TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

כלל ביוטכנולוגיה


ניאון מדווחת עת תוצאות מניסוי פייז Ib המראות בצורה עקבית הארכת הזמן החציוני עד התקדמות מחלת סרטן
כלל תעשיות ביוטכנולוגיה מתכבדת להודיע כי היום פרסמה Neon Therapeutics Inc המוחזקת על ידי החברה בשיעור של כ-4%, תוצאות נוספות מניסוי קליני Phase Ib בתרופה 01NEO-PV- לאחר מעקב חציוני של 12 חודשים לפחות.

במסגרת הניסוי טופלו חולי מלנומה (34 חולים), סרטן ריאות מסוג NSCLC (27 חולים) וסרטן שלפוחית השתן (21 חולים), כולם עם מחלה גרורתית או עם גידול שלא ניתן לנתחו, בשילוב בין התרופה לבין(Nivolumab) Opdivo , מעכב 1 PD-של חברת BMS.

בכל שלושת סוגי הגידולים, תוצאות הניסוי מראות בצורה עקבית הארכה של הזמן חציוני עד התקדמות המחלה progression-free survival)) בהשוואה לנתונים היסטוריים של טיפול בנוגדי PD-1 בלבד ("נתונים היסטוריים"):

· במלנומה, לאחר 12 חודשי מעקב, בקרב 56% מהחולים לא התקדמה המחלה (לעומת זמן חציוני עד התקדמות המחלה של כ-3 עד 7 חודשים על סמך נתונים היסטוריים).

· ב-NSCLC היה הזמן חציוני להתקדמות המחלה 5.6 חודשים (לעומת כ-2 עד 4 חודשים על סמך נתונים היסטוריים).

· בסרטן שלפוחית השתן היה הזמן חציוני להתקדמות המחלה 5.6 חודשים (לעומת כ-2 עד 3 חודשים על סמך נתונים היסטוריים).

התרופה לא גרמה לעליה בתופעות הלוואי נוסף על אלה שנצפו תחת Opdivo, ולא יוחסו כל תופעות לואי חמורות לתרופה.

בכוונת Neon להציג תוצאות מפורטות מהניסוי בכנס רפואי במועד שיפורסם בהמשך.

כמו כן, בכוונת Neon להתחיל בשנת 2020 בניסוי Phase II אקראי במלנומה גרורתית בתרופה, בשילוב עם מעכב PD-1, בחולים שיבחרו לפי מדדים ביולוגיים שיוגדרו על סמך תוצאות הניסוי. בנוסף, עד לסוף רבעון שלישי 2020 מתעתדת Neon לדווח תוצאות חיסוניות וקליניות מניסוי NT-002 בו מוערכת התרופה, בשילוב עם Keytruda (pembrolizumab), מעכב PD-1 של חברת Merck, וכימותרפיה, בסרטן ריאה גרורתי מסוג NSCLC.

NEO-PV-01, תכנית הפיתוח המובילה של Neon, הינה חיסון מותאם אישית כנגד חלבונים שהם תוצרי מוטציות הייחודיות לגידול הסרטני של החולה עצמו (personalized neoantigen cancer vaccine) הנבחן בניסויים קליניים באינדיקציות שונות.

Neon הינה חברה המפתחת טיפולים חיסוניים כנגד סרטן. הטיפולים מכוונים נגד חלבונים שהם תוצרי מוטציות הייחודיות לגידול הסרטני. בנוסף ל- NEO-PV-01, מפתחת Neon את NEO-PTC-01, טיפול מבוסס תאי T המכוונים כנגד ניאו-אנטיגנים, וכן את NEO-SV-01, תכנית לפיתוח חיסונים כנגד ניאו-אנטיגנים משותפים. הטכנולוגיה של Neon היא תוצר של מחקר רב שנים שהתנהל ב-Broad Institute (מכון לפיתוח תרופות שהוקם על ידי אוניברסיטת הרווארד ו-MIT) וב-Dana Farber Cancer Institute (בי"ח מוביל לטיפול בחולי סרטן).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il