TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מיטב - תוצאות הכספיות לרבעון השני לשנת 2022


מיטב בית השקעות
הכנסות החברה ברבעון השני לשנת 2022 הסתכמו בכ-288 מיליון שקל

הכנסות החברה ברבעון השני לשנת 2022 הסתכמו בכ-288 מיליון שקל

הרווח הנקי, המיוחס לבעלי המניות של החברה ברבעון השני של 2022, בנטרול השפעת התביעות המשפטיות, הסתכם בכ-26 מיליון שקל, בהשוואה לכ-29 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד

היקף הנכסים המנוהלים הסתכם לכ-213 מיליארד שקל נכון ל-30 ביוני 2022, עלייה של כ-31% בהשוואה להיקף הנכסים שנוהלו ב-30 ביוני 2021

החברה הגיעה לראשונה להכנסות ברבעון של כ- 100 מיליון שקל במגזר חיסכון ארוך הטווח, המשקפות קצב שנתי של כ- 400 מיליון שקל

היקף הנכסים המנוהלים בחיסכון ארוך טווח עמד על כ- 89 מיליארד שקל, עלייה של כ- 32% בהשוואה להיקף הנכסים שנוהל ביום 30 ביוני 2021, עם גיוסים, נטו ברבעון של כ-3.3 מיליארד שקל בנכסי הגמל וההשתלמות וקצב הפקדות חודשי של מעל 400 מיליון שקל בקרנות הפנסיה

תחום הקרנות האלטרנטיביות ממשיך להיות מנוע צמיחה והיקף הנכסים המנוהל חצה את רף 1 מיליארד שקל




אילן רביב, מנכ"ל מיטב השקעות: "התוצאות הכספיות השנה משקפות את המשך הצמיחה של בית השקעות במגוון הפעילויות השונות. על מנת לתמוך בצמיחה זו אנו מבצעים תוכנית השקעות ממוקדת, אשר החלה לשאת פרי. בהסתכלות קדימה אנו מעריכים כי תוכנית ההשקעות תוביל לעלייה ברווחיות של הקבוצה כבר במחצית השנייה של שנה זו."

תוצאות בית ההשקעות מיטב לרבעון השני של שנת 2022 בנטרול ההפסדים שנרשמו בעקבות פסק הדין:
ההכנסות ברבעון השני של 2022 הסתכמו לסך של כ-288 מיליון שקל, עליה של 4.7% בהשוואה להכנסות של כ-275 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. עיקר העלייה בתקופת הדוח נובעת מעלייה בהכנסות מניהול נכסים.

סך הרווח הנקי לבעלי המניות של הקבוצה ברבעון השני של 2022 הסתכם בכ-26 מיליון שקל בהשוואה לרווח נקי של כ-29 מיליון שקל אשתקד. ההפרש נובע בעיקרו מגידול בהוצאות הנהלה וכלליות כתוצאה מעליות שכר וגיוס עובדים לתמיכה בצמיחת פעילויות בית ההשקעות. החברה מעריכה כי התשומות המושקעות תשפענה לחיוב על התוצאות הכספיות כבר החל מהרבעון השלישי ובהמשך השנה.

היקף נכסי קופות הגמל והפנסיה שבניהול החברה ליום 30.6.2022 עלה ב-32% לכ-88.7 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-67.1 מיליארד שקל אשתקד.

ההכנסות ברבעון השני של 2022 במגזר חיסכון ארוך הטווח הגיעו לראשונה לרף של כ-100 מיליון שקל בהשוואה לכ-81 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עליה של כ-23%. העלייה בהכנסות בתקופת הדוח נובעת בעיקר מעלייה בהיקף הנכסים הממוצע, זאת למרות הירידות בשווקים, מעלייה בהפקדות בקרנות הפנסיה וכן ממיזוג קרנות הפנסיה החדשות של הלמן אלדובי ביום 1 ביולי, 2021.

ההכנסות ברבעון השני של 2022 במגזר החיסכון השוטף הסתכמו בכ-87 מיליון שקל, בהשוואה לכ-91 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ירידה של כ-4.4%. הירידה בהכנסות נובעת מירידה בהכנסות מניהול קרנות הנאמנות והסל של כ- 7 מיליון שקל אשר קוזז בעליה בהכנסות של כ- 3 מיליון שקל בפעילות ניהול תיקי השקעות. הירידה בהכנסות בקרנות נאמנות וקרנות סל נובעת מירידה בהיקף הנכסים הממוצע כתוצאה מפדיונות וירידות בשווקים ומירידה בהכנסות מדמי ניהול משתנים בקרנות הסל המושפעת מהתנודתיות בשווקים. העליה בהכנסות בניהול תיקי השקעות נובעת בעיקר מעלייה בהיקף הנכסים הממוצע, לרבות גיוס קופות מפעליות ברבעון השלישי אשתקד.

ההכנסות ברבעון השני של 2022 בפעילות חבר הבורסה (מיטב טרייד) הסתכמו לסך של כ-26 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל אשתקד. החברה צופה המשך שיפור בהכנסות בפעילות חבר הבורסה מחצית השנייה של השנה כתוצאה מהעלייה בריבית.

ההכנסות ברבעון השני של שנת 2022 במגזר אשראי חוץ בנקאי הסתכמו לסך של כ-47 מיליון שקל לעומת כ-51 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הירידה בהכנסות בתקופת הדוח נובעת מירידה בהכנסות פנינסולה שנובעות, בעיקר, מירידה ברווח שנרשם בגין רכישת תיק אשראי ליהלומנים מבנק איגוד בסך של כ- 10 מיליון שקל בקיזוז עליה בהכנסות מפעילות מיטב הלוואות (אשראי ללקוחות פרטיים בישראל) כתוצאה מגידול בתיק האשראי ועליה בהכנסות לוטוס (אשראי ליזמי בנייה באירלנד).
החברה רואה בפעילות האשראי החוץ בנקאי כמנוע צמיחה אשר מושפע לטובה ממדד המחירים לצרכן והריבית במשק וצפוי להניב רווחים ברבעונים הקרובים.

הכנסות אחרות ברבעון השני של שנת 2022 הסתכמו לסך של כ-28 מיליון שקל לעומת סך של כ- 26 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות האחרות כוללות הכנסות מברוקראז' מוסדי, מעמלות ביטוח, הפצת קרנות זרות ואחרות.
היקף הנכסים המנוהלים ברבעון השני של 2022 הסתכם לסך של כ- 213.2 מיליארד שקל עלייה של כ- 31% בהשוואה לכ- 162.8 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד.

אודות מיטב:
בית ההשקעות מיטב מנהל קרנות נאמנות מכל הסוגים, קופות גמל, קרנות פנסיה ותיקי השקעות. בית ההשקעות פועל באמצעות חברות בנות גם בתחומי הברוקראז' ללקוחות פרטיים, ברוקראז' מוסדי, סוכנויות ביטוח, אשראי חוץ בנקאי ועוד. החברה מנוהלת על ידי מר אילן רביב ונשלטת על ידי מר אלי ברקת (ממייסדי קבוצת BRM) ומר אבנר סטפק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il