TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קורנית דיגיטל מפרסמת תוצאות מקדמיות לרבעון השני 2022‎‎


צילום: כפיר זיו
קורנית דיגיטל (נאסד"ק: KRNT), מובילת שוק עולמית בטכנולוגיית דיגיטליות ידידותיות לסביבה לייצור אופנה וטקסטיל על פי דרישה, מפרסמת תוצאות מקדמיות לרבעון השני של 2022.


קורנית דיגיטל בע"מ (נאסד"ק: KRNT), מובילת שוק עולמית בטכנולוגיית דיגיטליות ידידותיות לסביבה לייצור אופנה וטקסטיל על פי דרישה, פרסמה היום תוצאות מקדמיות לרבעון השני שהסתיים ב-30 ביוני 2022. המידע בהודעה זו הוא משוער בשל האופי המקדמי של ההודעה וכפוף לבחינה החשבונאית הרגילה לסגירת תוצאות הרבעון.

רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל: "הרה-קליברציה הכללית של צמיחת האי-קומרס, בשילוב עם גורמי מאקרו שליליים שהואצו באופן משמעותי בשבועות האחרונים של הרבעון, ועיכובים בהשלמת ההקמה של אתרי ייצור, הביאו להאטה משמעותית מאד בקצב ההזמנות למערכות direct-to-garment (DTG) ברבעון השני בהשוואה לציפיות הקודמות שלנו".

לדברי סמואל, "נכנסנו לתקופה שבה חלק מהלקוחות שלנו בתהליך של מילוי קיבולת ייצור העודפת שנבנתה לאורך השנתיים של תקופת הקורונה, ואנו צופים שהתהליך הזה ימשך בטווח הקרוב. במקביל, בהתבסס על ההשקעות הממוקדות שלנו במחקר ופיתוח בשנים האחרונות, אנו עובדים עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים על מספר רב של יוזמות צמיחה משמעותיות, לרבות אימוץ מוצרים חדשים, שדרוגים, ויישומים חדשניים שמכניסים אותם לשווקים חדשים ויסייעו ליצירת ביקושים חדשים ומשמעותיים לעסקים שלהם.


עם המעבר לתקופת הפוסט-קורונה, אנחנו רואים הזדמנויות משמעותיות רבות עם מותגים וקמעונאים גדולים המעבירים את הייצור שלהם מייצור אנלוגי-המוני ב- off-shore לייצור בריצות קצרות בקרבה לצרכן הסופי (near-shore), ואנו מאמינים כי קורנית ממוצבת בצורה מצוינת על מנת לנצל את המגמות האלו".

סמואל מסכם: "קורנית היא חברה חזקה עם מודל עסקי רווחי, מאזן חזק מאד, קשר קרוב עם לקוחותיה, וצוות עולמי מסור של אנשי מקצוע. אנו מאמינים שהתעשייה תמשיך להפגין צמיחה מתמשכת לטווח ארוך ובטוחים ביכולתנו לנווט בהצלחה בתוך התנודתיות הקצרת טווח הנוכחית. אנו נשארים מחויבים לצמיחה רווחית ונמשיך להוביל את הטרנספורמציה הדיגיטלית של התעשייה. אנחנו מצפים לספק עדכונים נוספים על תוצאות הרבעון השני בשיחת המשקיעים הבאה שלנו שתתקיים באוגוסט".

תוצאות מקדמיות לרבעון שני לשנת 2022

בהתבסס על המידע הזמין כעת עבור הרבעון השני שהסתיים ב-30 ביוני 2022, החברה צופה:

• ההכנסות יהיו בטווח של 56.4 מיליון דולר עד 59.4 מיליון דולר, זאת לאחר הפחתה של כ-4.6 מיליון דולר המיוחסת להשפעה חשבונאית של כתבי האופציה.

• מרווח תפעולי Non-GAAP שלילי של בין 34% ל-28% ומרווח EBITDA Adjusted שלילי של בין 30% ל-24%, שניהם כוללים השפעה חשבונאית שלילית בגין כתבי האופציה המוערכת בכ-10%.

• החברה צופה כעת כי ההכנסות ברבעון השלישי יהיו באותה הרמה או ברמה גבוהה יותר מההכנסות של הרבעון השני, ותספק פרטים נוספים לגבי התחזית העסקית שלה כאשר תפרסם את תוצאותיה הכספיות המלאות.

החברה טרם השלימה את סגירת התוצאות הכספיות של הרבעון השני ומתכננת לפרסם את תוצאותיה הכספיות המלאות לרבעון השני שהסתיים ב-30 ביוני 2022, ביום רביעי, 10 באוגוסט 2022, לפני פתיחת המסחר בנאסד"ק.

קורנית דיגיטל (NASDAQ: KRNT) היא מובילה עולמית בפיתוח ומכירה של פתרונות דיגיטליים וידידותיים לסביבה לייצור טקסטיל לפי דרישה. החברה בונה את מערכת ההפעלה לאופנה עם פתרונות מקצה לקצה הכוללים מערכות הדפסה דיגיטלית, דיו, פתרונות תוכנה, שירותים ופתרונות ענן המנהלים ומקשרים יצרנים ומעצבים באקוסיסטם גלובלי. מתוך מטה החברה בישראל ומשרדים בארה"ב, אירופה ואסיה פסיפיק, קורנית דיגיטל משרתת לקוחות ביותר מ-100 ארצות ומדינות ברחבי העולם. למידע נוסף על האופן בו קורנית דיגיטל משנה את עולם האופנה והטקסטיל, בקרו ב-www.kornit.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il