TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קרן מכבים תחלק מלגות בהיקף של 4 מיליון ₪ ל-860 סטודנטים מרחבי הארץ


קרן המכבים
טקס חלוקת המלגות ה-23, בהשתתפות שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן, ייערך ביום א' ה-2 ביולי באולם סמולרש באוניברסיטת תל-אביב. הקרן תשים דגש השנה גם על הענקת מלגות לסטודנטים שאינם נמנים על יוצאי איראן - יוצאי אתיופיה, סטודנטים הגרים בעוטף עזה וסטודנטים מצטיינים טקס חלוקת המלגות ה-23, בהשתתפות שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן, ייערך ביום א' ה-2 ביולי באולם סמולרש באוניברסיטת תל-אביב. הקרן תשים דגש השנה גם על הענקת מלגות לסטודנטים שאינם נמנים על יוצאי איראן - יוצאי אתיופיה, סטודנטים הגרים בעוטף עזה וסטודנטים מצטיינים
"קרן מכבים למלגות של יוצאי איראן בישראל" תקיים את האירוע השנתי ה-23 של חלוקת המלגות בו ישתתפו סטודנטים, אישי ציבור, ראשי קהילת יוצאי איראן בישראל ונציגי התורמים מחו"ל. קרן מכבים היא קרן המלגות הפרטית מן הגדולות בישראל, הפעילה למעלה מ- 20 שנה שנה וכבר חילקה מלגות למעל 10.000 סטודנטים.

במסגרת הטקס, שיתקיים ביום א' ה-2 ליולי באוניברסיטת תל אביב, יחולקו כ-860 מלגות בשווי כולל של 4 מיליון ש"ח לסטודנטים בכל מוסדות ההשכלה הגבוהה בישראל. בנוסף לחלוקת מלגות לסטודנטים יוצאי איראן, תחלק הקרן מלגות לסטודנטים לתארים מתקדמים, יוצאי אתיופיה וסטודנטים הגרים בקווי העימות (בעיקר בעוטף עזה). בנוסף, מסייעת הקרן לתלמידי מחקר בתחום הלימודים האיראניים, מעודדת חקר תולדות היהודים באיראן ועלייתם ארצה ושימור מורשתם התרבותית ומעודדת פרסום ספרים של סופרים יוצאי העדה או אלו העוסקים באיראן.

בטקס ישתתף שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן ותא"ל (מיל.) מהרן פרוזנפר ירצה על "צמיחה כלכלית ובטחון." במהלך הטקס יוענק לסטודנטים המצטיינים הספר "מבוך חיי" של הסופרת טליה אלעזר, שהקרן סייעה להוצאתו לאור. הספר מהווה דוגמא להצלחה והתמדה במשימה. טליה, עיוורת שעלתה לארץ מאיראן בגיל 12 ללא ידיעת קרוא וכתוב, השלימה לימודים אקדמיים, הפכה למורה מצטיינת וכתבה את האוטוביוגרפיה "מבוך חיי". "קרן מכבים" סייעה בהוצאת הספר. במהלך הטקס יוענקו אותות הוקרה לדוד ביביאן על תרומתו בסיוע לנזקקים במסגרת עמותת "עזר מדוד" ועל חגיגת הבר-מצווה הקבוצתית לילדי עולים מאיראן ומאתיופיה; וכן לנוריאל חסיד על פועלו בתנועת "החלוץ," תרומתו כשליח עליה באיראן ופעילותו הציבורית. את הטקס יכבדו בנוכחותם נציגי התורמים מארה"ב. בנוסף, יהנו באי הטקס ממופע מוזיקלי של הזמרת מורין נהדר.

"קרן מכבים של יוצאי איראן" הוקמה בשנת 1995 ביוזמה משותפת של אנשי ציבור בולטים מניו יורק כגון ציון מאהפר, אליאס כלימיאן ויוסף שאהרי מארה"ב ופרופסור דוד מנשרי, מייסד מרכז אליאנס ללימודים איראניים באוניברסיטת תל אביב, המכהן כיו"ר הקרן למן ראשיתה. חברי הוועדת המנהל של הקרן הינם אנשי אקדמיה, אנשי תעשיה ואישי ציבור הפועלים כולם בהתנדבות.

טקס חלוקת המלגות ה- 23 ייערך ביום א', 2 ביולי 2017 באודיטוריום ע"ש סמולרש באוניברסיטת תל אביב בשעה 18:00.

פרופסור דוד מנשרי: "קרן מכבים מתמקדת בקידום השוויוניות החברתית על ידי העשייה החינוכית.
ההשקעה בחינוך הכרחית לשם הגברת הלכידות החברתית, לגיבוש לאומי, לקידמה כלכלית, ולביצור חוסנה הלאומי ובטחונה של המדינה. על הפער הכמותי בינינו לבין שכנינו לא נצליח להתגבר. על כל סטודנט\ית במוסדות להשכלה גבוהה בישראל יש כיום מרצה במדינות השכנות; ובהערכה גסה, מספר הסטודנטים בארצות המוסלמיות באזורנו הוא כמספר תושבי ישראל. לפיכך, עלינו לשמור על הפער האיכותי בינינו לבין שכנינו.

מבלי להקל ראש באיומים להם חשופה ישראל, "האיום הקיומי" האמיתי נמצא, לדעתי, בפערים החברתיים ובהעדר צדק חברתי. אחד המכשירים היעילים ביותר לטיפול בבעיות אלו הוא החינוך ובו אנו מתמקדים בהיקפים הולכים וגדלים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il