TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

TrapX ו- Security ArcSight HPE משתפות פעולה


TrapX
בעידן הנוכחי, בו מפת תקיפות הסייבר נעשית יותר ויותר מתוחכמת, פתרון הגנה מבוסס הטעיה חיוני לשבירת מעגל הקסמים של תקיפות סייבר חוזרות ונשנות

חברת הסייבר הישראליתTrapX™ Security , המובילה את תחום ההגנה מפני התקפות סייבר בעולם, דיווחה כי הפכה לשותפה מוסמכת של HPE Security ArcSight. הפתרון המשולב של טכנולוגית ה- DeceptionGrid™ של TrapX יחד עם HPE Security ArcSight ESM, מספק ללקוחות יכולות זיהוי ומניעת ההתפשטות של איומי סייבר, איומי APTs, אירועי zero-day או נוזקות מתוחכמות אחרות, כבר בשלבים מאד מוקדמים של חדירתם לרשת הארגונית.

בעידן הנוכחי, בו מפת תקיפות הסייבר נעשית יותר ויותר מתוחכמת, פתרון הגנה מבוסס הטעיה חיוני לשבירת מעגל הקסמים של תקיפות סייבר חוזרות ונשנות. DeceptionGrid – הפתרון של TrapX מציע רשת של מלכודות המחקות את נכסי ה- IT של הארגון ומותקנות בתוך ברשת הארגונית לצידם, כך שהתוקף אינו יודע מי מהנכסים הוא אמיתי ומי בחזקת מלכודת. הפתרון מזהה את הגורמים התוקפים מרגע חדירתם לרשת, מספק ללקוח נראות מיידית ומלאה של האירוע, ומונע זליגה של מידע אל מחוץ לרשת הארגונית. נראות זו מאפשרת להבחין בזמן אמת בנוזקות ובכל פעילות זדונית החודרת לרשת הארגונית, כולל ניתוח בזמן אמת של התקיפה, הגנה מפני מתקפות zero-day ומתקפות מתקדמות נוספות ושליחת התראה לצוותי האבטחה.

"השילוב בין היכולות של DeceptionGrid להגן על הנכסים החשובים ביותר של הארגון יחד עם היכולות של HPE Security ArcSight לנהל את כל מערך איומי הסייבר, יאפשר ללקוחות לאסוף מידע ולשתף אותו על מנת לזהות את כל האיומים הנעים לרוחב הארגון ולתעדף את הטיפול בהם," אמר גרג אנריקז, מנכ"ל TrapX. "הפתרון המשולב מספק ללקוחות כלי אחד שמרכז את כל האיומים שחדרו את שכבת ההגנה ההיקפית של הארגון, ומתגנבים באיטיות אל פנים הרשת הארגונית."


HPE Security ArcSight ESM הוא פתרון לניהול אירועי סייבר (SIEM), אשר אוגר את כל אירועי הסייבר המגיעים מכל פתרונות אבטחת המידע והסייבר בהם משתמש הארגון, מנתח את כל האירועים, מייצר תובנות ועל סמך תובנות אלה מחוקק חוקים, התראות ומידע על ההתקפות העתידיות. "פריסת הפתרון של TrapX בארגונים בהם פועלת מערכת ArcSight – מערכת הדגל של עולם ה- SIEM - יקנה לארגון פתרון הגנה משולב, עוצמתי ואמין" אמר יובל מלאכי, סמנכ"ל טכנולוגיות ומייסד TrapX. "ברגע שאירועים, המזוהים על ידי TrapX יכנסו ל- ArcSight וינוהלו על ידה, מצב האבטחה של הארגון ישתפר באופן וודאי, לצד עמידה בדרישות רגולטוריות ותפעוליות."


בתמונה:  יובל מלאכי, סמנכ"ל טכנולוגיות ומייסד TrapX




"התחכום ההולך וגובר של תוקפי הסייבר מחייב היום את הארגונים להשתמש במערכת SIEM בעלת ארכיטקטורה פתוחה, אשר יודעת להתחבר למגוון פלטפורמות באופן חלק כדי לאגור את כל האירועים ולנתח אותם בצורה הטובה היותר," אמר טראביס גרנדפרה (Travis Grandpre), דירקטור ניהול מוצר, HPE Security ArcSigh ב- HPE. "האינטגרציה עם TrapX מאפשרת ללקוחות להצליב מידע ולספק ללקוחות נראות מלאה של כל הארגון, לזיהוי מוקדם יותר של אירועי תקיפה ותגובתיות מהירה."


אודות TrapX
TrapX Security מובילה את שוק טכנולוגיות ההטעיה (Deception) העולמי. פתרונות החברה מזהים, מנתחים ומגנים על נכסי הארגון מפני התקפות סייבר מתקדמות, איומים פנימיים כמו גם תוכנות זדוניות, בזמן אמת.
הפתרון DeceptionGrid™ מספק יכולת זיהוי ואיתור מלאה ואוטומטית של פעילות זדונית שחדרה לרשת הארגונית. הוא סוקר את סביבת המחשוב הארגונית ופורש מלכודות מתקדמות, בצורה מהירה וקלה, ללא התקנה על תחנות הקצה. מידע פיקטיבי ופיתיונות המפוזרים ברשת הארגונית, מובילים את הגורם הזדוני לבצע טעויות וכך מסיטים את ההתקפה מן הנכסים החשובים לארגון לעבר המלכודות. כפתרון פרואקטיבי, מערך המלכודות דינמי ומשתנה כל העת, בהתאם למפת התקיפות והאיומים.
ל- TrapX למעלה מ- 200 לקוחות בעולם, מרביתם נמנים על רשימת 2,000 החברות המובילות של Forbes, מתוכם עשרות לקוחות בישראל, והם מגיעים ממגוון מגזרים, לרבות: ביטחון, בריאות, פיננסים, אנרגיה, צרכנות ועוד.
TrapX הוקמה בשנת 2012 והיא מעסיקה למעלה מ- 80 עובדים. מרכז הפיתוח שלה יושב בישראל וההנהלה יושבת בקליפורניה, ארה"ב. החברה נבחרה להיכלל ברשימת ה- Cool Vendors של גרטנר לשנת 2015. לפרטים נוספים אודות החברה גלשו לאתרwww.trapx.com
סרטון אודות טכנולוגית הטעיה: https://youtu.be/d6lzgBZ4hWQ
פרטים נוספים אודות הפתרון: http://trapx.com/products/deceptiongrid/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il