TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

בורסת ת"א: צפי לירידות שערים; פריגו מצויה בפער שלילי של 6.5%


אילוסטרציה - גרף יורד
בורסת ת"א צפויה לפתוח את ייום המסחר הרביעי של השבוע בירידות שערים, על רקע המגמה השלילית שנרשמה אתמול בוול סטריט. החוזים העתידיים נסחרים כעת ביציבות
בורסת ת"א צפויה לפתוח את ייום המסחר הרביעי של השבוע בירידות שערים, על רקע המגמה השלילית שנרשמה אתמול בוול סטריט. מדד הדאו ג'ונס ירד ב-0.5%, מדד הנאסד"ק נחלש ב-0.7% ומדד הדאו ג'ונס השיל 0.8% מערכו. החוזים העתידיים נסחרים כעת ביציבות.

טרם פתיחת המסחר פער הארביטראז' המשוקלל מצביע על ירידות שערים של 0.76%. מניית פריגו שאיבדה אתמול גובה בארה"ב חוזרת למסחר עם פער ארביטראז' שלילי של 6.5%, זאת בעקבות פסיקה בארצות הברית אשר תמנע מהחברה לשווק גרסה גנרית של תרופת הטמודאר של מרק. פערים שליליים נוספים ישנם במניות הבאות: אלווריון (4.5%), פרוטליקס (4%) טאואר (2%) וטבע (1.1%). מנגד, פערים חיוביים ניתן למצוא במניות הבאות: אקספון (5.8%) וסרגון (1.3%).

אמש חשף הוול סטריט גורנל כי האישור שקיבלו חברות סאנדוז ומומנטה לשיווק גרסה גנרית של תרופת הלבונוקס עלול להתבטל. ועדת הביקורת של הקונגרס בודקת אפשרות לניגוד אינטרסים במינהל המזון והתרופות האמריקני.

המסחר בבורסת ת"א הסתיים אתמול בעליות. ת"א 25 עלה ב-0.58% ל-1268 נקודות, מדד ת"א 75 הוסיף 0.84% ל- 891 נקודות, מדד הנדל"ן עלה ב-1.67%, והמחזור הסתכם בכ-1.52 מיליארד שקל.

טבע עלתה ב-0.98%. כלל ביוטכנולוגיה, החברה האם של מדיוונד (55%) ופוליהיל (41%) דיווחה היום כי שתי החברות שבבעלותה ישתפו פעולה עם חברת טבע ביצירת סל מוצרים בתחום ריפוי הפצע. פוליהיל תהיה אחראית על פיתוח המוצרים, בעוד שמדיוונד תנהל ותייצר את המוצרים וטבע תדאג לשיווק הגלובלי.

הזדמנות ישראלית חיפושי נפט וגז עלתה ב-7.39%. החברה הודיעה לבורסה כי החליטה להגדיל את אחזקותיה בשותפות הבורסאית 'הזדמנות ישראלית מקורות אנרגיה'. הפעולה בוצעה ע"י מימוש אופציות.

ITGI מדיקל ירדה ב-2.6%. החברה, העוסקת במחקר פיתוח, ייצור ושיווק של קבוצת סטנטים המכוסים ברקמה מן החי, דיווחה כי ההפסד הנקי ברבעון השלישי של 2010 הסתכם בכ-635 אלפי ש"ח, ירידה של 65% בהשוואה להפסד של כ-1.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, וירידה של 76% בהשוואה להפסד נקי של כ-2.63 מיליון שקל ברבעון הקודם.

פרטנר עלתה ב-0.44%. החברה דיווחה כי הרווח הנקי לרבעון השלישי של 2010 עלה ב-17.5% לסכום של 309 מיליון שקל, לאחר שההכנסות עלו ב-4.8% ל-1.65 מיליארד שקל. מספר המנויים גדל ב-28 אלף, והגיע ל-3.096 מיליון, מהם 1.433 מיליון מנויי דור שלישי. שיעור הנטישה הרבעוני עלה ב-1.2%. החברה תחלק דיבידנד של כ-290 מיליון שקל.

סרגון נטוורקס עלתה ב-3.79%. ספקית פתרונות תקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות דיווחה כי חתמה על הסכם עם ספקית האינטרנט הניגרית, Direct On PC (DOPC). סרגון תספק ל-DOPC פתרונות backhaul (תקשורת אלחוטית בין תחנות הבסיס למתג הראשי) מתקדמים לבניית תשתיות רשת הפס הרחב מהדור ה-4 מבוססת WiMAX.

אפוסנס עלתה ב-3.31%. החברה, המפתחת מוצרים להדמיה ולטיפול על-בסיס יכולת מיקוד באפופטוזיס (מוות תאי), חתמה על הסכם לא בלעדי עם ענקית התרופות רוש (Roche). על פי ההסכם, תוכל רוש לעשות שימוש במערכת ה–EarliTest של אפוסנס לצורך הדמיה מולקולארית במסגרת ניסויים קליניים שתבצע רוש להערכת טיפולים חדשים בתחום האונקולוגיה. הנתונים הקליניים שייאספו במסגרת ניסויים אלו ישמשו גם את אפוסנס לצורך הרחבת היישומים של המערכת. רוש תישא במלוא עלות מימון הניסויים ובנוסף תשלם לאפוסנס סכומים שונים שנקבעו בהסכם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il