג"ח כללי עם חשיפה של עד 30% מניות רשמו את התשואה החיובית המשוקללת הגבוהה ביותר: 1%.

קרנות אג"ח קונצרני רשמו החודש תשואה חיובית ממוצעת של כ-0.45%.

איגרות החוב הממשלתיות מסכמות את ספטמבר בעליות שערים. מדד אג"ח ממשלתי כללי רשם תשואה חיובית של 0.5%, קרנות אג"ח מדינה רשמו תשואה חיובית נמוכה יותר הנאמדת בכ-0.25%, שנובעת ממח"מ קצר יותר מאשר הבנצ'מארק.

קרנות אג"ח חו"ל רשמו החודש תשואה חיובית של כ-1.35%, בהשפעת התחזקות הדולר אל מול השקל.

תשואות קרנות הנאמנות מתחילת השנה (ינואר –אוקטובר 2019)

קרנות המתמחות במניות בישראל רשמו מתחילת השנה תשואה חיובית ממוצעת גבוהה של כ-25.65%. הקרנות שבלטו לטובה בתשואות מתחילת השנה הן קרנות מניות נדל"ן וקרנות מניות ת"א 90 שעלו ב-48.4% וב-30.9% בהתאמה. לעומת זאת, הקרנות שפיגרו בתשואה בקבוצה זו היו קרנות מניות אנרגיה וקומודיטיס עם תשואה שלילית ממוצעת של 1.95%.

קרנות המתמחות במניות בחו"ל רשמו מתחילת השנה תשואה חיובית הנאמדת ב-13.3%, כחצי מתשואת קרנות הנאמנות שמתמחות במניות בישראל. הקרנות שבלטו לחיוב הן קרנות מניות אירופה מוגנת מט"ח שעלו בממוצע מתחילת השנה ב-18.2%, וקרנות ארה"ב מוגנת מט"ח שהשיגו למשקיעים תשואה חיובית של כ-15.4%. לעומת זאת, הקרנות שבלטו לרעה - קרנות מניות סין שרשמו תשואה חיובית של כ- 4% בלבד.

קרנות אג"ח כללי רשמו מתחילת השנה תשואה חיובית של 7%. קרנות אג"ח כללי ללא חשיפה למניות השיגו למשקיעים תשואה הנאמדת ב-4.6%. קרנות עם חשיפה של עד 10% למניות רשמו תשואה של 6.5%, קרנות שחשופות עד 20% למניות: 7.15%, וקרנות עד 30% חשיפה מנייתית השיגו 9.2%. כל זאת, תודות לעליות שנרשמו בכל אפיקי ההשקעה – מניות, אג"ח ממשלתיות ואג"ח קונצרניות.

קרנות הנאמנות הקונצרניות עלו מתחילת השנה בכ-5.95%. בממוצע, וקרנות אג"ח קונצרני ברמת סיכון גבוהה רשמו תשואה חיובית גבוהה יותר של 8.8%.

מתחילת השנה קרנות אג"ח מדינה רשמו תשואה חיובית הנאמדת ב-4.75%. זהו פיגור מול מדד אג"ח ממשלתיות (8.5%), פיגור שנובע בעיקר מכך שהמח"מ הממוצע של קרנות אג"ח מדינה הוא קצר בהרבה מהמח"מ של מדד הבנצ'מארק.

טבלת 10 הקרנות הטובות ביותר באוקטובר 2019 מורכבת בעיקרה מקרנות אגרסיביות על מדדי המניות בחו"ל ומקרנות מניות בחו"ל המשקיעות בטכנולוגיה.

טבלת 10 הקרנות הגרועות ביותר באוקטובר 2019 מורכבת מקרנות מניות בחו"ל המשקיעות בקאנביס. ומקרנות אג"ח מדינה.

טבלת 10 הקרנות הטובות ביותר מתחילת השנה מורכבת בעיקרה מקרנות מניות בארץ המתמחות בהשקעה בסקטור הנדל"ן ומקרנות אגרסיביות על מדדי המניות בחו"ל.

טבלת 10 הקרנות הגרועות ביותר מאז ראשית השנה מורכבת בעיקרה מקרנות אג"ח בארץ כללי ואג"ח בחו"ל, ומקרנות אגרסיביות על הדולר.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il