TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

שותפות מו"פ אלמדה ונצ'רס חתמה על מזכר הבנות לשיתוף פעולה עם 'מור יישום' – חברת המסחור של 'כללית'


דר אירית יניב מייסדת ומנכלית אלמדה ונצרס
אלמדה ונצ'רס, אשר משקיעה בתחומי הבריאות הדיגיטלית והמכשור הרפואי, מרחיבה שיתופי פעולה לטובת חברות הפורטפוליו
תל אביב, 6 בדצמבר 2021 – אלמדה ונצ'רס (ת"א: אמדה), שותפות מו"פ ישראלית ציבורית המשקיעה בחברות בתחומי הבריאות הדיגיטלית והמכשור הרפואי עם טווח אקזיט נראה לעין, הודיעה כי חתמה על מזכר הבנות לשיתוף פעולה בקידום פיתרונות חדשים ותמיכה בחברות הפורטפוליו של אלמדה, עם חברת 'מור יישום', המהווה את הזרוע היישומית של 'כללית' בתחום המיסחור.
כללית היא ארגון הבריאות הגדול בישראל ומהגדולים בעולם המעניקה שירותים רפואיים ל-4.7 מיליון מבוטחים ומהווה ראש חץ לכלל השוק בתחום הבריאות הדיגיטלית. 'מור יישום' יוצרת שיתופי פעולה טכנולוגיים בתחומי המחקר והפיתוח, על מנת לסייע ליזמים לתרגם רעיונות למוצרים ופתרונות פורצי דרך בתחומי הרפואה, התרופות, האבחון והביו-טכנולוגיה, התורמים לאיכות החיים של המטופלים. באמצעות הקניית גישה לכלים וידע.
במסגרת שיתוף הפעולה יוכלו חברות הפורטפוליו בהן בוחרת אלמדה להשקיע – אם בעצמן או בשיתוף 'מור יישום', ליהנות מעבודה משותפת עם קבוצת הכללית. לרבות, בין היתר, בכל הקשור לביצוע ניסויים קליניים, מחקרי Big Data ועבודה עם מובילי דעה. מטרת שיתוף הפעולה הוא לקדם ולהשביח טכנולוגיות ולאפשר להן הגעה מהירה ויעילה לשוק.
פיני בן-אלעזר מנכ"ל מור יישום, שירותי בריאות כללית: "באקוסיסטם הישראלי שמונה מעל 1,500 חברות בתחום, הצלחת חברות תלויה בהבנת צרכי הלקוח מחד, ובגישה לאמצעים ונתונים מאידך. שיתוף הפעולה בין שותפות מו"פ, המנוהלת ע"י גוף מקצועי עם קשרים בינלאומיים, לבין גוף יישומי, תייצר קרקע פוריה לפריצות דרך."
ד"ר אירית יניב, מנכ"לית אלמדה ונצ'רס: "אנו שמחים על שיתוף פעולה החשוב עם מור יישום וכללית, אנו צופים כי שיתוף פעולה שכזה, יאפשר לשותפות אלמדה לייצר ערך מוסף לחברות הפורטפוליו הקיימות, ולהמשיך להשקיע בחברות נוספות הפועלות בתחומי השקעה מבטיחים מתוך הפורטפוליו של מור יישום. הצוות שלנו, שמגיע עם עשרות שנים של ניסיון מוצלח בהצמחת חברות צעירות, עושה כל מאמץ על מנת להבטיח מענה מקיף על צרכי הפיתוח והמחקר של חברות הפורטפוליו שלנו, תוך שאנו עובדים איתן במשותף במטרה להביא ליצירת ערך למשקיעים."



אודות קרן אלמדה ונצ'רס
אלמדה ונצ'רס (Almeda Ventures) היא שותפות מו"פ ציבורית הנסחרת בבורסת תל-אביב (ת"א: אמדה) ומשקיעה בחברות מתחומי המכשור הרפואי, הבריאות הדיגיטלית וה-Bioconvergence. שותפות אלמדה השקיעה עד היום ב-8 חברות בתחומים הרלוונטיים: אוגמדיקס, ביופרוטקט, טיילורמד, נוראמי מדיקל, מטה פלואו (לומן), וריליטי מדיקל, בילונג.לייף ופלקסדקס. הקרן הוקמה על ידי ד"ר אירית יניב, המשמשת כמנכ"לית הקרן, אמיר בלאט וצחי סולטן. https://www.almedaventures.com

אודות חברת מור יישום
מור יישום מחקרים היא משרד מסחור הידע של הכללית, ארגון הבריאות הגדול בישראל, המספק שירותי מסחור והעברת ידע מקצה לקצה. הפורטפוליו של מור יישום כולל למעלה מ-100 פרויקטים וחברות שונות בשלבי פיתוח שונים, החל משלבים מוקדמים ועד חברות בשלבים מתקדמים בתחומי הרפואה, התרופות, הדיאגנוסטיקה, ה-IT הרפואי והביוטכנולוגיה. הקניין הרוחני נהגה על ידי אנשי מקצוע הפועלים בכל 14 בתי החולים שבבעלות כללית וכ-2,000 מרפאות הקהילה שברחבי הארץ. עם כמעט 30 שנות ניסיון במסחור טכנולוגיות, מור יישום פועלת כדי להבטיח שתהליך המסחור של ההמצאות הללו יניב רווחים לחוקרים, לשותפים בתעשייה, לכללית ולציבור בכללותו.

אודות שירותי בריאות כללית
אודות - כללית היא ארגון הבריאות הגדול והמוביל בישראל, אשר נמנית עם מקימי ומייסדי מערכת הבריאות הישראלית. לכללית פריסה ארצית של 1500 מרפאות בכל רחבי הארץ ו-14 בתי חולים אשר מובילים באיכות הטיפול הרפואי ומדדי האיכות והשרות של משרד הבריאות. כללית מובילה בתחום הרפואה הדיגיטלית ומספקת מענה באמצעות מעטפת של שירותים המהווים את חוד החנית בתחום הרפואה מרחוק. מכון המחקר של כללית מוביל מודלים חדשניים המבוססים על מחקרי Big Data אשר מעניקים לארגון יכולות של רפואה מנבאת.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il