TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מביליקום משלימה מסירת החלק השלישי עבור חוזה קיים של כ-2.3 מיליון דולר

המסירה האחרונה של מוצריה של מוביליקום בשווי של 470,000 דולר, היא החלק השלישי במסגרת החוזה הקיים עם הספק, שצמח מ -2 מיליון דולר ליותר מ -2.3 מיליון דולר כפי שהוכרז ב -4 בפברואר 2021
• מערכות הבקר הקרקעיות (GCS) של מוביליקום משולבות בספק מל"טים מוביל העוסק בפעילות הגנה, ביטחון פנים ופעילות מסחרית
• האספקה האחרונה של למעלה מ- 200 יחידות בהיקף של כ- 470,000 $ נמסרה והביאה לכדי סכום כולל של 1.8 מיליון דולר למוצרים שהועברו ללקוח זה.
• משלוח זה מחזק עוד יותר את יכולתה של מוביליקום להגדיל את ייצורה ומאשר את יכולתה הטכנית של מוביליקום לספק מוצרים "חדישים" ללקוחותיה
• כעת צפויות הזמנות נוספות מלקוח זה.

7 ביוני 2021 - מוביליקום בע"מ ASX: MOB)) שמחה להודיע ​​שהיא השלימה בהצלחה אספקה ​​של יותר מ- 1.8 מיליון דולר מוצרים עבור החוזה בסך 2.3 מיליון דולר עם ספק מל"טים עולמי מוביל, לאחר משלוח של למעלה מ- 200 יחידות של מערכת בקר הקרקע שלה.
המסירה האחרונה של מוצריה של מוביליקום בשווי של 470,000 דולר, היא החלק השלישי במסגרת החוזה הקיים עם הספק, שצמח מ -2 מיליון דולר ליותר מ -2.3 מיליון דולר כפי שהוכרז ב -4 בפברואר 2021. החוזה הראשוני הוכרז בשנת 2018.
ללקוח הכנסות של יותר מ -3.6 מיליארד דולר והיא חברת טכנולוגיה עילית בינלאומית העוסקת במגוון תוכניות ביטחון, ביטחון פנים ומסחר ברחבי העולם. זהו אחד הספקים הגדולים ביותר של מזל"טים, כלי טיס בלתי מאוישים קטנים (sUAV) ורובוטיקה מחוץ לארה"ב.
מערכות הבקר הקרקעיות (GCS) של מוביליקום משולבות במזל"טים ובפלטפורמות ה- sUAV של הלקוח ברחבי העולם.
מנכ"ל מוביליקום, אורן אלקיים, אמר כי החברה השלימה את המסירה האחרונה מכושר הייצור שלה באסיה-פסיפיק, שאותה הרחיבה בקנה מידה מסחרי כדי לענות על דרישות הייצור בהיקף גבוה.
"מוביליקום הוכיחה שהיא מסוגלת להגדיל את הייצור ולבצע מימוש בחוזה הגדול הזה למרות ההשפעות של COVID-19 וסוגיות שרשרת האספקה ​​ברחבי העולם, תוך שמירה על יעדי מרווח גולמי. הביצוע והאספקה ​​המוצלחים יתרמו לצמיחת ההכנסות המשמעותית של מוביליקום מתוכננת לשנת 2021."
מוביליקום צפויה לספק יחידות GCS נוספות במסגרת החוזה הקיים במהלך שנת 2021, כאשר צפויות הזמנות נוספות מהלקוח בבוא העת.

אודות מוביליקום
מוביליקום הנה חברת היי-טק המפתחת ומספקת טכנולוגיות סייבר סיקיורטי ומגוון פתרונות חכמים מקצה לקצה, שהם המרכיבים המרכזיים בפיתוח וייצור פלטפורמות אוטנומיות, רובוטיות ורחפניות. החברה בעלת פטנטים, טכנולוגיות וידע מיוחד ברשתות תקשו"ב אלחוטיות ניידות (Mobile Mesh), סייבר סיקיורטי ופתרונות חומרה ו- Cloud לתפעול וניהול מערכים של כלים אוטונומיים ובלתי מאויישים.
כמו כן, החברה פועלת בעולם תחת המותג SkyHopper לשוק המסחרי ותחת Mobilicom לשוק המוסדי. לחברה מגוון משפחות מוצרי תוכנה וחומרה בשימוש מסחרי ומוכח בשטח ליישומים שונים בשווקים אזרחיים ובטחוניים. לקוחות החברה הם יצרנים מסחריים גדולים, גופי ממשל ובטחון. היתרון התחרותי של החברה בא לידי ביטוי ביכולות האבטחה וההגנה המובנים במוצרים, יכולת עבודה בתנאי סביבה קשים ומופרעים ויחס עלות-תועלת תחרותי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il