TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קרן הריט למגורים, "מגוריט", רוכשת 56 דירות בפתח תקווה ב-130 מיליון שקל


יו"ר מגוריט, ארז רוזנבוך
החברה דיווחה הבוקר כי חתמה על הסכם לרכישת 7 יח"ד בטווח מידי, לצד הצעת רכישה מחייבת מטעם המוכרים לרכישת יתרת 49 הדירות, בשכונה המבוקשת כפר גנים ג'

מדובר במתחם בן ארבעה בנייני בוטיק מושכרים במלואם. יו"ר הקרן: "ממשיכים לממש את אסטרטגיית הצמיחה"

קרן הריט למגורים, "מגוריט ישראל", דיווחה הבוקר לבורסה לניירות ערך בתל אביב על רכישת 56 דירות בשכונת כפר גנים ג' בפתח תקווה, אותם בכוונתה להציע להשכרה ארוכת טווח. על פי הדיווח, החברה חתמה על הסכם לרכישת 7 יח"ד בטווח מידי, לצד קבלת הצעת רכישה מחייבת מטעם המוכרים, לרכישת יתרת 49 הדירות, בשבועות הקרובים.


סך העסקה הוא 130 מיליון שקלים, מתוכם 15 מיליון שקלים ישולמו באמצעות הקצאת מניות החברה. על פי הדיווח, הערכת השמאי אומדת את שווי השוק של הדירות שנרכשו ב-145 מיליון שקלים – כ-11.5 אחוז מעל לעלות העסקה שנחתמה.


הדירות שנרכשו הן במסגרת מתחם של 4 בנייני בוטיק מודרניים, בני 14 יח"ד כ"א, שהוקמו לפני כ-5 שנים. תמהיל הדירות כולל דירות 4 ו-5 חדרים, ןכן דופלקסים עם מחסנים וחניות צמודות. הדירות במתחם מושכרות כולן, וכוללות מפרט מלא וניהול צמוד.


שכונת כפר גנים ג' נחשבת לאחת השכונות היוקרתיות והמבוקשות ביותר בפתח תקווה וסביבותיה, ומאופיינת בבנייה חדשה ומרווחת, בבניינים לא גבוהים. בשכונה שטחים ירוקים נרחבים, לצד מבני ציבור רבים, המשרתים את תושביה. מיקומה, בדרום מערב העיר, מאפשר גישה נוחה ומהירה לצירי התנועה המרכזיים. מבין תושבי השכונה ניתן למצוא משפרי דיור מתוך העיר, בעלי רקע סוציו אקונומי גבוה, וכן תושבים מערי לוויין קרובות. מתחם הדירות שנרכש נחשב לאחד השקטים בשכונה ובמרכזו גינה גדולה, מטופחת ומתוחזקת.


עם השלמת העסקה היקף הדירות שבבעלות מגוריט יעמוד על כ-820 דירות, מתוכן כ-307 דירות בפרויקטים הממוקמים באזורי ביקוש בתל אביב, רמת גן, ירושלים, רמלה, גבעת שמואל, פתח תקוה והרצליה, שלכולם שיעורי תפוסה גבוהים. בנוסף, לחברה ארבעה מיזמים משותפים עם חברת מנרב, במסגרתם מתכוונות החברות להקים כ-510 יח"ד נוספות בירושלים, באר יעקב, חולון וראשון לציון, במסגרת פרויקטים של החברה הממשלתית 'דירה להשכיר'.


"מתכונתה של העסקה בפתח תקוה טומנת בחובה יתרונות רבים עבור הקרן", אמר היום מנכ"ל מגוריט, מתי דב. "מדובר בשילוב בין מיקום מבוקש, במתחם שלם, המאפשר שליטה מלאה בניהול, הנבה מיידית בתפוסה מלאה, ומחיר עסקה אטרקטיבי, המהווה תוספת כוח משמעותית בעבורנו".


יו"ר מגוריט, ארז רוזנבוך, הוסיף: "אנו ממשיכים לממש את אסטרטגיית הצמיחה של הקרן, שהינה חלוצה ומובילה בתחום הדיור להשכרה לטווח ארוך, ומציעה פתרון שקיימת לו דרישה רבה בקרב הציבור. די אם נביט בביקוש העז לשכירות בפרויקטים שלנו, על מנת להבין את הפוטנציאל הגלום. העובדה שחלק מתמורת העסקה תשולם בדרך של הנפקת מניות החברה מאפשרת לנו גידול בהון העצמי ומעידה על אמון המוכרים בפעילות החברה, זאת לצד הצלחת גיוסי האג"ח והמניות שהושלמו לאחרונה, המביעים אמון דומה מצד שוק ההון וגופים מוסדיים מובילים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il