TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

נורוויג'ין קרוז ליין מספקת הצצה ראשונה לעיצוב המתוכנן של אניית Norwegian Encoreהחדשה


אניית Norwegian Encore
האמן הספרדי המפורסם, אדוארדו אראנז בראבו יעצב את האנייה אשר תושק במהלך שנת 2019 ותהיה לאנייה הרביעית מסדרת ה Breakaway Plus היוקרתית

חברת השייט והנופש המובילה נורוויג'ין קרוז ליין, חשפה את העיצוב החיצוני שיעטר את אניית Norwegian Encore החדשה, אשר תצא להפלגות מנמל מיאמי לאיים קאריביים החל מנובמבר 2019. עיצוב האנייה יבוצע על ידי האמן הספרדי זוכה הפרסים אדוארדו אראנז בראבו, עיטור האנייה יהיה ליצירה הגדולה ביותר של האמן, תרתי משמע. הEncore תהיה לאנייה הרביעית בסדרת אניות ה Breakaway Plus.


אראנז בראבו משתייך לזרם האמנות המופשטת ויצירותיו מוצגות במוזאונים ותערוכות בכל רחבי העולם. עבודותיו נחשבות לפורצות דרך מבחינת הגישה והחזון היחודיי המובילי את יצירתו. האמן הספרדי שלל פרסים ונבחר להיות מבין שלושת האמנים שנבחרו לייצג את המשחקים האולימפיים בברצלונה ב-1992.
“נורוויג'ין קרוז ליין היא חברה חדשנית ומובילת דרך בעיצוב המרשים של אניותיה”, אמר אדוארדו אראנז בראבו. “זוהי זכות עבורי שנבחרתי לעצב את האנייה ולבטא בדרך זו את אהבתי האינסופית לים ולברצלונה מולדתי".


עבור פרנק דל ריו, נשיא ומנכ”ל נורוויג'ין קרוז ליין אחזקות, היה זה חשוב ביותר לבחור באמן המוכשר, לאחר שכבר שנים רבות נחשב ל"מעריץ אדוק" של הצייר. חיבתו של דל ריו לאמנות היא זו אשר הובילה אותו לאצור יצירות בשווי מיליוני דולרים על סיפון אניות החברה. "יצירותיו של אראנז בראבו מתחברות באופן מושלם לאווירה התוססת וליעדים המגוונים באזור הקאריביים שאנייתנו החדשה Encore תבקר בהן בשנה הבאה" אמר דל ריו.


ה Norwegian Encore אשר נבנית במספנות מאייר וורפט בפפנבורג, גרמניה, תהיה ה-17 במספר להצטרף לצי החברה, וכמו כן הרביעית והאחרונה שתסגור את סדרת אונייות Breakaway Plus היוקרתית. העיצוב המיוחד של האניה יכלול קירות זכוכית מיוחדים לאורך טרקליני האירוח, המציעים לאורחי האנייה לחוות את האוקיינוסים והימים באופן בלתי אמצעי. כמו כן, עיצוב מודרני ויוקרתי מבטיח חוויית אירוח מפנקת, לצד שירות ברמה הגבוהה ביותר, בידור, מבחר קולינארי בין מסעדות קונספט ייחודיות, אתרי ספא ומגוון פעילויות לכל המשפחה. האנייה המיועדת לכ-4,000 נוסעים, תשקול כ -167,800 טון ותהיה לאנייה האחרונה מהסדרה המוצלחת ביותר בתולדות נורוויג'ין קרוז ליין.


ה Encore תפליג מידי יום ראשון במסלול בן שבעה ימים לאיים הקריביים מנמל מיאמי.
חברת ההפלגות המובילה נורוויג'ן קרוז ליין (NCL) בעלת היסטוריה בת 50 שנה של פריצות דרך ושבירת גבולות בענף השייט הבינלאומי. NCL גאה בתפיסה המהפכנית שלה כלפי חוויית השייט בעידן החדש והיא מציעה לאורחים את החופש והגמישות לעצב את הנופש המושלמת שלהם, בלוח הזמנים שלהם ובהתאמה אישית. החברה מזמינה את האורחים ליהנות מחופשת שייט רגועה בסגנון אתר נופש, בכמה מן האוניות החדשות והחדישות ביותר בים, עם מגוון אפשרויות לינה, כולל The Haven, מתחם סוויטות יוקרתי, מסעדות ובריכות פרטיות, שירות קונסיירז' ושירות אישי.


לאחרונה, זכתה החברה בתואר "חברת ההפלגות המובילה באירופה" בשנה התשיעית ברציפות, "חברת ההפלגות המובילה בקריביים" בפעם החמישית ו"חברת אוניות השייט הגדולות המובילה בעולם" בשנה החמישית ברצף, בפרסי World Travel Awards. NCL תשיק שתי אוניות חדשות ממדור "Breakaway Plus" במהלך שנת 2019 וכן הוזמנו ארבע אוניות נוספות לתחילת שנת 2022, עם אופציה להשיק עוד שתי אוניות ב-2026 ו-2027.
למידע נוסף אודות נורוויג'ן קרוז ליין, בקרו באתר www.ncl.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il