TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת Yandex העולמית ממנה את גונן ורדי למנהל הפעילות הבינלאומית שלה


גונן ורדי מנכל החטיבה הבינלאומית Yandex צילום: נוי ערקובי
גונן נבחר להוביל את הפעילות העסקית של החברה בשווקים הבינלאומיים, לרבות בישראל. במסגרת פעולותיו, יוביל בין היתר את פעילות הענן באירופה ובמזרח התיכון, ואת התרחבות החברה בנושאי תחבורה חכמה ושירותי ecommerce מתקדמים
ענקית הטכנולוגיה Yandex (נאסד״ק:YNDX), מחברות הטכנולוגיה המובילות באירופה, אשר פועלת בתחומי שירותי הענן, פתרונות ביג דאטה מבוססי ML ו-AI, תחבורה חכמה, ופתרונות לוגיסטיקה ושירותי ״מייל אחרון״. Yandex ידועה ברחבי העולם בפיתוחיה החדשניים, הנותנים מענה למגמות המשתנות בעולמות הטכנולוגיה והתחבורה החכמה. החברה, הנסחרת בנאסד״ק משנת 2011 בשווי של מעלה מ-28 מיליארד; מודיעה היום, על מינויו של גונן ורדי למנהל הפעילות הבינלאומית שלה.
בתפקידו החדש, גונן יוביל את התרחבותה האסטרטגית של ענקית הטכנולוגיה לשווקים הבינלאומיים וינהל את מגוון פעילויותיה בשווקים אלו, לרבות השוק הישראלי. עם כניסתו לתפקיד, ביצע גונן מספר מהלכים אסטרטגיים, ביניהם הרחבת הפעילות העסקית של החברה לשווקי איחוד האמירויות, איטליה וגרמניה, וכמו כן מינוי יובל קינן כמנכ״ל Yandex ישראל במטרה להעמיק את מרכז הפעילות העצמאי בישראל במקביל לרכישת חברת הקורקינטים החשמליים השיתופיים Wind.
גונן ורדי (49), בעל ניסיון רב בתחומי הטכנולוגיה והסייבר. לגונן רקורד מוכח וניסיון של כ-14 שנים בניהול סטארט-אפים משלב ההקמה, דרך פיתוח עסקי ועד להפיכתם לחברות גלובליות. בנוסף, לגונן 12 שנות ניסיון בניהול פרויקטים אסטרטגיים בהיקפים גדולים.
גונן היה שותף להקמת Bunkersec שעסקה בפיתוח והקמת מרכזי שליטה ומתקני מחשוב תת קרקעיים, חברת eProc שנמכרה לענקית הטכנולוגיה Sykes וחברת CyberX שנמכרה ל- Microsoft. בתפקידו האחרון הוביל גונן את הפעילות העסקית של חברת Cylus שמובילה את פתרונות הגנת הסייבר לעולם הרכבות והמטרו.
לדברי גונן ורדי, מנכ״ל החטיבה הבינלאומית של Yandex: "חברת Yandex העולמית שמה לה למטרה לייצר אימפקט טכנולוגי המאפשר מחקר ופיתוח ופעילות עסקית ענפה בכל השווקים בהן היא פועלת וביניהם ישראל. אני סמוך ובטוח כי על-ידי העמקת שיתופי הפעולה, נוכל לאפשר למיליוני צרכני טכנולוגיה בעשרות שווקים שונים, נגישות לטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם. Yandex רואה חשיבות גדולה בהשקעה בשוק הישראלי וצפוייה להשיק שירותים מתקדמים נוספים בקרוב".
כזכור, ל-Yandex העולמית נוכחות בשוק הישראלי באמצעות אפליקציית הזמנת המוניות Yango, אפליקציית שירותי האונליין המספקת משלוחים בתוך כ-15 דקות Yango Deli, שירותי לוגיסטיקה ומשלוחי ״מייל אחרון״, תכניות הלימודים Yandex Education ל- Data, AI, WEB ופרויקט הרכב האוטונומי של החברה Yandex Self Driving Group (אשר מפעילה בישראל רכבי ניסוי אוטונומיים ואת רובר המשלוחים האוטונומי שעתיד להתחיל בניסוי בקרוב)


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il