TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

שוק המניות הסיני לאחר קריסת חברת הנדל"ן Evergrande


שרודרס
שרודרס ענקית ניהול הנכסים הבריטית מעדכנת על מצב שוק המניות הסיני לאחר קריסת חברת הנדל"ן Evergrande
שוק המניות הסיני חווה ירידות חזקות במהלך הרבעון. חלק מהירידות הגיעו בשל חששות מהקריסה של חברת הנדל"ן Evergrande והיכולת שלה לשרת את החובות שלה.
הסנטימנט כלפי סין נחלש לאור שינויי רגולציה שהשפיעו באופן מהיר וישיר על סקטור החינוך והטכנולוגיה. גם המחסור באנרגיה שהוביל להפסקות חשמל נרחבות, הבהיל את המשקיעים, לאור הפגיעה בייצור של סחורות ומוצרים חשובים.
הונג קונג סיימה גם היא בירידה הרבעון כאשר הלחץ זלג מסין אליה והשפיע גם על שווקים נוספים. הירידות בטאיוואן היו זניחות.

מבט על התיק
Schroder ISF* Greater China
הקרן רשמה תשואה דומה למדד ברבעון של 13.08%- , כאשר המדד רשם תשואה של 13.3%-. מתחילת השנה (נכון לסוף ספטמבר) הקרן רשמה תשואה של 5.6%- מול המדד שרשם תשואה של 7.7%-.
ברמה הסקטוריאלית, בחירת המניות בהביאה לביצועי חסר של הקרן. בעיקר בסקטור ה-Materials. מנגד, האלוקצייה הסקטוריאלית דווקא הייתה חיובית לתשואת הקרן. חשיפת היתר ל-Materials הייתה חיובית לקרן, בעוד שחשיפת החסר ל-communication services ומשקל היתר ל- IT היו גורמים חיוביים נוספים הרבעון.
ברמה הגאוגרפית, בחירת המניות הייתה טובה במיוחד בסין, אבל חלשה ב-HK. משקל החסר לטאיוואן הייתה פחות טובה הרבעון.
ברמת המנייה, הערך הרב ביותר הגיע מ: Parade Technologies, China Jushi ו- Tencent.
המניות שגרעו הרבעון מתשואת הקרן היו: n Sands China, Prada ו- ZyloxTonbridge Medical Technology.
רכשנו הרבעון אחזקה במניית Kweichow Moutai, חברת משקאות הנסחרת במכפילים אטרקטיביים לאחר התיקון שחווה השוק והסקטור. הגדלנו את המניות שלנו בחברות Alibaba ו-Tencent לאור כך שמחיר המניה הנוכחי מתמחר לדעתנו את מרבית החדשות השליליות שפגעו בסקטור.

הרבעון מכרנו את אחזקותינו ב- Hengli Petrochemica לאור כך שאנו לא רואים זרז לתשואה בטווח הקצר. כמו כן, מכרנו את האחזקה של הקרן במניית Sands China לאור העלייה ברגולציה כלפי תעשיית ההימורים במקאו, אשר יוצרת חוסר וודאות. לסיום, מימשנו רווחים במניית Sinoma Science & Technology.
Schroder ISF* China A
הקרן רשמה תשואה תשואת חסר ביחס למדד ברבעון. הקרן רשמה תשואה של 8.5%- ברבעון ומתחילת השנה, תשואה שלילית של 2.14%-.
בחירת המניות הייתה הגורם העיקרי לתשואת החסר. הבחירה הייתה לא טובה בעיקר בסקטור ה-materials אך גם בסקטור ה- industrials וה- financial. מנגד, האלוקצייה הסקטוריאלית דווקא הייתה חיובית לתשואת הקרן. חשיפת היתר ל-Materials הייתה חיובית לקרן.
ברמת המנייה, התשואה הגבוהה ביותר הגיעה מצד הפוזיציות שלנו ב- Wuliangye Yibin, Xiamen Faratronic ו- Great Wall Motor המניות שהשפיעו לרעה על התשואה הגיעו מ- Mango Excellent Media, Ping An Insurance ו- Wuhan Raycus Fiber Laser Technologies..
החודש נכנסנו לפוזיציה במניית Jiangsu Hengrui Pharmaceuticals, בעלת יכולות פיתוח והפצה חזקות. כמו כן קנינו מניות של Bank of Ningbo, אחד הבנקים המנוהלים בצורה היותר טובה בסין ומתרכז בהלוואות לגופי mid market ומייצר תשואה אטרקטיבית על ההון. רכישה נוספת הייתה במניות חברת Wuliangye Yibin חברת משקאות הנסחרת במכפילים אטרקטיביים לאחר התיקון שחווה השוק והסקטור. בצד המכירות, מימשנו רווח במניית Xiamen Faratronic, XCMG ו- Wuxi Lead Intelligent Equipment.

תחזית
התחזית הכלכלית לטווח הקרוב נותרה מאתגרת. סקטור הייצוא אשר היה יציב מאז 2020 מראה סימני חולשה, לאור ירידה בביקושים למוצרים רפואיים ואחרים, לאור העלייה בנורמליזציה בשרשרת האספקה העולמית. גם צווארי הבקבוק בצד הייצור השפיעו על פעילות הייצור בסין בחודשים האחרונים. גם הצמיחה בצריכה נותרה חלשה, והדבר משקף את ההשפעה של הקורונה של מצב הצרכנים בחלק מהאזורים, כמו גם השפעת ההגבלות.
צמיחה חלשה כזו מביאה לקדמת הבמה את הצורך בשינויי מדיניות. העצירה בדרישות יתרות הנזילות מהבנקים שלחה מסר ברור כי עידן הצמצום הגיע אל קיצו. אנו צופים כי נראה תמיכה במדיניות לפני שהשנה הנוכחית תסתיים. השינויים הרגולטוריים נותרו בפוקוס. הם עשויים לשנות את אופיים של הסקטורים השונים ולהביא להאטה בסקטורים אחרים. עם זאת, העבר הוכיח כי המשקיעים יודעים

להתאים עצמם במהירות לשינויים, וזה עשוי להחזיר בקרוב את הפוקוס לנתונים הפונדמנטליים לחברות הסיניות.
בטאיוואן, הכלכלה נהנתה מעדנה ברבעונים האחרונים, בעיקר סקטור הטכנולוגיה, זאת בשל השפעות של מלחמת הסחר בין ארה"ב לסין וכן, לאור ההתקדמות בהטמעת ה-5G בסין. נראה כי גם נושא ה-COVID התמתן.
להמשך 2021 אנו מאמינים כי השוק ממשיך להתנהל בגבולות הגזרה הקיימים, אלא אם נראה פתאום תמרוץ מסיבי מהממשלה, אשר עשוי להביא לעלייה מחודשת בשווקים. אנו שומרים על גישה מאוזנת בין גורמי הערך לצמיחה. בחירת המניות עצמה נותרת הדרך העיקרית לייצר אלפא בשווקים הנוכחיים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il