TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ברם תעשיות מרחיבה את פעילותה הבינלאומית


ברם תעשיות
מזכר הבנות עם תאגיד ספרדי להקמת חברה משותפת למכירות באירופה

ברם תעשיות חתמה על מזכר הבנות לא מחייב בין Life Plastic Sarl, חברה המאוגדת בצרפת בבעלות מלאה של החברה המייצרת ומשווקת מוצרי פלסטיק מעוצבים בתחום המוצרים הייחודים לבית לבין חברה המאוגדת בספרד, הפועלת שנים רבות בתחום מוצרי הצריכה מפלסטיק ולה מפעלים בספרד ובסין.


שתי החברות יקימו חברה חדשה משותפת בחלקים שווים אשר תעסוק בפיתוח, שיווק והפצה באירופה של מוצרי הצריכה המיוצרים בקבוצה. כמו כן, החברה המשותפת תשמש כמפיץ של מוצרי הצריכה של החברה הזרה באירופה, למעט ספרד ופורטוגל. שיתוף פעולה זה יגדיל את סל המוצרים ואת כמות הלקוחות של הקבוצה. לייף פלסטיק תמכור לחברה המשותפת תבניות הזרקה בתחום המוצרים הייחודיים לבית אשר שימשו ביצור בצרפת, בתמורה לסך של 1.4 מיליון אירו.


פעילות היצור הקיימת כיום במפעלה של הקבוצה בצרפת תופסק, והחברה המשותפת תייצר את מוצריה באמצעות החברה הזרה, אשר תשמש כקבלן המשנה העיקרי של החברה המשותפת במפעלה בספרד. במסגרת זאת, תמכור לייף פלסטיק לחברה הזרה ציוד יצרני מסוים ממפעלה בצרפת בתמורה לסך של 0.8 מיליון אירו ותשכיר לחברה המשותפת את שטח המבנה שבבעלותה בעיר קומבריי בצרפת, אשר

ישמש מחסן לוגיסטי לפעילות המשותפת, לתקופה של 5 שנים ובתמורה לסך שנתי של כ- 0.4 מיליון אירו בשנה הראשונה, וכ- 0.5 מיליון אירו החל מהשנה השנייה ועד השנה החמישית. כל צד יעמיד לחברה המשותפת מימון ראשוני על בסיס מוסכם. הסכם מחייב צפוי לא יאוחר מ-30 לנובמבר השנה.


אלי ברמלי מנכ"ל ברם תעשיות אומר: "החיבור לחברה גדולה בתחום והרחבת סל המוצרים הינו מהלך אסטרטגי מתבקש והוא מתבצע כחלק ממאמצי הקבוצה לצמיחה ומיצוי טוב יותר של פעילותה באירופה. החברה המשותפת תשווק את מוצריה בכל רחבי היבשת ללקוחות שהם ברובם רשתות שיווק תוך הגדלת הכמות וסוגי המוצרים".


אודות ברם תעשיות
קבוצת ברם תעשיות, הינה חברה בשליטת משפחת ברמלי ולה ארבעה מפעלי ייצור – שניים בשדרות ואחד בצרפת ואחד בארצות הברית. לחברה שני תחומי פעילות עיקריים:


1. ייצור אריזות פלסטיק לתעשיית המזון בו נחשבת החברה למובילה בתחומה. בין הלקוחות: רשת חצי חינם, טמפו, מחלבות גד, מעדני מיקי, יוחננוף, סלטי שמיר, יינות ביתן ועוד.


2. מוצרי פלסטיק ייחודיים לבית שהם מנוע הצמיחה בקבוצה. מוצרים אלה נמכרים לרשתות קמעונאיות מהמובילות בעולם, בעיקר בארה"ב כגון: וול-מארט, טארגט, T.J Maxx, אמזון, ALDI ,Tesco, Carrefour ואחרים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il