TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קבוצת חג'ג' השלימה הבוקר רכישה של קרקע שישית ברחוב איינשטיין


האחים חגג
חג'ג' ממשיכה לפעול להקמת קניון הרחוב היוקרתי ביותר בישראל, כשתשלם 31 מיליון שקלים להשלמת רכישה של שטחי מסחר נוספים, בפינת הרחובות אינשטיין-לוי אשכול. בכוונת החברה לפעול לשינוי התב"ע במקום, על מנת להקים בקרקע גם דירות מגורים

קבוצת חג'ג', בשליטת האחים צחי ועידו חג'ג', ממשיכה לרכוש שטחי מסחר ומגורים בחלק המערבי של רחוב איינשטיין בתל אביב, כשהשלימה השבוע רכישה של מגרש שישי במספר ברחוב, מתוך 8 מגרשים בסך הכל. המטרה של חג'ג': הקמת פרויקט הדגל שלה - "איינשטיין בולווארד" - קניון הרחוב היוקרתי בישראל.
מדובר בקרקע בת 4 דונם, בחלק הצפוני של פינת הרחובות איינשטיין-לוי אשכול (איינשטיין 36 א'), בה החזיקה קבוצת חג'ג' עד כה כ-42 אחוזים. במסגרת תביעה לפירוק שיתוף שהגישה חג'ג' לבית המשפט, הקרקע הועברה לכונס נכסים, שהוציא אותה למכרז, בו זכתה קבוצת חג'ג'.


הבוקר אישר בית המשפט את זכייתה של חג'ג' במכרז להשלמת רכישה של 82 אחוזים מהקרקע, תמורת 31 מיליון שקלים, בתוספת מע"מ, על פי שווי קרקע של כ-70 מיליון שקלים. ביתר 18 האחוזים מחזיקות שתי קבוצות של בעלי קרקע שונים, שלחג'ג' יש איתם הסכם לשיתוף פעולה להקמת פרויקט של מסחר ומגורים במתחם.


כיום כוללת הקרקע זכויות להקמת מרכז מסחרי בן שתי קומות, בשטח של 3,400 מ"ר ברוטו, ובהם שטח עיקרי בן 2,452 מ"ר, וכן 2,452 מ"ר שטחי מרתף, הצמודים למסחר, וחניות. בכוונת חברת חג'ג' ושותפיה לפעול לשינוי התב"ע על הקרקע, במטרה להקים דירות מגורים מעל שטחי המסחר. היות שהקרקע נמצאת על פינת הרחובות המרכזית, ההנחה בקרב ראשי החברה כי שינוי התב"ע יאושר.
עד כה הקימה ומסרה קבוצת חג'ג' שלושה בנייני מגורים ושטחי מסחר ברחוב איינשטיין 36 ב', ונכון להיום היא מצויה בבנייה מתקדמת של מתחם מגורים ומסחר גם באיינשטיין 33 ב'. הקבוצה גם זכתה במגרש 35, הסמוך ל-36 ב', וכן בקרקע באינשטיין 33 א'.


בין העסקים שהחלו כבר לפעול בחלק הבנוי של קניון הרחוב, שישרת את אזור צפון תל אביב כולו, ניתן למנות מעדנייה של השף אבי ביטון, מסעדת סודוך, סופר יודה, סופר-פארם, סניפים של הבנקים לאומי והבינלאומי ועוד.
קניון הרחוב, בחלק המערבי של איינשטיין, נהנה מנוף פתוח לים, ומתוכננים בו שדרה רחבה בין שני נתיבי התנועה ובה שבילי הליכה ואופניים, וכן מדרכות הליכה רחבות, מסעדות, בתי קפה, בארים ועסקי קמעונאות מגוונים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il