TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

עובדי תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית התאגדו בהסתדרות


הסתדרות
בתזמורת הוותיקה מועסקים כ-35 נגנים ונגניות אשר עורכים עשרות קונצרטים ברחבי הארץ מדי שנה
ועד הפעולה של התזמורת: "אנו מאמינים שבאמצעות הידברות של העובדים, ההנהלה וההסתדרות, נוכל, בהרמוניה נהדרת, להביא לרווחת העובדים ולהצלחת התזמורת"

עובדי תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית התאגדו בהסתדרות במטרה לשפר את זכויותיהם ואת תנאי העסקתם. בתזמורת הוותיקה שנוסדה ב-1970, מועסקים כ-35 נגנים ונגניות אשר עורכים מדי שנה עשרות קונצרטים ברחבי הארץ, הן למנויים והן לקהל הרחב. התזמורת נתמכת על ידי משרד התרבות, התנועה הקיבוצית ועיריית נתניה.

בשבוע שעבר שלח מחזיק תיק התקשורת והאומנים בהסתדרות, רום דביר, מכתב למנכ"ל התזמורת, הילה דגן, שבו עדכן אותה על התאגדות העובדים והפיכתה של ההסתדרות לארגונם היציג. דביר כתב: "אנו תקווה כי נשכיל לכונן יחסי עבודה פוריים וטובים בין נציגות העובדים המוסמכת לבין ההנהלה, למען העובדים והתזמורת כאחד. ברצוננו להיכנס להליך הידברות ומשא ומתן במטרה להגיע להסכמות אשר יעוגנו בהסכם קיבוצי בין הצדדים". פגישה ראשונה בין נציגי ההסתדרות, ההנהלה וועד הפעולה של התזמורת, כבר נקבעה.

מוועד הפעולה של תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית, נמסר: "אנו שמחים בדרך החדשה שבה בחרנו ומאמינים שבאמצעות הידברות של כל הצדדים: העובדים, ההנהלה וההסתדרות, נוכל, בהרמוניה נהדרת, להביא לרווחת העובדים ולהצלחת התזמורת".

מחזיק תיק התקשורת והאומנים בהסתדרות, רום דביר, מסר: "אני מאחל לצדדים משא ומתן יעיל וענייני, שבסופו ייחתם הסכם קיבוצי שיסדיר את תנאי ההעסקה של העובדים. אני קורא לנגנים, תזמורות ומוסדות תרבות נוספים, להתאגד בהסתדרות שהיא הבית של העובדים בישראל, ובתוכם גם האומנים".

עובדי תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית מצטרפים לכ-800 אלף עובדים ועובדות המיוצגים על ידי ההסתדרות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il