TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

כאשר השפעתו של המדע הופכת לתנועה


FOODITIVE
סיפורה של Fooditive, חלוצה ברכיבים מבוססי צמחים שמקורם בשימוש חוזר משביח Fooditive Products
רוטרדם, 2 ביוני 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

בשנת 2020 המאתגרת חזינו בשגשוגה של יצרנית הרכיבים מבוססי-הצמחים Fooditive BV, חברה הולנדית ששמה לה למטרה לבצע מהפיכה בתחום האכילה הבריאה. באמצעות שימוש חוזר משביח (Upcycling) של פירות וירקות מאיכות נמוכה ותוצרי לוואי של פירות וירקות למוצרים שהינם 100% טבעיים, החברה יצרה את אחד מהמפתחות לעתיד של קיימות. הכל החל בירדני, שנאתו לבזבוז ורצונו בשינוי.

לאחר שחווה בילדותו בירדן מחסור בזמינות של מזון, מייסד החברה ומדען המזוןMoayad Abushokhedim - מויאד אבושוחדים נשבע ליצור מזון בריא ונגיש כלכלית לכל.

מצויד במומחיות במדעי המזון ובניסיון עסקי, הוא פיתח תהליך ייחודי משלו ליצירת רכיבים מבוססי-צמחים, שעלותם אינה גבוהה, פשוט באמצעות שימוש במדע הכבישה.

כהכרה בשאיפה שלו להצלחה בתעשיית המזון והמשקאות, אבושוחדים שובץ ברשימת Food 100 לשנת 2000, תואר המציין את אלו הגורמים לשינוי, ופועלים לטובת מעבר למערכת מזון מקיימת.

"עבור בחור ירדני כמוני, שאינו יכול להאמין שהוא חי את החלון שלו ומשנה את העולם, לקבל את הפרס הזה, גרם לי להבין שאם אתה יכול לחלום את זה, אתה יכול להשיג את זה. זה גם הזכיר לי שאיני לבדי במשימה הזו, כיוון שישנם כל כך הרבה אנשים אחרים בעולם המאמינים ביצירת שינוי", אמר מויאד אבושוחדים.

המוצר הראשון של Fooditive, הממתיק ללא קלוריות העשוי מתפוחים ואגסים, ומשנה את חוקי המשחק, היה רק ההתחלה. מאז הושק הממתיק, החברה הרחיבה את ההיצע של מוצריה היצירתיים, וכיום הם כוללים למשל רכיב המעבה את תכולה המזון בו הוא משולב, ועשוי מקליפות בננה; משמר המבוסס על גזר; ומתחלב העשוי מקליפות תפוחי אדמה.

החדשנות שמניעה את מוצרי Fooditive והמסירות שלה לאספקת מה שמגיע לצרכנים, הובילו לכך שהחברה היתה מועמדת לפרס Foodvalley Champions 2020 בקטגוריית "מזון ובריאות". שיתוף הפעולה החדש עם Fructo AG בשווייץ, בו יעשה שימוש בתהליך הכבישה המתמשכת היחודי של Fooditive על מנת להפיק ממתיק מתוצרי לוואי של תהליך גידול הבננות, הוא הצעד האחרון שביצעה החברה בדרך להפיכת העולם לירוק יותר ובעל התנהלות מקיימת יותר.

כחלוצת האכילה הבריאה, פעולותיה של Fooditive עוררו ענין מצידו של גארי קלארק, לשעבר מנהל פעילות Mars International Travel Retail. עם יותר מ-20 שנות נסיון בתחום מוצרי הצריכה, קלארק חש כי "הצטרפות ל-Fooditive כשותף נראתה לי כדבר ברור מאליו כשהתחלתי לחשוב על השלב הבא שלי".

"כאשר שמעתי לראשונה על הגישה של Fooditive לפיתוח כלכלה מעגלית והפקת מזון בריא יותר עבור הצרכנים, התרשמתי בכנות שהם ניצבים בראש התנועה שמבקשת לקדם אבולוציה בתעשיית המזון. אני מאמין ש-Fooditive באמת יכולה לגרום לתעשיה לנוע לעבר עתיד חדש של התייחסות למזון. עתיד שאינו רק טוב עבור בני האדם, אלא גם טוב עבור כדור הארץ, ואם נוכל למצוא דרך שלוקחת את הרעיון הזה ומיישמת אותו בהיקף נרחב, ההבדל יכול להיות עצום", הוסיף קלארק.

ל-Fooditive יש מימון בסך 6.5 מיליון יורו לשנת 2021, בו תעשה שימוש על מנת לבצע מהפיכה בעסקי המזון מבוסס הצמחים, וליצור מזון בריא ונגיש כלכלית לכולם.

מאוחר יותר השנה, החברה תשתף במידע לגבי מוצריה החדשים והמרגשים, תחליף שומן בריא המופק מזרעי אבוקדו, ומשקה חלב טבעוני המופק מאפונה, כך שכדאי לשים עין על Fooditive.

כעת, כשהיא נתמכת בידי שותפים שהביעו בה אמון, ומציעה רכיבי מזון בעלויות שלא ניתן להתחרות בהן, קדחת ה-Fooditive מתפשטת כאש בשדה קוצים, ובדרך גורמת לאחרים לחשוב יותר על מה שהם אוכלים.

אודות Fooditive BV

יצרנית הרכיבים מבוססי הצמחים Fooditive BV נוסדה ברוטרדם, הולנד, בשנת 2018. החברה מחוייבת להפיכת מזון בריא לזמין עבור כולם, עם 100% רכיבים טבעיים. מאז נוסדה, Fooditive עוטרה במספר תארים בזכות הרעיונות החדשניים שלה, הגישה התומכת בקיימות שלה, ותרומתה לכלכלה המעגלית, ובין השאר היתה מועמדת ל-Index Award לשנת 2021.


הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il