TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת טראקנט נכנסת לראשונה לפעילות בארצות הברית


טראקנט
חתמה על מזכר הבנות עם חברת הלוגיסטיקה סיגמאי אשר בין לקוחותיה נמנים צבא ארה”ב, נאט״ו, צים ולקוחות רבים אחרים
לדברי מר חנן פרידמן מייסד ומנכל החברה: "מדובר בהסכם אסטרטגי לטראקנט עם חברת לוגסיטקה גלובלית המאגדת מגה לקוחות בעלי חשיבות אסטרטגית משמעותית, בארה״ב קנדה ואפריקה.

לצד חיבור הפלטפורמה שלנו לנקודות שינוע יבשתיות, אוויריות וימיות, אנו רואים חשיבות עליונה להטמיע את הטכנולוגיה המתקדמת שיצרנו בארגונים גדולים כצבאות, זאת כחלק מהפתרון המידי הנדרש במסגרת ההתמודדות הגלובאלית עם בעיית שרשראות האספקה העולמיות שמכה בסחר הבינלאומי בשנים האחרונות, וביתר שאת מאז פרוץ משבר הקורונה.

השימוש במערכת שלנו מסייע בייעול הליך השינוע לאורך כל חלקיו, ובצמצום הפליטות."


ישראל, 16 לינואר 2022 - (ת״א: טראנ) טראקנט, חברת טראקנט שמחה לעדכן כי חתמה היום על מסמך עקרונות ראשוני לשיתוף פעולה בין חברת טראקנט לבין חברת סיגמאי סחר ולוגיסטיקה.
סיגמאי היא חברת שילוח דינאמית ומתקדמת הפועלת בכל תחומי השילוח הבינלאומי ומספקת פתרונות לכל שרשרת האספקה.

פעילותה של סיגמאי היא בין היתר, בארה"ב, קנדה ואפריקה.
סיגמאי פעילה בשוק התעשייה הביטחוני והצבאי, ומשלחת ציוד רגיש ומגוון עבור צים, צבא ארה"ב, כוחות האו"ם ונאט"ו.

על פי מסמך העקרונות הקווים המנחים של ההסכם המתגבש הם:

1. החברה תעניק לסיגמאי רישיון לשימוש בפלטפורמת טראקנט בתחומי ארה"ב, אירופה, אפריקה וישראל, לרבות שימוש בכל הפונקציות הזמינות במערכת.

2. סיגמאי תשתמש במערכת לתקופת ניסיון של חודש ימים ללא תשלום.

3. בתום תקופת הניסיון, תשלם סיגמאי לחברה סך של כ- 5 יורו עבור כל תכנון נסיעה שיבוצע על ידה באמצעות המערכת.

4. בנוסף, בגין השימוש במערכת ההתאמות החכמות האוטומטיות הקיימת במערכת, ישולם סכום נוסף לחברה בסך של כ- 5% ממחיר המשלוח מכל הזמנה על ידי קבלני משנה קיימים או חדשים אשר יתווספו למאגר החברה דרך המערכת.


במסמך נקבע כי הצדדים יפעלו לקידום שיתוף הפעולה בין החברות, בהתאם לשיקול דעתם, ולחתימה על הסכם מפורט ומחייב בתוך 60 ימים ממועד חתימת מסמך העקרונות. ככל שלא הגיעו הצדדים להסכמה ולא התקשרו בהסכם מפורט בתוך התקופה האמורה והתקופה האמורה לא הוארכה על ידיהם, אין ולא יהיה למסמך העקרונות כל תוקף מחייב.

המידע המובא לעיל בדבר שיתוף הפעולה עם סיגמאי הוא למיטב ידיעת החברה, על בסיס הנתונים המצויים בידיה ומבלי שנתונים אלה נבדקו על ידי החברה באופן עצמאי. כמו כן, החברה אינה יכולה להעריך בשלב זה את סיכויי התקשרות הצדדים בהסכם מחייב, אם בכלל, ואת היקף השימוש הצפוי של סיגמאי בפלטפורמת טראקנט.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il