TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מאפי פארמה מציגה תוצאות קליניות משלוש תוכניות פיתוח בכנס המוביל בעולם לטרשת נפוצה ECTRIMS


מאפי פארמה
החברה מציגה תוצאות קליניות תלת-שנתיות של טיפול בGA Depot- בחולי טרשת RRMS, ממצאים קליניים של בטיחות של טיפול ב-GA Depot בחולי טרשת PPMS ו-RRMS ומוצר חדשני לחידוש המיאליניזציה (מעטפת העצבים)

מאפי פארמה בע"מ, חברת תרופות אינטגרטיבית העוסקת בפיתוח תרופות עתירות ידע, חומרים פרמצבטיים פעילים("APIs") ופורמולציות המתמחה בפיתוח תרופות ניורולוגיות ונמצאת בשלבי פיתוח קליני מתקדמים, הודיעה היום כי שלוש מבין תוכניות הפיתוח שלה נבחרו להצגה בכנס המוביל בעולם לטרשת נפוצה ECTRIMS שיערך השנה בהלסינקי שוודיה בימים 11-13 לספטמבר 2019.


אהוד מרום, יו"ר ומנכ"ל מאפי פארמה מסר, "החברהמתקדמת צעד נוסף לקראת היותה החברה המובילה בתחום הטרשת הנפוצה עם סל מוצרים הכולל GA Depot לטיפול במהלך ההתקפי של הטרשת הנפוצה RRMS (טרשת נפוצה התקפית הפוגתית), מוצר יעודי לטיפול בטרשת נפוצה פרוגרסיבית PPMS, מוצר קומבינציה של GA Depot יחד עם תאי גזע לטיפול בטרשת נפוצה בהתקדמות משנית (SPMS) ומוצר אינובטיבי לרימיאליניזציה של העצבים תוך שימוש במנגנון חסימת BMP".


"בימים אלו החלנו בניסוי פאזה שלישית עם GA Depot לטיפול בחולי טרשת מסוג RRMS. מדובר בהישג משמעותי אשר מהווה אבן דרך מרכזית המעידה על הצלחתנו בתוכנית הפיתוח, יכולות יצור מתקדמות של החומר הפעיל בתרופה Glatiramer Acetate (Copaxone) ויכולות יצור מורכבות של התרופה בשחרור מושהה בהזרקה סטרילית” ,הוסיף מר מרום.

"התוצאות הטובות שאנו מציגים לאורך זמן של GA Depot, הן בחולי RRMS וב-PPMS מעידות על הבטיחות והיעילות של השימוש בתרופה לחולי טרשת נפוצה. תוצאות מעודדות אלו, אשר נצפות לאורך של תקופת של 3 שנות טיפול בהם רואים יציבות במדד ה-Disability מהוות בסיס להרחבת השימוש בתרופה לסוגי טרשת נפוצה נוספים. תוצאות אלו הן מעבר לעובדה כי הזרקה אחת לחודש מקטינה את נטל הטיפול לחולה, מגבירה את ההתמדה (adherence) לטיפול ומעניקה יתרון טיפולי. התוצאות הראשונות שמתקבלות מהניסוי בחולי טרשת נפוצה PPMS מביאה אותנו לשלב בו ניתן לבחון עסקה אסטרטגית למסחור אינדיקציה זו."

מאפי פארמה בחרה להתמקד במציאת פתרונות טיפוליים לטרשת נפוצה החל מתרופות הנתנות דרך הפה כדוגמת פינגולימוד (גילנייה) אשר גרסה גנרית למוצר זה בשם פינולין הושקה לטיפול בחולי טרשת נפוצה התקפית הפוגתית, זריקות GA בשיחרור מושהה ארוך טווח מסוג Depot, מוצר אינובטיבי לרמיאלינזציה של העצבים ושילובים עם תאי גזע.

מאפי מזמינה את משתתפי הכנס לבוא ללמוד עוד על הפיתוחים:
GA Depot – ניתוח תוצאות שלוש שנות ניסוי (יום שישי, 13 בספטמבר בין השעות 12:15-14:15)
GA Depot – תוצאות בטיחות נצברות בניסוי PPMS וכן ב RRMS (לכל אורך הכנס)
Anti-BMP – תוצאות ניסוי של רימיאלינזציה (יום רביעי, 11 בספטמבר בין השעות 17:15-19:15)

אודות מאפי פארמה:
מאפי פארמה הינה חברת תרופות בשלב קליני מתקדם המתמחה בפיתוח ומסחור חומרים פרמצבטיים עתירי ערך, הכוללים חומרים פרמצבטיים פעילים (API), פורמולציות גנריות ותרופות המבוססות על מנגנוני שחרור מושהה. מאפי פארמה מתמחה בפיתוח תרופות בטכנולוגיית דפו (Depot) - פלטפורמה לשילוב פולימרים ביו-מתכלים - המאפשרת שליטה מדויקת על משך וקצב שחרור התרופות בצורות המתן השונות. תכשירי Depot הינם זריקות של חומרים פעילים בתצורה של שיחרור מושהה, אשר משחררות את החומר הפעיל באופן איטי לאורך זמן.


המוצר המוביל של החברה הוא גלטיראמר אצטאט דפו (GA Depot) לטיפול בחולי טרשת נפוצה. מאפי פארמה חתמה של הסכם שיווק עבר ההתוויה הראשונה של GA Depot לטיפול בטרשת נפוצה התקפית הפוגתית עם חברת התרופות מיילן Mylan N.V (NASDAQ: MYL).


מרכז פעילות החברה בישראל ולחברה מרכזי פיתוח בנס ציונה ובנאנג'ינג סין, מפעל לייצור חומרי תרופות פעילים בפארק התעשייה נאות-חובב, מדרום לבאר שבע ומתקן ייצור פורמולציות תרופתיות בטכנולוגית שיחרור מושהה בהזקרה מסוג דפו המייצר עבור ניסויים קליניים בירושלים. לפרטים נוספים www.mapi-pharma.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il