TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קאנומד התקשרה במזכר עקרונות להכנסת פעילות נדל"ן לבורסה בתל אביב

קאנומד שבשליטת האחים מנור וכפיר גינדי ממזגת לתוכה את פעילות הנדל"ן של קבוצת לאונרדו שבבעלות יאיר מרק, סחף כהן וזאב מרק

- זרוע הביצוע של קבוצת לאונרדו מבצעת מאות יחידות דיור בשנה לחברות היזמיות הגדולות במשק פעילות הייזום הקיימת של קבוצת לאונרדו כוללת מאות יח"ד בשלבי ביצוע וייזום

- החברה הממוזגת תפעל בעיקר בתחום ההתחדשות העירונית בשתי זרועות מובילות: ביצוע עבודות קבלניות וייזום פרויקטים חדשים

- פעילות הנדל"ן תמוזג לקאנומד לפי יחס צפוי של כ- 50% לכל צד

- על פי תנאי העסקה סך המזומן הצפוי לעמוד לרשות החברה הממוזגת יהיה כ-20 מיליון שקל

- פעילות הקנאביס הקיימת לא תהיה חלק מהחברה הממוזגת

חברת קאנומד מדווחת על חתימת מזכר עקרונות למיזוג פעילות נדל"ן לחברה הציבורית. קבוצת לאונרדו, הפועלת משנת 2006 הינה בבעלות יאיר מרק, סחף כהן וזאב מרק אשר יהיו לאחר השלמת המיזוג בעלי השליטה בחברה הממוזגת.

קבוצת לאונרדו הינה שחקנית בולטת בענף הנדל"ן ומסרה עד כה מעל 1,000 יחידות דיור בביצוע וביזמות עבור עצמם ועבור יזמים מובילים במשק כדוגמת אפריקה ישראל, אשדר, סופרין, מטרופוליס ועוד.

בקבוצה שני תחומי פעילות עיקריים: ייזום וביצוע קבלני של פרויקטים בתחום הנדל"ן, בדגש על תחום ההתחדשות העירונית. הפעילויות ימוזגו בדרך של הקצאת מניות בחברה הציבורית.

בין הפרויקטים המובילים בייזום של קבוצת לאונרדו ניתן לציין את פרויקט נורדאו תל אביב להקמת 57 יחידות דיור, פרויקט תל חי בכ"ס להקמת 46 יחידות דיור, פרויקט בן יהודה בתל אביב להקמת 34 יחידות דיור ועוד.

בכפוף להשלמת בדיקות נאותות הדדיות, חתימת הסכם מפורט והתקיימות מספר תנאים מתלים, תמוזג מלוא פעילות קבוצת לאונרדו (100%) לחברת קאנומד, וזאת תמורת הקצאתן של מניות חדשות לבעלי המניות של לאונרדו, אשר יהוו, לאחר הקצאתן, 50% מהון המניות המונפק של קאנומד. עם השלמת העסקה, החברה הממוזגת תיקרא קבוצת לאונרדו וסימן המסחר שלה בבורסה ישתנה בהתאם.

במסגרת המתווה, הוסכם כי לחברה הממוזגת יהיה סך מזומן של 20 מיליון שקל, בניכוי הוצאות העסקה וכי עם השלמת העסקה יוצאו מהחברה הממוזגת הנכסים הקיימים בתחום הקנאביס הרפואי.

מנור גינדי ציין עם פרסום דיווח העסקה כי "בחנו מספר רב של חברות בתחום הנדל"ן, ומניסיוננו בחרנו ביאיר ובסחף מקבוצת לאונרדו שידעו להביא צבר פרויקטים בביצוע איכותי ועם ניסיון רב שנים לצד ייזום של פרויקטים מצוינים בתחום ההתחדשות העירונית בנדל"ן".

יו"ר קאנומד עמי ברלב הוסיף כי "נפלה בחלקנו הזכות לנהל מהלך עסקי נרחב לקראת מיזוג עם קבוצת לאונרדו - קבוצה בעלת Track Record מוכח ויכולות גבוהות בתחומי הייזום והביצוע. קבוצת לאונרדו מציגה מזה שנים תוצאות מצוינות וצמיחה, אך מעבר לכך, מצטיינת באיכות, רמת וטיב הפרויקטים המבוצעים על ידה. בעלי, מייסדי ומנהלי לאונרדו יצרו במו ידם לאורך השנים, פעילות מצליחה ומעבר לכך - פעילות המציגה ערכים גבוהים וחזון של בניית הארץ לטובת תושביה.


במהלך התקופה האחרונה קאנומד נקטה באסטרטגיה ברורה לאיתור השקעות איכותיות ושמרניות, המאופיינות בפעילות מוכחת, מניבה ומצליחה - הכל מתוך מטרה ברורה להשאת ערך לטובת קאנומד וציבור בעלי מניותיה. אנו נכנסים לתחום איכותי, צומח ובעל אופק משמעותי, אך חשוב מכך - עם השותפים הנכונים".

סחף כהן, מבלי לאונרדו, ציין כי "הכניסה לשוק ההון תאפשר לקבוצה גמישות פיננסית מירבית, תוך הישענות על ערכי הליבה שמאפיינים את הקבוצה, הקפדה על סטנדרטים גבוהים בייזום ובביצוע והענקת המוצר הטוב ביותר ללקוחות החברה. כחברה שמתממנת בעיקר מהון עצמי ומינוף אפסי, הליך המיזוג יאפשר לנו להמשיך ולהרחיב את פעילות החברה לתחומים נוספים ומניבים. קבוצת לאונרדו תמשיך לפעול על מנת להגדיל את צבר ההזמנות ולפתח פרויקטים נוספים במטרה להגדיל את הכנסותיה.

יאיר מרק, מבעלי לאונרדו, הוסיף: "קבוצת לאונרדו הינה חברה ותיקה, דור שלישי לבוני הארץ. עד כה העדפנו להיות 'מתחת לרדאר' בכל הנוגע לחשיפה הציבורית שלנו. מטבענו אנו אנשים שמרניים, ובוחרים את לקוחותינו והפרויקטים אותם אנו בונים בקפידה רבה והענקת ביטחון מירבי ללקוחותינו. כחברה שהיא גם יוזמת וגם מבצעת אנו מחזיקים בכל מוטות השליטה בפרויקטים השונים, עובדה זו מאפשרת לנו לשמור על איכות מיטבית ומוניטין ללא דופי".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il