TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ביקושי יתר בשלב המוסדי בהנפקת האג"ח של הכשרת הישוב


עופר נמרודי - צילום ורדי כהנא
הכשרת הישוב: התקבלו הזמנות מהמוסדיים בהיקף של כ-385 מיליון שקל - פי 4 מהיקף הגיוס המקורי שתוכנן

חברת מעלות S&P העלתה החודש את דירוג החברה ל ilA-/Stable

המכרז המוסדי לסדרה החדשה המתוכננת (סדרה 20) ננעל בריבית נמוכה של 3.25%

הגיוס המתוכנן מהווה נדבך נוסף ביישום האסטרטגיה להארכת מח"מ ההלוואות והפחתת עלויות המימון של הכשרת הישוב

תומר כץ, סמנכ"ל השקעות ופיתוח עסקי של הכשרת הישוב: "אנו שבעי רצון מן הביקושים הגבוהים בשלב המוסדי של הנפקת איגרות החוב. ביקושי היתר והריביות הנמוכות מבטאים את הבעת האמון של שוק ההון בחברה, במהלכים המשמעותיים שביצעה בתקופה האחרונה ובאסטרטגיה העסקית שלה. הגיוס המתוכנן יצטרף למיחזורי ההלוואות שבוצעו בתקופה האחרונה, בהיקף של למעלה מ-1 מיליארד ש"ח לצורך הארכת מח"מ ההלוואות והפחתת הוצאות המימון, כפי שכבר באים לידי ביטוי בדוחות הכספיים של החברה. במקביל אנו פועלים במלוא העוצמה בהמשך פיתוח תחומי הליבה של החברה דרך הרחבת פורטפוליו הנכסים המניבים וכן בתחום היזום למגורים בפולין ובארץ ".

חברת הכשרת הישוב השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב מסדרה מתוכננת חדשה (סדרה 20). כוונת החברה המקורית היתה לקבל הזמנות בהיקף של כ- 100 מיליון שקל בשלב המוסדי. בפועל, התקבלו בשלב זה הזמנות בהיקף כולל של כ-385 מיליון שקל. לאור הביקושים הגבוהים החליטה החברה להגדיל את היקף הגיוס בשלב המוסדי של ההנפקה לכ-200 מיליון שקל. השלב הציבורי מתוכנן להתקיים בימים הקרובים.

לצד ביקושי היתר הגבוהים שנרשמו , ננעל השלב המוסדי בריבית נמוכה של 3.25% לעומת הריבית המקסימלית של 3.9% בהצעה המקורית למוסדיים. הריבית המקסימלית של הסדרה החדשה שתונפק תהיה נמוכה בכ- 2% מן הריבית של סדרות צמודות שהנפיקה בעבר, ועדיין במחזור.

הסדרה החדשה צמודה למדד המחירים לצרכן, אינה מגובה בביטחונות ומדורגת על ידי מעלות S&P בדירוג של 'ilA-' עם אופק יציב. מח"מ הסדרה הינו כ-4.9 שנים והיא עומדת לפירעון בחמישה תשלומים שנתיים רציפים ושווים בין השנים 2020 - 2024.

יצוין, כי לאחרונה חברת דירוג האשראי מעלות S&P את הדירוג של חברת הכשרת הישוב מ-'ilBBB+' ל-'ilA-' עם תחזית יציבה. ההעלאה הינה הודות למספר פעולות שביצעה החברה בשנים האחרונות, שהובילו לשיפור מתמשך בפרופיל הסיכון הפיננסי כמתבטא בשיפור ביחסי הכיסוי והמינוף, כגון: הגדלת ה-NOI בנכסים המניבים המרכזיים בישראל ופולין, הקטנת הוצאות ההנהלה, מכירת נכסים והקטנת המינוף, מכירת נכסים שסיימו את תהליך ההשבחה ואינם בליבת העסקים והמשך השבחת נכסי החברה בישראל שיגדילו את בסיס ההון.

קבוצת הכשרת הישוב הינה חברת הפועלת במספר תחומים: השכרת נכסים מניבים בישראל ובחו"ל – קניונים ופארקים לוגיסטיים; ייזום פרויקטים במקרקעין בישראל ובחו"ל – דירות למגורים, משרדים, התחדשות עירונית ובתי חולים סיעודיים; ניהול ותפעול של בתי מלון בישראל תחת המותג "רימונים"; שילוט חוצות. מנכ"ל החברה הוא מר עופר נמרודי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il