TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אלעד קנדה השלימה את רכישת הריט אג'לן בתמורה לסכום של 400 מיליון דולר קנדי


אלעד קנדה
ערב השלמת העסקה כבר החזיקה אלעד קנדה בכ-19% מההחזקות בריט, וכעת לאחר השלמתה מחזיקה אלעד במלוא ההחזקות בריט
טורונטו, קנדה - אלעד קנדה השלימה אמש את העסקה לרכישת מלוא ההחזקות (100%) של קרן הריט הקנדית Agellan (ACR.UN), אשר נסחרה עד למועד השלמת העסקה בבורסה לניירות ערך בקנדה, ושבבעלותה פורטפוליו של נכסים מניבים איכותיים בשווי כולל של כ- 680 מיליון דולר קנדי המפוזרים ברחבי ארצות הברית ו- NOI שנתי של כ- 53 מיליון דולר קנדי. העסקה נסגרה לפי מחיר של 14.25 דולר קנדי ליחידה, ובתמורה לסכום כולל של כ-400 מיליון דולר קנדי.

ערב השלמת העסקה כבר החזיקה אלעד קנדה בכ-19% מההחזקות בריט, וכעת לאחר השלמתה מחזיקה אלעד במלוא ההחזקות בריט. ל-Agellan פורטפוליו של 44 נכסים מניבים, הממוקמים ב-11 שווקים מרכזיים המאופיינים בשיעורי צמיחה גבוהים ברחבי ארה"ב בהם: שיקגו, אטלנטה, טמפה, יוסטון, דאלאס ועוד. כ-85% מהנכסים מוגדרים כפארקי עסקים אשר כוללים בין היתר נכסים משולבים של משרדים עם אזורי אחסון (תעשיה קלה) ויתר הנכסים בפורטפוליו (כ-15%) הינם בנייני משרדים. שיעור התפוסה בנכסים כיום עומד על כ- 97%.

אלעד קנדה השלימה את העסקה על בסיס מימון מחדש שביצעה לנכסי הריט עם תאגיד פיננסי בינלאומי, הזרמת הון עצמי ממקורות הריט, ומאלעד קנדה עצמה.

הנכסים מאוכלסים ע"י שוכרים חזקים ויציבים הכוללים כ- 250 חברות מקומיות, אזוריות ובינלאומיות, כגון: General Motors LLC, Aldi, and United Natural Foods Inc.

רפי לזר, מנכ"ל אלעד קנדה, "העסקה מהווה אבן דרך מהותית עבור אלעד קנדה, והיא צעד אסטרטגי חשוב להמשך צמיחתנו בתחום הנכסים המניבים."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il