TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ביקושי יתר גבוהים בהנפקת אגרות החוב של מגדלי הים התיכון


דורון ארנון - מנכל מגדלי הים התיכון
החברה זכתה לביקושים של כ-1.2 מיליארד שקל בשלב המוסדי של הנפקת סדרה ד' – פי 4 מהסכום שביקשה לגייס; החברה בחרה לגייס כ-320 מיליון שקל אשר ישמשו לפדיון מוקדם ומלא לאגרות החוב סידרה ב' של החברה
השלב המוסדי ננעל בריבית שקלית של 2.8% - נמוך מהריבית המקסימאלית בשיעור של 3.75% שהציעה החברה למשקיעים

רשת הדיור המוגן, מגדלי הים התיכון, השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת סדרה ד' (סדרה חדשה). במסגרת השלב המוסדי זכתה החברה לביקושי יתר של כ-1.2 מיליארד שקל, מתוכם בחרה לגייס סכום של כ-320 מיליון שקל. עם השלמת הנפקת אגרות החוב, החברה תבצע פדיון מוקדם ומלא לאגרות החוב (סדרה ב') הנסחרות כיום בהיקף של כ-318 מיליון שקל.

בעקבות ביקושי היתר הגבוהים שנרשמו בהנפקה, נקבע לאיגרות החוב שיעור ריבית שקלית שנתית של 2.8% - נמוך משיעור הריבית המקסימלית שהוצע במכרז שעמד על 3.75%.

במסגרת ההנפקה, הציעה החברה למשקיעים איגרות חוב (סדרה ד') הנושאות ריבית שקלית קבועה, עם מח"מ של כ-6.1 שנים, כאשר מועד הפירעון הסופי של איגרות החוב יהיה בחודש יוני 2028. איגרות החוב של החברה מדורגות על ידי חברת מידרוג בדירוג של A2 עם אופק יציב.

את ההנפקה הובילו ברק קפיטל ולצידם קונסורציום החתמים – אוריון, אקסלנס חיתום, אייפקס חיתום, מנורה חיתום ואקטיב חיתום.

בתוך כך, בתחילת השבוע, דוד פתאל, המייסד ובעל השליטה של רשת המלונאות פתאל, הצטרף לדבוקת השליטה של רשת מגדלי הים התיכון. במסגרת ההקצאה הפרטית, פתאל השקיע סכום של כ-40 מיליון שקל תמורות מניות המהוות כ-4% מהון החברה.

החברה סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2019 עם עלייה בקצב שיווק הבתים החדשים בגני תקווה ובירושלים, צמיחה של כ-10% בהכנסות לכ-46.5 מיליון שקל ועלייה חדה ברווח הנקי המיוחס לבעלי המניות לסך של כ-12 מיליון שקל. ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות הסתכם בכ-767 מיליון שקל והיווה כ-24% מסך המאזן.

מוטי קירשנבאום, יו"ר רשת מגדלי הים התיכון מסר: "אנו מודים לציבור המשקיעים על היענותו הגבוהה בהנפקה המוצלחת, דבר המבטא פעם נוספת את הבעת האמון של שוק ההון בחברה ובחוסנה הפיננסי. תמורת ההנפקה תשמש במלואה לפירעון מוקדם ומלא של סדרה ב', תוך הארכת פריסת החוב של החברה כך שמצבת החוב של החברה תישאר ללא שינוי. בשבוע שעבר הנחנו אבן פינה להקמת הבית החדש ברחובות – הבית השמיני של הרשת - הצפוי לכלול 250 יחידות דיור ומחלקה סיעודית, כך שעם השלמתו תימנה הרשת כ-1,900 יחידות דיור. אנו נמשיך לבחון הזדמנויות עסקיות נוספות במטרה לייצר את מנועי הצמיחה של החברה לשנים הבאות".

רשת "מגדלי הים התיכון" הינה החברה המובילה והוותיקה בענף הדיור המוגן בישראל. החברה פועלת מזה כ-30 שנה ובבעלותה 7 נכסי דיור מוגן פעילים: הבית בבת ים, הבית בכפר סבא, הבית בסביון, הבית ברמת השרון, הבית בנורדיה, הבית בירושלים והבית בגני תקווה. בסך הכל בבעלות החברה כ- 1,650 יחידות דיור. בנוסף החברה החלה בהקמת בית הדיור המוגן השמיני של הרשת אשר יכלול 250 יחידות דיור לצד מחלקה סיעודית. הרשת שומרת על שיעורי תפוסה גבוהים ובוחנת המשך ייזום או רכישה של פרויקטים נוספים בתחום. מר מוטי קירשנבאום מכהן כיו"ר החברה ודורון ארנון מכהן כמנכ"ל החברה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il