TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הסכם קיבוצי ראשון בחברת מגל מערכות ביטחון


הסתדרות
תוקף ההסכם לשלוש שנים והוא יקנה ביטחון תעסוקתי ותנאי רווחה משופרים לכ-120 עובדי החברה *** בין עיקריו: תוספות שכר לעובדים בשנים רווחיות של החברה וסבסוד ביטוח בריאות

ההסתדרות וחברת מגל מערכות ביטחון חתמו על הסכם קיבוצי ראשון. מדובר בהסכם לשלוש שנים, אשר יקנה ביטחון תעסוקתי ותנאי רווחה משופרים לכ-120 עובדי החברה. הוא כולל, בין היתר, תוספות שכר, ביטוח בריאות וסיעוד והפרשות לקרנות השתלמות.

מגל מערכות בטחון בע"מ עוסקת במתן פתרונות ומוצרים בתחום האבטחה הפיזית והסייבר, הבטיחות וניהול אתרים. החברה נוסדה כמחלקה בתעשייה האווירית בשנת 1969, עברה לבעלות פרטית ב-1984 ומאז 1993 נסחרת בנאסד"ק. כיום 40% ממניות הן בבעלות קרן פימי. משרדי החברה ממוקמים ביהוד-מונוסון.

בגיבוש ההסכם היו שותפים יו"ר הסתדרות עובדי התעשייה גבי אסרף, יו"ר ההסתדרות במרחב גבעתיים ויישובי בקעת אונו עופר חתוכה, מזכיר ארצי בחטיבת עובדי המתכת, החשמל, האלקטרוניקה והמוסכים עו"ד דביר יעקב, עו"ד יעל גברוביץ יועצת משפטית של המרחב, עו"ד גלעד בראור מזכיר איגוד מקצועי במרחב, עו"ד ליאת פלדמן מזכירת איגוד מקצועי במרחב, יו"ר ועד עובדי החברה דנה זלדיס וחברי הוועד רפי אוחיון ויוסי כהן, וכן נציגי ההנהלה: מנהל מגל-ישראל יניב שחר והיועץ המשפטי עו"ד דורון קרבל.

ההסכם כולל, בין היתר, תוספות שכר שנתיות בשנים רווחיות של הקבוצה, על מנת שגם העובדים ייהנו מפירות ההצלחה של החברה; מנגנון משותף לצדדים תוך מעורבותם של ההסתדרות ושל ועד העובדים, בכל הנוגע להליכי יישוב סכסוכים וסיום העסקה של עובדים; ביטוח בריאות בסך אלף שקל בשנה לכל עובד, אשר יסובסד ע"י החברה. כמו כן, ישנם שיפורים בתנאי הרווחה בכל הקשור ליום גיבוש שנתי, מתנות לחג וימי חופש.

יו"ר הסתדרות עובדי התעשייה, גבי אסרף, אמר: "אני שמח שהגענו להסכם ראשוני בהתאגדות חדשה. הייתה פתיחות אצל כל הצדדים לגבי הגעה להסכם חשוב זה, אשר מסדיר את תנאי ההעסקה של העובדים. אני שמח שכולם מרוצים ומודה לכל השותפים במהלך".

יו"ר ההסתדרות במרחב גבעתיים ויישובי בקעת אונו, עופר חתוכה, אמר: "המשא ומתן נמשך כשנה וחצי, היו עליות ומורדות, אך אני מרוצה שגם הוועד וגם ההנהלה ראו את טובת העובדים לנגד עיניהם. אני רוצה לציין את גבי אסרף, שניהל את המשא ומתן בצורה מקצועית ואחראית יחד עם צוות עובדי המרחב. אני שמח שעשינו את הכל כדי להרים כוסית לפני פסח ולהגיד פעמיים ברכת שהחיינו. שיהיה חג פסח שמח וכשר לכולם".

יו"ר ועד עובדי החברה, דנה זלדיס, אמרה: "זהו הישג חשוב והיסטורי לעובדי מגל. גם הוועד וגם ההנהלה נהגו בבגרות ובאחריות במהלך משא ומתן להסכם קיבוצי ראשון שנחתם תוך שנה וחצי מרגע ההתאגדות, כמעט ללא מאבקים. ההסכם מבטיח את רווחתם ודואג לביטחון התעסוקתי, בעיקר של העובדים המוחלשים ותורם לצמצום הפערים בחברה. זה הזמן לצאת מאוחדים וזקופי קומה לדרך חדשה שבה כולנו, בשיתוף פעולה מלא, נביא את מגל לפסגות חדשות. כשאנחנו יחד - עובדים מאוגדים והנהלה - השמיים הם הגבול".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il