TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ONE טכנולוגיות חושפת מיתוג ולוגו חדשים


ONE
המיתוג החדש עוצב על ידי חברת המיתוג הישראלית פירמה בניהולו של דורון גולדנברג

חברת ONE, מחברות ה-IT המובילות בישראל, חושפת מיתוג חדש. המיתוג החדש נועד לבטא את היכולות הייחודיות של ONE וחברות הבת שלה במתן פתרונות טכנולוגיים ושירותי תוכנה ואינטגרציה לארגונים, וכן לייצר זהות אחידה ומגובשת לכל היחידות העסקיות וחברות הבת בקבוצה.

לדברי עדי אייל, מנכ"ל ONE: "בעקבות הצמיחה המהירה של החברה והרחבת תחומי הפעילות, יצאנו לתהליך מעמיק שבמסגרתו חידדנו וגיבשנו מחדש את ערכי היסוד הייחודיים ל- ONE. כחברה עם ניסיון עשיר והבנה עמוקה של הצרכים והאתגרים העסקיים, אנו מלווים את לקוחותינו בהטמעת השינוי ופיתוח המיומנויות הדרושות לעולם העסקי של המחר. בתקופה הקרובה נמשיך בתהליך הטמעת המיתוג החדש וחשיפתו לכלל לקוחותינו, בהם אנו רואים שותפים מלאים להצלחתנו".


בשנה האחרונה ONE נהנית מצמיחה מואצת ומגידול מרשים בהכנסות וברווחים. בשנה האחרונה ביססה ONE את מעמדה כקבוצת ה-SAP הגדולה בישראל ואף הרחיבה את המומחיות המקצועית שלה ואת פעילותה בתחומי הענן, ה-BI והטרנספורמציה הדיגיטלית, בין היתר באמצעות חברות הבנות: ONE Tingz, ONE BI, XacTech ופעילויות נוספות.


המיתוג החדש עוצב על ידי חברת המיתוג הישראלית פירמה בניהולו של דורון גולדנברג.
המיתוג והלוגו החדשים ישמשו את ONE מעתה והלאה בהתנהלותה השוטפת מול הלקוחות, השותפים, המשקיעים, וכמובן 4,000 העובדים שלה בארץ ובחו"ל.

אודות ONE (בשמה הקודם One1)
ONE (וואן טכנולוגיות תוכנה בע"מ) היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב, ונמנית על חברות ה-IT המובילות בישראל. החברה מעסיקה כ-4,000 עובדים מקצועיים בארץ ובחו"ל ומספקת פתרונות ליותר מ- 2,000 לקוחות במגזרי התעשייה, היי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. מניית ONE נכללת במדד ת"א 90 והכנסותיה השנתיות הן כ-1.4 מיליארד שקל. מנכ"ל קבוצת ONE הוא עדי אייל.
חברת ONE מציעה פתרונות טכנולוגיים ושירותי תוכנה ואינטגרציה לארגוני העתיד. עם ניסיון עשיר והבנה עמוקה של הצרכים והאתגרים העסקיים בפתח, ONE מלווה את לקוחותיה בהטמעת השינוי ופיתוח המיומנויות הדרושות לעולם העסקי של מחר. ONE מתפתחת יחד עם לקוחותיה, והיא מעדכנת ומחדשת את שירותיה בהתאם לצורכי השוק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il