TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חללית לא מאוישת, אפליקציה פיננסית לבני נוער וארגזי בריחה


אופיר דובובי מייסד שותף OpenValley, יוסי אקרמן מייסד שותף OpenValley ושירי גרין אלגביש מנכ"לית OpenValley
אירוע הגמר של פרויקט OpenValley-אורט

ביום רביעי נערך במתחם OpenValley אירוע הגמר של פרויקט "OpenValley-אורט", הפועל ב-12 בתי ספר וכולל מעל 500 תלמידים. באירוע הציגו 12 קבוצות את פרויקט הגמר עליו עבדו בשלוש השנים האחרונות בנוכחות יוסי אקרמן מייסד-שותף רשת OpenValley, לשעבר נשיא ומנכ"ל אלביט העולמי
אירוע הגמר של פרוייקטOpenValley ברשת אורט ישראל התקיים השבוע במתחם OpenValley בקיסריה וסיכם את פרויקט היזמות שחוו התלמידים במהלך השנה האחרונה. בתחרות התחרו כ-12 פרויקטים שנבחרו מתוך מאות פרויקטים אותם פיתחו תלמידי "רשת אורט" יחד עם מנטורים ויזמים של רשת OpenValley. האירוע נפתח בהרצאת השראה מאת יוסי אקרמן, מייסד שותף בOpenValley לשעבר נשיא ומנכ"ל אלביט שאף שימש כחלק מחבר השופטים בתחרות.


בין הפרויקטים שהתחרו והוצגו בתחרות, היו חללית לא מאוישת שמטרתה לחקור את האסטרואיד "אפופיס" המאיים לפגוע בכדור הארץ בשנת 2029 ולהסיט אותו ממסלולו, מושב מיוחד לאופני הטנדם (אופניים המיועדים לשני רוכבים) שירתום רוכבים בעלי מוגבלות פיזית למושב וימנע את נפילתם בעת הרכיבה, מערכת בדיקת נוכחות אוטומטית בכיתות הלימוד, מערכת טכנולוגית אוטומטית המספקת מזון ומים לחיית המחמד, אפליקציה פיננסית לניהול כספי נכון בקרב בני הנוער, אפליקציית להעלאת המודעות לגלישה בטוחה ברשת, קופסאות בריחה ועוד.


מטרת התכנית היא להקנות לתלמידים את תחום היזמות כתפיסת חיים, כדרך פעולה וככלי לחיים בנוסף לכלים הנרכשים במסגרת הלימודים הפורמאלית תוך חיזוק תחושת הביטחון העצמי והתבונה המעשית הנחוצים לתלמיד על מנת שיאמין ביכולתו להיות יזם.


כחלק מהתכנית קיבלו התלמידים כלים ושיטות לפיתוח רעיונות, יחד עם בנייה של ראיית עולם שבאמצעותה ידע משתתף התכנית לנצל הזדמנויות הנקרות בדרכו כחומר ביד היוצר, ימציא רעיונות ופתרונות יצירתיים ויוכל לסחוף, לשכנע ולהפיץ אותם בעולם. בנוסף עברו תלמידים קורסים בהם למדו על פיתוח תכנית עסקית/תכנית עבודה, הקמת צוות וכלים נוספים על מנת לבנות סטארט-אפ מצליח. התכנית פועלת ב-12 בתי ספר ברשת "אורט ישראל" ומשתתפים בה מעל 1000 תלמידים.


התכנית מוצעת כתכנית לימוד תלת שנתית כשבשנה הראשונה ילמדו התלמידים קורסים בנושאי יזמות, ארגון פנים, ניהול בעידן החדש, יגיעו לחברות הסטארט-אפ ויערכו מפגש שבועי עם המנטור שצוות להם. לקראת סוף השנה הראשונה יחלו לגבש את רעיון למיזם שעליו יעבוד בשנתיים הבאות.


OpenValley הינה רשת המתמחה בעולמות היזמות והחדשנות ומהווה מנוע לצמיחה וטיפוח סטארט-אפים וארגונים, באמצעות מתחמי יזמות, השראה ולמידה. פעילות הרשת מוכוונת להגדלת סיכויי ההצלחה של סטארטאפים וחברות המשתייכות לקהילת OpenValley וזאת על ידי הקמת מרחבי עבודה מעוררי השראה ובעלי ערך, יצירת שיתופי פעולה ונטוורקינג, ליווי ומנטורינג לחברות, תמיכה בתהליכי מימון, שותפות ופיתוח עסקי. המתחמים פועלים במודל Eco Working Space המשלב בין מתחם עבודה מרווח ומעוצב, לבין חיבורים עם מגוון גופים וחברות במשק המקומי ובעולם.


צביקה פלג מנכ"ל רשת "אורט ישראל": "התכנית החדשה בשילוב עם מרכזי היזמות של OpenValley, מקנה לתלמידי רשת אורט את היכולת לקבל כלים שיעזרו להם לפתח כישורים אישיים, יצירתיות ויוזמה, כלים החשובים לעולם התעסוקה הטכנולוגי של המאה ה-21. אנו גאים להוביל מהפכה טכנולוגית המבוססת על תפיסות חינוכיות חדשניות, המשלבות בתוכן יזמות ויצירת הזדמנויות חדשות בעבור בני נוער".


אופיר דובובי, מייסד-שותף רשת OpenValley :" כרשת העוסקת בקידום סטארטאפים ויזמים ומתמחה בפיתוח מיומנויות הובלת חדשנות בארגונים, אין ספק כי כל אותם מיומנויות וכישורים המאפיינים את היזמים ומייחדים אותם בעולמות התעסוקה, ילכו ויהיו רלוונטיים ובמידה מסוימת אפילו קריטיים, לדורות הצעירים. אנו יודעים לומר כיום בוודאות, כי מעבר לתוכן הלימודים הקיים, יכולות אישיות ובין-אישיות, הן אשר יעניקו לדור הצעיר את היתרון המקצועי בעתיד. היכולת לפתח חשיבה יצירתית באופן שיטתי, היכולת לסגל גמישות מחשבתית והיכולת להתמודד ולקבל כישלון כחלק מתהליך למידה והתפתחות, יבטיחו את הצלחתם."




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il