TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מיטב דש השקעות - דוח רבעון שני 2018: הכנסות מיטב דש ברבעון השני עמדו על 221 מיליון ש"ח, עלייה של 2.3% מהרבעון הראשון


מיטב דש
אילן רביב, מנכ"ל מיטב דש השקעות: "תוצאות החברה מפגינות יציבות לאורך זמן"

אילן רביב, מנכ"ל מיטב דש השקעות: "תוצאות החברה מפגינות יציבות לאורך זמן. הרווח הנקי הושפע ברבעון זה מהעלייה במדד המחירים לצרכן, אשר הגדילה משמעותית את הוצאות המימון. חברת קרנות הנאמנות בולטת לחיוב והיא המגייסת הגדולה בתעשייה מזה כמה חודשים. בקופות הגמל נעצרו הפדיונות כמעט באופן מלא ברבעון השני ומגמה זו נמשכת גם בחודשי הקיץ."

בית ההשקעות מיטב דש רשם הכנסות של כ- 221 מיליון ש"ח ברבעון שני 2018, עלייה של כ-2.3% לעומת 216 מיליון ש"ח ברבעון הראשון השנה וללא שינוי מהרבעון המקביל אשתקד.
ה- EBITDA המנוטרלת ברבעון השני 2018 הסתכמה בסך של כ- 61 מיליון ש"ח, עליה של 7% לעומת 57 מיליון ש"ח ברבעון הראשון השנה וירידה של 6.2% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.


הרווח הנקי ברבעון השני 2018 עמד על כ- 15 מיליון ש"ח, ירידה של 34.8% לעומת כ- 23 מיליון ש"ח ברבעון הראשון השנה וירידה של 28.6% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הקיטון ברווח הנקי בהשוואה לרבעון הקודם נובע מהעלייה של מדד המחירים לצרכן אשר הגדילה את סעיף הוצאות המימון.
הוצאות שיווק, תפעול, הנהלה וכלליות והוצאות מימון בגין אשראי חוץ בנקאי הסתכמו ברבעון השני 2018 בסך של כ- 169 מיליון ש"ח, ללא שינוי ביחס לרבעון הראשון השנה ועליה בשיעור של כ- 2.4% לעומת הרבעון המקביל אשתקד בו הסתכמו הוצאות אלה בסך של כ- 165 מיליון ש"ח.


פעילות חבר הבורסה והברוקראז' המוסדי ממשיכה בצמיחה. ההכנסות ברבעון השני 2018 עמדו על כ- 26 מיליון ש"ח, עלייה של 4% לעומת הרבעון הקודם השנה. בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד ובסיוע השלמת רכישת פעילות שירותי מסחר בניירות ערך מבנק ירושלים ברבעון הקודם, גדלו ההכנסות ב- 53%.
פעילות קרנות הנאמנות ממשיכה להוביל את שוק הקרנות עם נכסים בשווי של כ- 30.6 מיליארד ₪ בסוף רבעון שני 2018. גיוסי קרנות הנאמנות של מיטב דש עומדים מתחילת השנה על למעלה ממיליארד ש"ח בעוד שתעשיית הקרנות פודה.


פעילות הגמל והפנסיה ממשיכה לבלוט לחיוב בתשואות גם ברבעון זה. קרן הפנסיה של מיטב דש היא הגדולה מבין קרנות הפנסיה של בתי ההשקעות עם היקף נכסים של כ- 8.6 מיליארד ש"ח והיקף הפקדות שנתיות של כמיליארד וחצי ש"ח, זאת ערב היציאה למכרז השני לניהול קרן פנסיה ברירת מחדל של רשות שוק ההון.


פעילות תכלית תעודות סל רושמת הכנסות בסך של כ- 31 מיליון ש"ח ברבעון השני של 2018 עלייה של 47.6% לעומת הרבעון הקודם השנה בו עמדו ההכנסות על 21 מיליון ש"ח. יש לציין שהגיוסים הנאים בקרנות המחקות נמשכים ואף מתגברים.
היקף הנכסים המנוהלים של מיטב דש השקעות בסוף הרבעון השני 2018 עמד על כ- 130 מיליארד ש"ח, עלייה קלה בהשוואה להיקף הנכסים בסוף רבעון ראשון 2018 אשר עמד על כ- 129 מיליארד ש"ח.

אילן רביב, מנכ"ל מיטב דש השקעות: "תוצאות החברה מפגינות יציבות לאורך זמן. הרווח הנקי הושפע ברבעון זה מהעלייה במדד המחירים לצרכן, אשר הגדילה משמעותית את הוצאות המימון.
חברת קרנות הנאמנות בולטת לחיוב והיא המגייסת הגדולה בתעשייה מזה כמה חודשים. בקופות הגמל נעצרו הפדיונות כמעט באופן מלא ברבעון השני ומגמה זו נמשכת גם בחודשי הקיץ. חבר הבורסה והברוקראז' המוסדי ממשיכים לצמוח ולגייס מאות לקוחות חדשים מדי חודש, גם לאחר השלמת רכישת פעילות שירותי המסחר בניירות הערך מבנק ירושלים והדבר ניכר בתוצאות הרבעון. מגזר תעודות הסל מתמודד עם הערכות לכניסת רפורמת קרנות הסל והמגמות הרוחביות בתעשייה זו. תחום ההשקעות האלטרנטיביות צובר תאוצה. מיטב דש פאגאיה, קרן האשראי הצרכני המיועדת ללקוחות כשירים, שהקמנו לפני כשנה מנהלת כיום נכסים של כ-250 מיליון ש"ח וממשיכה לצמוח יפה."

אודות מיטב דש:
בית ההשקעות מיטב דש מנהל כ-130 מיליארד ש"ח בקרנות נאמנות, קופות גמל, קרנות פנסיה, תיקים מנוהלים ותעודות סל. בית ההשקעות פועל באמצעות חברות בנות גם בתחומי הטרייד, ברוקראז' מוסדי, ביטוח, אשראי חוץ בנקאי ועוד. החברה מנוהלת על ידי אילן רביב ונשלטת על ידיBRM פיננסים ומר צבי סטפק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il