TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

enSilo חושפת הרחבה של יכולות הפלטפורמה ומכריזה על צמיחה מהירה וסבב גיוס חדש


רועי קתמור, מנכ"ל אינסיילו ומייסד משותף
הדרישה לפתרונות אבטחה מקיפים המספקים יכולות מניעה, זיהוי, בלימה ותגובה אוטומטים ומאפשרים לגדר את עלויות ותוצאות סיכוני הסייבר המודרניים, מהווה מנוע עיקרי לצמיחה ולמומנטום החיובי של החברה

enSilo, המספקת פתרון הגנה בזמן אמת על ארגונים ברחבי העולם, הכריזה היום על הרחבת יכולות האבטחה, וויזואליזצית המידע ואוטומציה כחלק מגרסה 4.0 של enSilo Endpoint Security Platform. הפתרון של אינסיילו מספק פתרונות הגנה מפני פרצות המאפשרות גישה לנתונים ושיבושים הנגרמים מהתקפות סייבר הן לפני והן אחרי חדירה לארגון, באמצעות אבטחה אוטומטית של נקודות קצה בזמן אמת, ותגובה מתוזמרת לאירועים. כמו כן הודיעה החברה על צמיחה משמעותית בתוצאותיה העסקיות וסבב גיוס חדש.

החברה דיווחה על צמיחה שנתית של יותר מ-250% בהכנסות, לצד הרחבת שורת השותפים האסטרטגיים שלה, כולל טריטוריות חדשות במרכז ודרום אמריקה וכן באסיה. בנוסף, השלימה החברה סבב גיוס שני (Round B) בהיקף של 23 מיליון דולר אשר יתמכו בהמשך הרחבת יכולות הפלטפורמה המוכחות למניעה, זיהוי, בלימה ותגובה, והרחבת ערוצי המכירה ויוזמות שיווק אסטרטגיות.

ההשקעה הנוכחית בהובלת קרן ההשקעות Rembrandt Venture Partners מביאה את אינסיילו לסך גיוס של מעל ל-$57 מיליון דולר ותשמש את החברה גם להאצת את קצב ההעסקה והצמיחה בארה"ב, ישראל ובאתרים נוספים, בעיקר להרחבת הצוות המיומן של מהנדסי תוכנה המיישמים רעיונות חדשניים בטכנולוגיה ובפתרונות של החברה.

"אנשי מפתח בתעשייה מעריכים כיום יותר מכל פתרונות אוטומטיים, אשר מסוגלים למנוע, לזהות, לבלום ולהגיב, ובנוסף גם לחזות ולזהות את יעד ההתקפה הבא ולצמצם באופן פרואקטיבי את מישור ההתקפה החשוף לפגיעה, תוך שילוב של כלי בקרה ואבטחת מידע קיימים", אמר רועי קתמור, מנכ"ל אינסיילו ומייסד משותף.

"הכרזת החברה על הרחבת הפלטפורמה, סבב הגיוס החדש והצמיחה שבצדו, מהווים עדות להצלחת האסטרטגיה של אינסיילו בהגנה מפני התקפות מורכבות וחשאיות ע"י חדשנות משמעותית ומתמדת ומתן פתרון מקיף המספק הגנה בזמן אמת תוך גידור עלויות התגובה לאירועי סייבר. זו הסיבה שארגונים וספקי שירותים מנוהלים ממשיכים לבחור בפלטפורמה של אינסיילו להגנה על הנכסים שלהם ושל הלקוחות שלהם", הוסיף קתמור.

גרסה 4.0 של enSilo Endpoint Security Platform מוסיפה יכולות אסטרטגיות חדשות המסייעות ללקוחות להפחית באופן מהותי את מורכבות ועלות התפעול של מישור ההתקפה הפוטנציאלי הנובע מהפעלת מכשירי קצה מסורתיים, שרתים, ומכשירי IoT.


יכולות חדשות אלה כוללות: עדכון וירטואלי פרואקטיבי אשר מצמצם באופן אוטומטי את מישור ההתקפה באמצעות מדיניות בקרת תקשורת המשלבת מאפייני מוניטין ונתונים על פגיעות CVE של אפליקציות ארגוניות; גילוי, ביצוע הערכה ושליטה על כלי IoT בהתאם לתיעדוף של סיכונים ופעולות זדוניות; מדיניות שליטה בהחסן נייד (USB), וקורלציה ואורקסטרציה (תזמור) מורחבות של נתונים באמצעות פעולות אוטומטיות ומהירות בתגובה לאירועים, הן בנקודות הקצה השונות והן באמצעות אינטגרציה עם מוצרי רשת ואבטחה.

"יכולות הפלטפורמה החדשות שחשפנו בגרסה 4.0, מאפשרות להרחיב את יכולות המניעה, זיהוי, בלימה ותגובה בפלטפורמה, לכלול גם יכולות חיזוי והגנה פרואקטיביות, ולהגן על כל מכשירי הקצה הארגוניים החל מתחנות עבודה ושרתים בכל מערכות ההפעלה, עדכניות או מדורות קודמים, ומכשירי IoT ", אמר אודי יאבו, CTO ומייסד שותף באינסיילו.

מידע נוסף אודות הזדמנויות קריירה ניתן למצוא ב: https://www.ensilo.com/careers.

אודות enSilo
enSilo מגינה על עסקים ברחבי העולם מפני גניבה ושיבוש נתונים הנגרמים ממתקפות סייבר.
פלטפורמת הגנת המידע של enSilo מאבטחת בצורה מקיפה נקודות קצה, עוצרת בזמן אמת תקיפות זדוניות טרם ובמהלך פעילותן מבלי להכביד על צוותי ה IT והאבטחה הארגוניים, תוך צמצום הזמן לזיהוי אירוע וגידור עלויות התגובה במקרה של תקיפה על ידי ניצוח מלא על מניעה, זיהוי אוטומטי, בלימה ונקיטת פעולות תגובה אוטומטיות כנגד נוזקות מתקדמות ותוכנות כופר. 


הגישה מוגנת הפטנטים של enSilo, עוצרת נוזקות מודרניות ברמת דיוק גבוהה, מספקת ניראות מלאה של המערכת ומספקת ממשק משתמש אינטואיטיבי, תוך שילוב אנטי וירוס מתקדם (NGAV), גילוי ושליטה על אפליקציות בעלות יכולות תקשורת, יכולת זיהוי ותגובה (EDR) אוטומטית, המאפשרת בלימה של מתקפות, גם אם כבר אירעה חדירה אל תוך המערכת, לצד שילוב יכולות חיפוש איומים, מענה לאירועים ויכולות תיקון וירטואליים באמצעות Agent בודד.


הפלטפורמה של enSilo ניתנת ליישום בענן או בתוך הארגון והיא תומכת בריבוי משתמשים (Multitenancy).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il