TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת התקשורת ההונגרית 4iG רוכשת את השליטה בחלל-תקשורת


דן זיציק מנכל חלל תקשורת צילום: יחצ
לפי שווי של למעלה מ- 400 מיליון ₪ המשקף מחיר של 8.5 ₪ למניה
דן זיצ'ק, מנכ"ל חלל-תקשורת: "כניסתה של 4iG, באמצעות הזרמת הון לחברה, תשפר בצורה משמעותית את חוסנה הפיננסי ואת מימוש תוכניות הפיתוח העסקי והאסטרטגיה הגלובלית של החברה"

חברת חלל-תקשורת חתמה עם חברת התקשורת ההונגרית 4iG על הסכם לרכישת השליטה (51%) בחברת חלל-תקשורת, בדרך של הצעה פרטית, תמורת סך של כ-221.2 מיליון ש"ח, המשקף מחיר של 8.5 ש"ח למניה. מחיר זה משקף פרמיה של כ-50% על המחיר הממוצע של המניה בבורסה בחצי השנה האחרונה.
השלמת העסקה מותנית בתנאים מתלים, ביניהם אישור אסיפת בעלי המניות של חלל-תקשורת, אישורים רגולטוריים, כולל של משרד התקשורת והסכמות צדדים שלישיים ככל שיידרשו.
חברת 4iG הינה חברה ציבורית הונגרית, שמניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך של בודפשט ועוסקת בתחום טכנולוגיות מידע ותקשורת.
דן זיצ'ק מנכ"ל חלל-תקשורת מציין: "מדובר באירוע חשוב ובעל משמעות המעיד על הבעת אמון בחלל-תקשורת ופעילותה ובמימוש תוכניותיה האסטרטגיות, שעיקרן מעבר מאספקת קיבולת לוויינית לאספקת מגוון רחב של שירותי תקשורת על גבי לוויין, לרבות, שירות מנוהל מקצה לקצה ומתן פתרונות מתקדמים בשרשרת הערך כגון אפיון, תכנון, הקמה ותפעול רשתות התקשורת הלוויינית.
בנוסף, כניסתה של 4iG, באמצעות הזרמת הון לתוך החברה, תשפר בצורה משמעותית את חוסנה הפיננסי וצפויה להשיא ערך לבעלי מניות החברה".
השלמת העסקה צפויה לחזק ולהרחיב את פוטנציאל הפעילות של חלל-תקשורת במזרח ומרכז אירופה וליצור שיתוף פעולה וסינרגיה עם חברות כל קבוצת 4iG.

פסגות על רכישת השליטה בחלל תקשורת‎‎
דנאור ארז, מנהל השקעות בפסגות קרנות נאמנות: "כמחזיקים גדולים באג"ח, לפני העסקה ראינו מולנו חברה עם יתרות מזומנים גבוהות, חברה שמייצרת תזרים מזומנים, ושברמה התזרימית יכולה לעבור בשקט שנתיים קדימה. יתרת שירות החוב שמעבר תהיה תלויה בהצלחת החברה בשיווק וחתימה על הסכמים נוספים לשירותי לווין. במידה והעסקה תאושר, ההון העצמי של החברה יגדל משמעותית וכך גם היקף המזומן שברשותה, מה שייתן לחברה שקט תזרימי ארוך וכמובן את האפשרות לגיוסים עתידיים זולים. מסיבות אלו, אנו חושבים שהאג"ח מעניין להשקעה".

על חלל-תקשורת:
חלל-תקשורת הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב, עוסקת באספקת שירותי תקשורת לוויינית ללקוחותיה, באמצעות הלוויינים עמוס-3 ועמוס-7 הממוקמים בנקודת שמים 4°W, עמוס-4 המוצב ב- 65°E, והלווין הדיגיטלי המתקדם עמוס - 17 אשר החל בפעילותו המסחרית בשנת 2019 ומוצב בנקודת שמים 17°E. לקוחות חלל-תקשורת כוללים בין היתר, חברות המספקות טלוויזיה רב-ערוצית, ערוצי טלויזיה, רשויות מדינה הנזקקות ללוויין תקשורת להעברת מידע לסוגיו, חברות העוסקות בהעברת מידע, טלפוניה ואינטרנט בפס-רחב וכן גופים העושים שימוש ברשתות VSAT. חלל-תקשורת מספקת שרותי תקשורת לוויינית ללקוחותיה ברחבי אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ואסיה.

החברה יוצגה על ידי עורכי הדין דוני טולידאנו, שי דיין ואלון אברמוביץ ממשרד עו"ד ארידנסט, בן נתן, טולידאנו ושות'

4iG יוצגה על ידי עורכי הדין שרון אמיר, טוביה גפן ואיתי דויטש ממשרד נשיץ, ברנדס, אמיר ושות'.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il