TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

על רקע הזינוק החד במחירי הנדל"ן והזעזועים בשווקים:


קרדיט: יחצ
פלטפורמה דיגיטלית חדשה תאפשר לישראלים להשקיע במקבצי נדל"ן בחו"ל בהשקעה מינימלית של 1,000 ש"ח בלבד

נועם עמרם, מנכ"ל הסטארט אפ : REALTY BUNDLES בדומה לבוקינג.קום - הפלטפורמה מחברת בין קרנות וסוכנויות נדל"ן לבין אלפי משקיעים. למשקיעים היא מאפשרת הזדמנויות השקעה שהיו סגורות בפניהם, לקרנות הנדל"ן היא מאפשרת גישה לאלפי משקיעים קטנים שלא יכלו להגיע אליהם # עד כה הפלטפורמה גייסה כ-8 מיליון ש"ח, חלקם במימון המונים, ובימים אלה נמצאת בסבב גיוס נוסף

על רקע עליות המחירים החדות בשוק הנדל"ן המקומי, הזעזועים בשווקי ההון והחיפוש אחר אלטרנטיבות השקעה, פלטפורמה דיגיטלית חדשה, המושקת בימים אלה, תאפשר לישראלים השקעות במקבצי נדל"ן בחו"ל, בהשקעה מינימאלית של 1,000 ש"ח בלבד. זאת לעומת סכומים של עשרות ומאות אלפי יורו הנדרשים מאלו המעוניינים להשקיע בנדל"ן בחו"ל כיום.

ההשקעה בנדל"ן בחו"ל, תחום הצובר תאוצה בקרב ישראלים רבים, מתבצעת בדרך כלל באמצעות השקעה בנכס בודד כמו דירה אותה משכירים. ההשקעות של גופים מוסדיים ומשקיעים גדולים בנדל"ן בחו"ל מתוחכמות יותר וכוללת, בדרך כלל, השקעות במקבצים שונים ובאמצעות קרנות המתמחות בכך. מדובר בהשקעות מינימאליות בסכומים גבוהים. הסטארט אפ REALTY BUNDLES מאפשר גם למשקיעים הקטנים אפשרות דומה.

REALTY BUNDLES פיתח פלטפורמה דיגיטלית חדשנית המחברת בין קרנות השקעה בינלאומיות בנדל"ן ובין משקיעים ישראלים. הפלטפורמה מאפשרת להשקיע בפרוייקטים של נדל"ן בחו"ל בסכומים נמוכים, החל מסכום של 1,000 ש"ח בלבד, תוך פיזור ההשקעה והסיכונים על מגוון רחב מאוד של עשרות ומאות פרוייקטים. הסטארט אפ הישראלי כבר זכה במענק על חדשנות עסקית מטעם האיחוד האירופי ונמצא כיום בהליכי רישום של פטנט PCT.

REALTY BUNDLES, שהוקם בסוף שנת 2019, פועל בשיתוף עם קרנות וסוכנויות נדל"ן מרכזיות באירופה (ובשלב הבא בארה"ב). מדובר בקרנות אשר סף הכניסה אליהן הוא גבוה מאוד (בד"כ מינימום השקעה של 100 אלף יורו ומעלה) המשקיעות בסיגמנטים שונים של נכסים במדינות השונות ביבשת: נדל"ן מניב, נדל"ן למגורים, מחסנים לוגיסטיים, דיור לסטודנטים ועוד. בחירת הקרנות והסוכנויות בהן משקיעה הפלטפורמה נעשית לאחר סינון קפדני ועם אלו הנהנות ממוניטין טוב במדינתן. קרנות וסוכנויות אלו מסוגלות להציע מגוון רחב של נכסים אטרקטיביים ועסקאות המגובות בביטחונות.

REALTY BUNDLES, ביחד עם אותן קרנות, בונה מקבצים (בנדלים) של פרוייקטים בהתאם לרמת הסיכון או תחום ההשקעה, כאשר ההשקעה הכספית מבוזרת ביניהם. בכך הפלטפורמה מונעת מצב מוכר בתחום ההשקעות בנדל"ן בו כישלון בפרוייקט אחד עלול להוריד את כל ההשקעה לטמיון.

נכון להיום הפלטפורמה מציעה כבר 7 בנדלים מדינתיים או אזוריים באירופה. בין השאר בנכסים בבריטניה, שבדיה, פורטוגל, ספרד ועוד.

עד כה הסטארט אפ גייס כ-8 מיליון ש"ח, חלקם בגיוס המונים, וכיום הוא נמצא בסבב גיוס המונים נוסף. יצויין כי בתום פיילוט מצומצם שביצעה החברה ועם סיום שלב ההרצה, נפתחה כעת לציבור הרחב האפשרות להשקיע באמצעות הפלטפורמה.

נועם עמרם, מנכ"ל REALTY BUNDLES: כמו הפלטפורמה של בוקינג.קום בתחום המלונות, REALTY BUNDLES עושה זאת בתחום הנדל"ן. הפלטפורמה הדיגיטלית מחברת בין קרנות נדל"ן וסוכנויות מובילות לבין המשקיעים הקטנים. למשקיעים נפתחת ההזדמנות להיכנס להשקעות, בסכומים נמוכים ובפיזור נרחב, באמצעות הגופים המובילים שהיו סגורים עבורם עד כה. עבור הקרנות, הפלטפורמה מאפשרת גישה לעשרות ומאות אלפי לקוחות ומשקיעים פוטנציאלים חדשים אליהם הן לא יכלו להגיע עד כה.

אתר החברה:

https://bit.ly/3baKm34

אתר גיוס ההמונים:

https://bit.ly/3y4HGx9


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il