TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מלאנוקס טכנולוגיות ערכה האקתון תוכנה מקצועי תחת הכותרת End to End במשרדי החברה ביקנעם


מלאנוקס-האקתון
השתתפו מתחרים ממלאנוקס ישראל, ASAL ואוקראינה זהו ההאקתון ה-14 במספר שהחברה מארחת בשש שנים האחרונות

מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ: MLNX), ספקית מובילה של פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, אירחה בשבוע שעבר האקתון תוכנה מקצועי לשנת 2019 בשם End to End. ההאקתון שהתקיים במשרדי החברה ביוקנעם הינו ההאקתון ה- 14 במספר שמלאנוקס מארחת.
מתחרים נלהבים ממלאנוקס ישראל, ASAL (הרשות הפלסטינית) ואוקראינה ממחלקות שונות מתחום התוכנה, קושחה, ארכיטקטורה, ארכיטקטורת תוכנה, תמיכה ומכירות קיבלו הזדמנות ליישם ולהציג רעיונות חדשניים ולהתגבר על אתגרים רבים לאורך הדרך.


ההאקתון היה פתוח לכל נושא והביא לתוצאות ורעיונות מדהימים בתחומי בינה מלאכותית, ניהול, טלמטריה, ביצועים (Performance), כלים, debuggability והאצת יישומים בכל המוצרים של מלאנוקס.

האקתון הינה תחרות כתיבת תוכנה. פירוש המילה "Hacking" הוא כתיבת קוד, הרבה קוד ובאווירת מרתון. מהנדסים מוכשרים נפגשים לאירוע אינטנסיבי הנמשך 48 שעות, הם באים עם רעיון ומקודדים אותו לכדי אבטיפוס עובד. לבסוף מציגים אותו בפני צוות השופטים הבנוי מההנהלה הבכירה של מלאנוקס.

הזוכים בהאקתון:
במקום הראשון – Ximulator – סתיו סיתניקוב, מאור עידן, איגור מירושניקנטו.
פלטפורמת ענן להדגמת מוצרים באמצעות סימולטור תכנה
במקום השני – PTPX - אילן סמית, אלקס ויינמן, רפי ויינמר.
אפליקצית BlueField לסינכרון שעונים והאצת Rivermax
במקום השלישי – The Slot Machine – יובל אטיאס, איתן זהבי, נתן מנביץ'
האצת מיתוג אופטי באמצעות ConnectX
XPocket – ענאן אל-אגהבר, הית'ם ג'ונדי, ניזאר האוורח
פלטפורמת מובייל להצגת כל המידע על הרשת

דרור גולדנברג, סמנכ"ל ארכיטקטורת תכנה, מלאנוקס: " זהו הישג מדהים לקיים במהלך 6 שנים האקתונים במלאנוקס. אנו ממנפים את הפלטפורמה בכדי לייצר סביבה עסקית למוצרים שלנו. לפני כשבועיים אירחנו את האקתון BlueField במשרדי החברה בתל אביב, האקתון חיצוני לשותפים וללקוחות שלנו, שהיה הצלחה גדולה.


האקתונים פנים ארגוניים הפכו זה מספר שנים לדרך חיים במלאנוקס והם מאפשרים לעובדי החברה המוכשרים ליזום רעיונות, לפתח אבי טיפוס לטכנולוגיות חדישות, ולאחר מכן אף להוביל את הפיתוחים.
האקתוני התוכנה של מלאנוקס הניבו פריסה של 45 פרויקטים, 15 המצאות פטנטים ו-10 מיזמים משותפים עם השותפים והלקוחות שלנו. אנחנו גם רואים שמגמת ההאקתונים מתרחבת למחלקות החברה השונות ומפיצה את רוח החדשנות. אנו מצפים להאקתון המוצלח הבא שנארח".

מלאנוקס טכנולוגיות היא החברה המובילה בעולם לאספקת פתרונות ושירותי קישוריות אינפיניבנד ואית'רנט מקצה לקצה עבור שרתים ומערכות אחסון. מוצרי מלאנוקס מביאים למרב את הביצועים של מרכזי נתונים, מספקים רוחב פס הגדול בתעשייה, זמן תגובה המהיר ביותר, המאפשרים העברת נתונים מהירה יותר ליישומים והתרת חסימות בביצועי מערכות. החברה מציעה מבחר פתרונות לקישוריות מהירה: מתאמים, מתגים, תוכנה וסיליקון המאיצים זמן הפעלת יישומים וממקסמים הכנסות לטווח רחב של שווקים לרבות מחשוב עתיר ביצועים, מרכזי נתונים לארגונים, Web 2.0, מחשוב ענן, אחסון, טלקום ושירותים פיננסיים.
www.mellanox.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il