TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ברימאג השלימה את ההתקשרות בהסכם לרכישת קרקע של כ- 78 דונם בגבעת ברנר תמורת סך של כ -77 מיליון ש"ח


ברימאג
החברה מתכננת להקים במקום מבנים לוגיסטיים אשר ישמשו אותה לאחסון והפצת מוצרים
ברימאג מעדכנת כי השלימה את ההתקשרות בהסכם המקנה לה זכויות של כ-43% בחברה המחזיקה במלוא הזכויות במקרקעין בשטח של כ-78 דונם למטרת הקמת מבנים לוגיסטיים.

בתמורה לרכישה תשלם החברה סך של כ- 60 מיליון ש"ח וכן תעמיד הלוואה בסך של כ-17 מיליון ש"ח, שתשמש לפירעון הלוואות בעלים.

הנכס שבבעלות החברה המחזיקה הינו חטיבת קרקע בשטח כולל של כ-78 דונם באזור התעשייה הדרומי של קיבוץ גבעת ברנר. יעוד הנכס הוא תעשיה ומלאכה ובכוונת ברימאג להקים עליו ביחד עם החברה המחזיקה, מבנים לוגיסטיים אשר ישמשו את ברימאג לאיחסון והפצת מוצרים.

בהתאם להסכם הרכישה, המבנים הלוגיסטיים שייבנו יימסרו לברימאג במצב של מעטפת ויושכרו על ידה לתקופה של עשר שנים עם שלוש תקופות אופציה נוספות המאפשרות תקופת שכירות כוללת של כ- 24 שנים. דמי השכירות בתקופת השכירות הראשונה יעמדו על 43 ש"ח לכל מטר מבונה בתוספת דמי ניהול בסך של 1.25 - 1.5 ש"ח לכל מטר מבונה.

החברה עדיין בוחנת וטרם החליטה באשר לאפשרויות השונות של התאמת המבנים שהיא תשכור ולפיכך אין ביכולתה בשלב זה לפרט את היקף ההשקעות שיידרשו לצורך כך. החברה צופה כי היקף ההשקעות יהיה סכום משמעותי ביחס לסכום הרכישה.

מימון רכישת המניות יבוצע ממקורותיה העצמיים של החברה ומהלוואות שתיטול מבנקים.

שאול זילברשטיין, יו"ר הדירקטוריון ובעל השליטה בברימאג מסר :"אנו שמחים לעדכן על השלמת ההתקשרות בהסכם לרכישת קרקע בגבעת ברנר עליה אנו מתכוונים להקים מרלו"ג אשר ישמש אותנו לאחסון והפצת מוצרים. מהלך זה תואם את האסטרטגיה של ברימאג למתן שירות במסגרת פעילות עצמאית של החברה וניהול עצמאי של מערך לוגיסטי שיאפשר גמישות תפעולית ומתן שירות איכותי ומהיר לצרכן הסופי."

אודות ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ

ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ התאגדה בישראל כחברה פרטית בחודש פברואר 1993 ובחודש ספטמבר 2005 החלו להיסחר מניותיה של החברה בבורסה לניירות ערך בתל-אביב בע"מ. הקבוצה עוסקת בשני תחומי פעילות עיקריים: תחום המוצרים הביתיים - במסגרתו עוסקת הקבוצה בייבוא, שיווק והפצה של מכשירי חשמל ואלקטרוניקה
ביתיים, מכירת ציוד נלווה ומתן שירותי אחריות ותיקונים למוצרים אלה. לקוחותיה העיקריים של הקבוצה בתחום פעילות זה כוללים רשתות וחנויות חשמל, בהן טרקלין חשמל בע"מ, שהיא לקוח עיקרי של הקבוצה; תחום המערכות המסחריות - במסגרתו עוסקת הקבוצה בייבוא, שיווק והפצה של מזגנים וכן מערכות מסחריות שונות (בעיקר מערכות מיזוג מסחריות) ומתן שירות למוצרים אלו.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il