TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אנרג'יקס מגדילה את צבר הפרויקטים בייזום בתחום ה-PV והאגירה בארה"ב


אנרגיקס
בהספק נוסף של כ-2.6GWp וכ-3,900MWh, בהתאמה
בהמשך לדיווחיה הקודמים של אנרג'יקס אודות רכישת צבר פרויקטים בייזום בתחום ה- PV והאגירה בהספק של כ- GWp1.8 ו- MWh1,680 בארה"ב, החברה מעדכנת כי מאז השלמת העסקה ביום 12.8.2021, המשיכה החברה לפעול באינטנסיביות להגדלת צבר הפרויקטים שלה בייזום בארה"ב, בדגש על אותם משאים ומתנים וזכויות שנרכשו בעסקת NCRE, מעבר לפרויקטים הנרכשים.

כתוצאה מכך, גדל צבר הפרויקטים בייזום בתחום ה-PV והאגירה שבבעלותה של החברה בארה"ב ב-30 פרוייקטים בהספק נוסף של כ- GWp2.6 וכ- MWh3,900 בהתאמה.

להערכת החברה, בהתייחס לפרויקטים הנוספים בלבד, לפחות מחצית מצבר פרויקטים זה יגיע לכדי מוכנות להקמה החל משנת 2025, בהיקף השקעה כולל המוערך בכ- 1.5 מיליארד דולר.

אסא (אסי) לוינגר, מנכ"ל אנרג'יקס מסר: אנו שמחים לעדכן על הכפלת צבר הפרויקטים שלנו בייזום בארה"ב. ההערכות שלנו אודות הפוטנציאל הגלום ברכישת הזכויות מ- NCRE התממשו והצלחנו להגיע תוך זמן קצר, באמצעות מערך הפעילות של החברה בארה"ב, להישג חסר תקדים של הגדלת צבר הפרויקטים בייזום בתחום ה-PV והאגירה בארה"ב בהספק נוסף של כ- GWp2.6 וכ- MWh3,900 בהתאמה. הגדלת צבר הפרויקטים בייזום בשילוב הרוח הגבית של ממשל ביידן לחיזוק האנרגיות המתחדשות מאפשרים לנו להאיץ את הפעילות בארה"ב ובכך מבטיחים את הצמיחה המשמעותית שלנו בשנים הקרובות.

אודות אנרג'יקס

החברה הינה חלק מקבוצת אלוני חץ נכסים והשקעות בע"מ. החברה עוסקת בייזום, פיתוח, מימון, הקמה, ניהול והפעלה של מערכות לייצור חשמל נקי ממקורות אנרגיה מתחדשת בדגש על אנרגיה פוטו-וולטאית לרבות בשילוב אגירה ואנרגיית רוח. החברה החלה את פעילותה בספטמבר 2009 והונפקה בבורסה בתל אביב במאי 2011.
לחברה כיום יש פעילות בישראל, ארה"ב ופולין. ההספק הכולל של מערכותיה במדינות אלה בתחום הפוטו-וולטאי ואנרגיית הרוח מסתכם למועד אישור הדוח לסך של כ- MW498 פרויקטים בהפעלה מסחרית, כ- MW360 פרויקטים בהקמה ולקראת הקמה, וכ- MW875 פרויקטים בייזום מתקדם. כמו כן, לחברה פרויקטים בייזום בתחום הפוטו-וולטאי ובתחום אנרגית הרוח בהספק של כ- GW6.3 ופרויקטים בייזום בתחום האגירה בהיקף של MWh5,580.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il