TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אנלייט חתמה עם כלל ביטוח ופיננסים על הסכם למימון שבע חוות סולאריות נוספות בישראל בהיקף של כ- 85 מיליון שקל


אנלייט
החוות הינן בהספק מצטבר של 26 מגה-וואט (DC) וההכנסות מתקבולי החשמל בפרויקטים צפויות לעמוד על כ- 10 מיליון ש"ח לשנה במצטבר

אנלייט ארגיה מתחדשת חתמה עם גופים מוסדיים מקבוצת כלל ביטוח על הסכם למימון פרויקטים לייצור חשמל מאנרגיה סולארית פוטו-וולטאית, בהספק מצטבר של כ- 26 מגה-וואט DC (כ- 20.6 בנקודת החיבור), ובכך הושגה הסגירה הפיננסית לפרויקטים.


במסגרת ההתקשרות בין הצדדים, כלל ביטוח ופיננסים תעמיד מימון לשתי קבוצות עיקריות של פרויקטים:
פרויקטי מכרזי תעריף: מימון בהיקף של כ- 70 מיליון ש"ח לארבעה פרויקטים בהספק מצטבר של כ- 23 מגה-וואטDC (כ-18 מגה וואט בנקודת החיבור) הפרויקטים יוקמו במסגרת זכייתה של החברה במכרזי רשות החשמל לקביעת תעריף לייצור חשמל בטכנולוגיה פוטו-וולטאית במיתקני מתח גבוה ולמתח נמוך. עלות הקמת הפרויקטים מוערכת בכ- 90 מיליון ש"ח וכפופה לקבלת אישורי חיבור לרשת מחברת החשמל ועמידה באבן הדרך לחיבור הפרויקטים בתוך 23 חודשים ממועד הודעת הזכייה במכרזי התעריף.


תעריף מכירת החשמל לרשת יעמוד על 19.9 אג' לקוט"ש או 19.78 אגורות לקוט"ש, בהתאם למכרז אליו הפרויקט משויך, למשך 23 שנים ממועד ההפעלה המסחרית של הפרויקטים ויהיה צמוד למדד שהוגדר במסגרת מכרזי התעריף. בהתאם לכושר הייצור החזוי של הפרויקטים, ההכנסות מתקבולי החשמל צפויות לעמוד על 8 מיליון ש"ח לשנה במצטבר, למשך תקופת הפעלתם. בהתאם לתנאי הסכם המימון, תקופת החוב הינה תקופת ההקמה בתוספת 22 שנים.


המערכות הצפוניות: מימון מחדש בהיקף של כ- 15 מיליון ש"ח לשלושה פרויקטים מניבים שהוקמו על גבי גגות בהספק מצטבר של כ- 2.6 מגה-וואט. הפרויקטים הופעלו מסחרית בשנת 2015 במסגרת רישיונות ייצור חשמל קבועים אשר הוענקו על ידי רשות החשמל בהסדרה למתקנים בינוניים.


בהתאם לכושר הייצור של הפרויקטים, ההכנסות מתקבולי החשמל עומדות על ממוצע של 2.4 מיליון ש"ח לשנה במצטבר. בהתאם לתנאי הסכם המימון, תקופת החוב הינה כ- 15 שנים.


המימון מצטרף למימון קודם שבוצע עם כלל ביטוח ופיננסים בינואר 2018 ובכך מסתכם המימון שניתן ע"י כלל עד כה בכ- 245 מיליון שח בעבור הספק מצטבר של 75 מגה ואט(DC) .


משרד עורכי דין יהודה רווה ייצג את אנלייט בעסקה, ומשרד עורכי הדין שבלת ייצג את כלל ביטוח ופיננסים בעסקה.

חברת אנלייט אנרגיה מתחדשת, הנסחרת במדד תל אביב 125, היא מהמובילות בישראל בייזום, פיתוח, מימון, הקמה והפעלה של מיזמים לייצור חשמל נקי ממקורות אנרגיה מתחדשת. החברה פועלת כיום בישראל ובאירופה. במהלך השנתיים האחרונות הקימה ו/או השקיעה החברה בלמעלה מ- 130 פרויקטים, בהספק כולל של מעל 500 מגה ואט. החברה נהנית מצבר הכנסות הולך וגדל הבנוי מהסכמים ארוכי טווח למכירת החשמל במתקניה הקיימים, ובמקביל מפתחת פורטפוליו משמעותי של פרויקטים נוספים בעלי פוטנציאל מימוש בעתיד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il