TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Incentives Solutions הטמיעה מערכת להגברת מכירות וחישוב תמריצים לכלל מערך המכירות בחברת Lease4u


ארז כהן, סמנכ"ל מכירות רכב, Lease4u
ארז כהן, סמנכ"ל מכירות רכב, Lease4u, אומר: "המהלך של הטמעת המערכת של חברת Incentives Solutions היה מהיר מאד ויעיל מאד מבחינתנו

Incentives Solutions הישראלית מסיימת בימים אלו להטמיע את המודלים של חברת Lease4u, לחישוב תמריצים ועמלות, עבור צוות המכירות של החברה, הנמצא בפריסה ארצית. חברת Lease4u היא זרוע פעילות הליסינג של קבוצת קרסו מוטורס וממובילות שוק הליסינג והשכרת הרכב בארץ. היקפה הכספי של העסקה לא נמסר, אך הוא מוערך בכמה מאות אלפי שקלים.

המערכת, INCENTIVES-SPM, מסייעת לחברת Lease4u להגביר מוטיביציה בקרב אנשי המכירות של החברה בכך שמספקת לכל איש/אשת מכירות מידע תחרותי עדכני לגבי מיקומם האישי בקרב צוות המכירות, מידע לגבי קצב התקדמות המכירות האישי אל מול יעדי המכירות שהוגדרו, תחזית מכירות אישית עד סוף החודש וכן נותנת אפשרות לכל איש/אשת מכירות לבצע סימולציה אישית כדי לבחון דרכים למקסום תשלומי העמלות על מכירות. המערכת מקטלגת את התמריצים השונים לתמריצים כמותיים ואיכותיים וכאשר אלו מוצגים לאנשי המכירות הם מוצגים עם הקטגוריה המתאימה ובכך מסייעת המערכת לאנשי המכירות להבין טוב יותר את הביצועים האישים.


פרויקט הטמעת המערכת היה מהיר במיוחד. תוך כחודשיים ימים הוגדרו במערכת כ -7 מודלים לצוות המכירות של Lease4u, המורכב מכמה עשרות אנשי מכירות, וכן הוגדרה אוטומציה מלאה לכל תהליכי איסוף הנתונים, חישוב העמלות והתמריצים והפצת החישובים מהמערכת לכיוון המערכות המתאימות ב – Lease4u.


המערכת שהותקנה ב –Lease4u מתוכננת לאפשר את השלב הבא בפרויקט – הטמעת אפליקציית המובייל 'Go JOOPY', שתביא מימד נוסף של שליטה ובקרה ותעזור לאנשי המכירות בשיפור הביצועים האישיים.

ארז כהן, סמנכ"ל מכירות רכב, Lease4u, אומר: "המהלך של הטמעת המערכת של חברת Incentives Solutions היה מהיר מאד ויעיל מאד מבחינתנו. המערכת מספקת לאנשי המכירות של Lease4u מידע איכותי ומשמעותי שתורם מאד לשיפור ההישגים האישיים ובכך תורמת המערכת לשיפור התוצאות העסקיות של הארגון כולו. אנו מאמינים שככול שאיש המכירות מבין את מודל התגמול שלו ומודע לביצועים שלו הוא יהיה יותר ממוקד ובעל הישגים טובים יותר בעבודתו".

עמיר פיסלויץ, מנכ"ל Incentives Solutions, אומר: מנסיוננו מבט אישי, איכותי ועדכני, הניתן לאיש/אשת המכירות, תוך כדי הפעילות העסקית היומיומית רותם ומגייס את אנשי המכירות למטרות העסקיות של הארגון. אנחנו שמחים להיות שותפים לחזון הזה בארגוני מכירות מובילים דוגמת Lease4u ולספק עבורו מימוש טכנולוגי מתקדם. אני רוצה להודות, בהזדמנות זו, לאנשי Lease4u על שיתוף הפעולה המלא במהלך הטמעת המערכת, אשר הביא תהליך הטמעה יעיל ומהיר".

אודות Incentives Solutions
אינסנטיבס סולושנס הינה חברה טכנולוגית מובילת שוק בתחום הגברת המכירות, חישוב תמריצים, בונוסים ושכר עידוד. מוצר התוכנה שפיתחה החברה מאפשר הגברת ביצועים תוך מתן כלים אפקטיביים לעובדים למקסום העמלות שלהם. הפתרון מאפשר ניתוח מעמיק של נתוני המכירה והביצוע של עובדי החברה מדרגת העובד ועד המנהל. ניתוח זה מאפשר ללקוחות החברה להשיג בקרה אפקטיבית על עמידה ביעדי המכירות והבצועים, ולשפר באופן משמעותי את התוצאות העסקיות. מוצר החברה, JOOPY, זמין ללקוחותיה ב – Cloud וגם יכול להיות מותקן באתר הלקוח. אפליקציית מובייל מאפשרת לעובדים ולמנהלים שקיפות ויכולות בקרה מתקדמות. לחברה בסיס לקוחות רחב ועל לקוחותיה נמנים חברות כמו: אמדוקס, קוקה קולה, טבע, שטראוס, AIG, Entel, סלקום, אלקטרה, כלל חברה לביטוח, פסגות ועוד.

אודות Lease4u
חברת Lease4u הינה זרוע פעילות הליסינג של קבוצת קרסו מוטורס, מהחברות הוותיקות בישראל בתחום יבוא מכוניות וקידום ענף הרכב ובעלת ניסיון ומוניטין של כ- 30 שנה בתחום הרכב.
חברת Lease4u מציעה שירותי ליסינג תפעולי, ליסינג מימוני, ליסינג פרטי, מכירת רכב מיד ראשונה ושירותי השכרת רכב.
ל Lease4u מגוון לקוחות מכל מגזרי המשק: המגזר ההתיישבותי, העסקי והפרטי.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il