TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מיקרוסופט תאמץ את טכנולוגיית פוליקום לתקשורת וידאו שולחנית


פוליקום
טכנולוגיית SVC מספקת באופן עקבי חוויית וידאו ואודיו באיכות גבוהה בכל רוחב פס וגם באמצעות רשתות המועדות לאובדן מנות נתונים ועומסי תעבורה, כמו האינטרנט הציבורי ורשתות פס-רחב לתקשורת ניידת
חברת פוליקום חושפת היום תוכניות חדשות לאספקת הפתרונות לרשתות תקשורת מאוחדת גם לשוק הנייד, שוק ה-SMB ומגזר הצרכנים הפרטיים.

במסגרת זו מרחיבה החברה את סל מוצרי ה-UC לארגונים גדולים של החברה ומשיקה את טכנולוגיית SVC – טכנולוגיית קידוד וידאו מדרגי מבוססת תקנים ל-H.264 שתסייע לקידום יוזמות תקשורת מאוחדת עם שותפים המשתייכים לרשת השיתוף הפתוח של פוליקום.

טכנולוגיית SVC מספקת באופן עקבי חוויית וידאו ואודיו באיכות גבוהה בכל רוחב פס וגם באמצעות רשתות המועדות לאובדן מנות נתונים ועומסי תעבורה, כמו האינטרנט הציבורי ורשתות פס-רחב לתקשורת ניידת.

בנוסף, פתרונות ה-SVC של פוליקום צפויים למנף את עוצמת המחשוב הזמינה במרכיבי הרשת של הארגון והם יכללו רכיבי לקוח ורכיבי ליבה חכמה כך שיפעלו בהדדיות מלאה עם פריסות קיימות, דבר שיציע ללקוח הגנה מלאה על השקעותיו. החידוש הוא, שבניגוד למוצרים מתחרים בשוק, הטכנולוגיה מאפשרת איחוד בין איי תקשורת מבודדים מבלי לחייב את הלקוח לעקור ולהחליף מערכות קיימות.

חברת מיקרוסופט כבר הודיעה כי בכוונתה לאמץ את טכנולוגיית H.264 SVC של פוליקום, זאת כחלק מההסכם האסטרטגי המשותף של החברות לשיווק של פתרונות UC משולבים. אחד מתחומי ההתמקדות הראשוניים הוא תקשורת וידאו שולחנית, תוך דגש על שילוב בין טכנולוגיית H.264 SVC של פוליקום לבין הפתרונות של Microsoft , שישפר את חוויית השימוש ויותאם לסביבות של ארגונים גדולים, SMB, משרדים ביתיים ורשתות ציבוריות.

תחום הויעוד השולחני נמצא בנקודת זינוק. חברת המחקר גרטנר צופה כי כי עד שנת 2015 ישתמשו מעל 200 מיליון עובדים בכל העולם בוויעוד וידאו שולחני שיסופק להם על ידי הארגונים המעסיקים אותם.

גוז'ף ברטון, מנהל ראשי של תחום טכנולוגיה ואסטרטגיה בפוליקום ציין כי "תקשורת הווידאו נמצאת בנקודת מפנה והיוזמות החדשות שלנו, המספקות ללקוחות יכולת בחירה, גמישות והגנה על השקעות, צפויות לחולל מהפך אמיתי. "יוזמת UC Everywhere שמקדמת פוליקום תאפשר הטמעה רחבה של וידאו בקרב ארגונים גדולים ובשוקי UC מתפתחים, כמו SMB, תקשורת ניידת ורשתות של צרכנים פרטיים".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il