TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

בפעם הרביעית זה קורה: ARTsys360 מתמזגת לשלד של קמן קפיטל


קמו קפיטל
המיזוג אושר והיום צפוייה קמן קפיטל לגייס הון ע"מ לצאת מרשימת השימור. הגיוס יכלול מניה ושתי אופציות בהיקף של כ-15 מיליון שקל
החברה זכתה בתקציב של כ-8 מיליון דולר לפיתוח מערכת מכ"מ חדשה נגד רחפנים בפולין

דירקטוריון קמן קפיטל אישר שלשום את תוכנית המיזוג עם חברת ARTsys360. זה הניסיון הרביעי של קמן להתמזג אולם הפעם הכיוון הוא בתחום ההי-טק ובעולם הרחפנות והעיר החכמה. החברה יוצאת היום בגיוס הון של כ-15 מיליון שקל הכולל מניה במחיר של 2.2 שקל ועוד 2 אופציות: אחת לשנה במחיר מימוש של 3 שקלים ואופציה שניה לתקופה של 3 שנים במחיר מימוש של 3.5 שקל למניה. מטרת הגיוס היא להגיע לאחזקות ציבור מעל ל-10% ולצאת מרשימת השימור. מימוש מלא של כתבי האופציה יזרים לקופת החברה כ-45 מיליון שקל.
מבחינה עיסקית - החברה שוקדת על קידום פרויקט פעילות מחקר ופיתוח של מערכת מכ"ם חדשה נגד רחפנים בפולין באמצעות חברה בת פולנית (100%) בשם RPGZ VIII. במסגרת האמור, זכתה החברה הבת באישור תקציב על סך של למעלה מ-31 מיליון זלוטי פולני (כ-7.75 מיליון דולר ארה"ב) מצד המרכז הלאומי למחקר ופיתוח בפולין ("NCBR") לצורך מימון הליך המחקר והפיתוח כאמור (יובהר כי כ-21 מיליון זלוטי (כ-5.25 מיליון דולר ארה"ב) מתוך הסך האמור מוגדרים כמענק). הפרויקט החל במהלך חודש יולי 2021, ובהמשך לכך, החברה מעדכנת כי במהלך חודש אוקטובר 2021 הועברה לידי החברה הבת מקדמה ראשונה מ- NCBR ע"ח תקציב המימון בסך של כ-1.052 מיליון זלוטי (כ- 263,000 מיליון דולר ארה"ב).
בנוסף מנהלת החברה משא ומתן עם חברה גרמנית שהיא חברה בת של חברה שוויצרית בנושא חתימה על הסכם שיווק עם החברה הגרמנית. בהתאם למידע שמסרה אותה חברה, קיים ביקוש מיידי מצד שלושה לקוחות קצה שלה לרכישת מערכות נגד רחפנים הכוללים את מכ"מ חברת ארטסיס בשלב זה נדרשת החברה לבצע פיילוט מקדמי באתר הניסויים של החברה בגרמניה במהלך חודש דצמבר 2021, על מנת להציג את יכולות המערכת ולבחון את תאימותה עבור החברה ולקוחות הקצה שלו.
כמו כן מנהלת החברה בימים אלה מו"מ עם חברה איטלקית (TEKNE), המייצרת מערכות חסימה אלקטרוניות לשילוב מערכת המכ"ם שלה כמערכת משלימה למוצר של החברה האיטלקית, כך שהמכ"ם של החברה יזהה את הרחפן ויפעיל אוטומטית את מערכת החסימה האלקטרונית של החברה האיטלקית. בהתאם למידע שנמסר מ-TEKNE, הפיתוח הנ"ל הוצג לרשות בתי הסוהר באיטליה, וכעת מתנהל משא ומתן בין TEKNE לרשות בתי הסוהר באיטליה להתקנת פיילוט ראשון.
"רמזור" להכוונת תנועה אווירית ב"עיר חכמה"
"עיר חכמה" היא חלק מחזון תכנון ערים ואזורים הכולל שילוב בין טכנולוגיות מידע ותקשורת
באופן מאובטח במטרה לנהל את נכסי העיר. כחלק מתהליכים טכנולוגיים מתקדמים ולאור השימוש ההולך וגובר ברחפנים נוצר הצורך בגורם מתכלל שיהיה באפשרותו לנהל ולפקח על תעבורת הרחפנים בשטח אורבני מוגדר. הרמזורים של החברה יורכבו ממכ"מים עם יכולת תקשורת מול הרחפן. החזון של החברה הוא לפרוס מאות רמזורים בשטח האורבני, כך שכל נקודה במרחב התלת מימדי האורבני תכוסה על ידי רמזור אחד לפחות, ולכן כל תנועת רחפן תנוטר לכל אורכה באמצעות מערך הרמזורים.
אודות ARTsys360
החברה עוסקת בפיתוח מערכות זיהוי וניטור תעופה ותעבורה אווירית ובכלל כך, פיתוח מערכות מכ"ם ומערכות נגד רחפנים. בנוסף, החברה משווקת מערכות נגד רחפנים המורכבות ממכ"ם בפיתוחה של החברה, מצלמות ולעיתים גם חוסם תדרים. מערכת זו מתבססת על תוכנת Cluster360 בפיתוחה של החברה המאגדת את הפעילות של מערכת המכ"ם ומבצעת אינטגרציה עם מצלמות וחוסמי תדרים המאפשרים לחסום את תדרי ההפעלה של הרחפן העוין. פעילות החברה משתייכת לשוק טכנולוגיות ה Drone Counter- (טכנולוגיית זיהוי ואיתור רחפנים(. קהל לקוחות הקצה עבור הטכנולוגיות שמציעה החברה מורכב ממתחמים, אתרים ומתקנים שונים הזקוקים להגנה היקפית אווירית מפני גורמים בלתי מורשים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il