TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קרן ההשקעות של מיקרוסופט העולמית, M12 מודיעה על תחרות להשקעה בסטארטאפים שהוקמו על ידי נשים יזמיות בהקף של 6 מיליון דולר


מיקרוסופט
קרן ההון סיכון של מיקרוסופט העולמית, M12, בשיתוף עם Pivotal Ventures, חממת ההשקעות של מלינדה גייטס וקרן Mayfield ישקיעו בסטארטאפים שהוקמו על ידי נשים מובילות

M12, קרן ההון-סיכון של מיקרוסופט בשיתוף עם Pivotal Ventures וקרן Mayfield, יעניקו 6 מליון דולר ליזמיות וסטרטאפים בהובלת נשים. זו השנה השנייה שקרן ההון-סיכון של מיקרוסופט מקיימת תחרות לנשים יזמיות ומייסדות חברות ברחבי העולם ; על פי מחקרים , 2.3% בלבד מסך ההשקעות ב- 2018 היו בחברות סטארטאפ המונהגות על-ידי נשים, למרות שהניבו תשואה הגבוהה פי 2 מחברות שלא נוסדו על ידי נשים

וידאו בהשתתפות מלינדה גייטס ופגי ג'ונסון בו הן מכריזות על התחרות

M12, קרן ההשקעות של מיקרוסופט, ​מודיעה היום על קיומה בפעם השנייה של תחרות נשים יזמיות. השנה, מקיימת מיקרוסופט שיתוף פעולה עם Mayfield ו- Pivotal Ventures, חממת ההשקעות שנוסדה על ידי מלינדה גייטס. ​החברות יעניקו 6 מיליון דולר במימון, גישה למשאבים טכנולוגיים, מנטורינג והטבות נוספות ל-4 חברות סטארט-אפ מובילות בתחום הפתרונות הארגוניים, שבראשן עומדות נשים פורצות דרך.


סטארטאפים בהובלת נשים המציעים מוצר, שירות או פלטפורמה, הפותרים צורך עסקי קריטי בשוק האנטרפרייז העולמי יוכלו להגיש מועמדות. לינק להגשת מועמדות. (ההודעה המלאה באנגלית מצורפת למייל)

מימון הון סיכון, במיוחד עבור חברות בשלבי Seed, הוא קריטי כדי להוביל רעיונות משלב ה-Incubation לשלב ה-Go to Market. יזמיות נשים ממשיכות לקבל אחוז נמוך מהשקעות ההון סיכון ברחבי העולם בהשוואה לסטארטאפים שנוסדו על ידי גברים. ב- 2018, רק %3​.2 מכלל ההשקעות בחברות סטארטאפ הושקעו בחברות שהקימו נשים על פי Pitchbook.


יחד עם זאת, ​מחקרים​ שבוצעו על ידי MassChallenge and Boston Consulting Group (BCG) מראים כי השקעה בחברות שהוקמו על-ידי נשים ,​מעניקה תשואה הגבוהה​ פי 2 לפחות מכאלה שלא הוקמו על ידי נשים. עסקים שהוקמו על ידי נשים הניבו הכנסות יותר מפי שניים מאשר עמיתיהם הגברים. באמצעות התחרות ,M12 ושותפותיה מבקשות לא רק להגדיל את הגיוון בפורטפוליו ההשקעות שלהן, אלא גם להעלות את המודעות לפער המימון הקיים, וליתרונות הטמונים בהפצה שוויונית של ההון, שכן, השקעה בחברות בהובלת נשים חיונית לצמיחה כלכלית ולצמצום הפער המגדרי. אם נשים יזמיות יקבלו מימון זהה לזה שמקבלים יזמים גברים, BCG מעריכים שהכלכלה העולמית תוכל לצמוח ב- 5 טריליון דולר.

התחרות התקיימה לראשונה בשנה שעברה. קרן M12יחד ​עם EQT Ventures וקבוצת SVB Silicon Valley Bank העניקו 4 מיליון דולר ליזמיות וסטארטאפיסטיות. התקבלו מאות הגשות ובסופן נבחרו 2 חברות.

ההרשמה לתחרות השנייה נפתחת היום, ה-17 באוקטובר, ותיסגר ב-15 בדצמבר, 2019. חברות סטארט-אפ בהובלת נשים, המפתחות פתרונות טכנולוגיים בארצות הברית, אירופה, הודו, קנדה (למעט קוויבק) וישראל, זכאיות לגשת.


ההגשות יתקבלו לתחרות באם יש אישה אחת לפחות בין המייסדות ואם הן גייסו סכום שלא עולה על 5 מיליון דולר במימון עצמי משולב ו/או בהלוואות בעת יום ההרשמה לתחרות. בנוסף עליהן להציע מוצר, שירות או פלטפורמה, הפותרים צורך עסקי קריטי בשוק העולמי. את פעילות הקרן ב-EMEA מוביל מנכ"ל M12 בישראל ובאירופה, מוני חסיד.

גמר תחרות הגשות הפיצ'ים יתקיים בין התאריכים 18-19 במרץ 2020, והכרזה על הזוכות תתבצע זמן קצר אחר כך. שני סטארט-אפים בתחום התוכנה הארגונית יזכו בפרס על סך 2 מיליון דולר כל אחד, ושני סטארט-אפים של Deeptech המחדשים באמצעות התקדמות מדעית ומחקרית משמעותית, יזכו בפרס על סך מיליון דולר כל אחד.

פגי ג'ונסון, סגנית נשיא מיקרוסופט לפיתוח עסקי: ​ "התחרות בשנה שעברה הדגישה כי קיימות יזמיות המפתחות פתרונות חדשניים, שאינן מקבלות גישה שווה להון. איננו יכולים להמשיך ולהרשות לעצמנו להשאיר רעיונות טובים בשלבים ראשוניים בלבד. עלינו לסייע ולפלס עבור יזמיות את הדרך, ויחד עם Pivotal Ventures וקרן Mayfield נעשה זאת בתחרות השנייה עבור נשים יזמיות."

מלינדה גייטס, פילנתרופית ומייסדת חברת Pivotal Ventures:"​אני שמחה להוות שותפה ל- M12 ומייפילד בתחרות החשובה הזו. טכנולוגיה מעצבת את חיינו באנספור דרכים, אך היא לעולם לא תגיע למלוא הפוטנציאל שלה, אם נשים ורעיונותיהן לא ייוצגו באופן שוויוני."

M12, קרן ההון-סיכון של מיקרוסופט העולמית (לשעבר Ventures Microsoft), משקיעה בחברות תוכנה ארגוניות בשלבי מימון A-C. כחלק מהערך המוסף ש-M12 מעניקה לחברות בהן היא משקיעה, הקרן מציעה גישה ייחודית למשאבי Go-to-market אסטרטגיים ברחבי העולם .​למידע נוסף: https://m12.vc

לינקים שיהיו זמינים החל מהשעה 1500 ) לפי שעון ישראל) היום-
לינק לבלוג שכתבה פגי ג'ונסון, סגנית נשיא מיקרוסופט לפיתוח עסקי - Official Microsoft Blog
לינק להודעה המלאה באנגלית-press release אתר התחרות-competition
וידאו בהשתתפות פגי ג'ונסון ומלינדה גייטס בו הן מכריזות על התחרות



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il