TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

SRT Marine Systems תציג ב-BIDEC בבחריין בין 28 ל-30 באוקטובר 2019


SRT Marine Systems
המערכת SRT-MDA תומכת בכל הפעילויות של משמר החופים, מאבטחת גבולות, מניעת הברחות, מניעת טרור, גילוי דיג לא חוקי ופעילויות לא חוקיות אחרות וחיפוש והצלה
SRT Marine Systems, מובילה גלובלית במערכות ימיות משולבות מתקדמות של מעקב, בינה ושליטה ובקרה שמחה להודיע שתציג בתערוכה הבינ"ל הקרובה BIDEC שנערכת באוקטובר בבחריין בהזמנתו ותחת חסותו של המלך חאמד בין איסי אל חליפה, מבחריין.

המערכת SRT-MDA משלבת מערך של טכנולוגיות מתקדמות כדי לספק גילוי וזיהוי מתקדמים של סיכונים ימיים ופעילויות לא חוקיות יחד עם פונקציות שליטה ובקרה שמאפשר תגובות יעילות, אפקטיביות ומתואמות.

המערכת SRT-MDA תומכת בכל הפעילויות של משמר החופים, מאבטחת גבולות, מניעת הברחות, מניעת טרור, גילוי דיג לא חוקי ופעילויות לא חוקיות אחרות וחיפוש והצלה. מערכת אחת עם פונקציות משולבות במלואן ושליטה אוטונומית מלאה בתוך המדינה.

המערכת SRT-MDA משתמשת במיזוג מתקדם של נתוני חיישנים וניתוח באמצעות בינה מלאכותית כדי לסרוק ברציפות את כל נתוני המערכת בזמן אמת כדי להבטיח גילוי והערכה אוטומטיים של כל איום אפשרי או פעילות חשודה ולספק למפעיל במשמר החופים התרעה מיידית ואת כל המידע כדי לקבל החלטה מושכלת ולכן יעילה על התגובה והפעולה.

המערכת SRT-MDA משתמשת בארכיטקטורת נתונים מבוזרים גמישה ודינמית חדשנית שמאפשרת בקלות להגדיל מערכות מאזור של נמל אחד למערכת כלל ארצית משולבת במלואה שמספקת מעקב רצוף על פני אלפי מיילים של קו חוף, מים טריטוריאליים, אזור כלכלי בלעדי ואזורי עניין אחרים, והכל תוך הבטחה שכל משתמשי המערכת פועלים בתוך סביבת פעולה משולבת אחת בלי קשר למיקום הפיזי שלהם.

SRT שהוקמה ב-1987 היא שותפה מוכחת ואמינה לטווח הארוך של הלקוחות. הצוותים המנוסים שלנו עובדים באופן קרוב עם הלקוחות במדינה כדי להבטיח את המסירה המוצלחת של מערכות באמות המידה הגבוהות ביותר, במהירות ובאופן משתלם, יחד עם תמיכה רציפה ארוכת טווח. הגישה הגמישה והפרגמטית שלנו יחד עם הניסיון הנרחב והמומחיות הרבה שלנו מבטיחים מסירה מוצלחת של פרויקטים בכל פעם.

אנחנו מצפים לקבל את פני החברים שלנו מבחריין ובנות ברית שכנות בביתן שלנו ב-BIDEC באוקטובר 2019 ומזמינים כל גורם מעוניין אחר להקדיש זמן לביקור אצלנו ולראות את העתיד של המודעות בתחום הימי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il