TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אינטרקיור גייסה לפחות 180 מיליון ש"ח במסגרת עסקת המיזוג עם חברת ה-SPAC הקנדית


אינטרקיור
גיוס ההון המשמעותי והגדול ביותר לחברת קנאביס ישראלית
מניית החברה תחל להיסחר בבורסה הראשית בקנדה (TSX) כבר ביום שישי הקרוב

העסקה ממצבת את אינטרקיור כחברת קנאביס בינלאומית מובילה
ומחזקת משמעותית את בסיס ההון;

בנוסף, לתחילת המסחר בבורסת טורונטו, אינטרקיור הגישה תשקיף לרישום למסחר בבורסת ה-NASDAQ, מהלך שיאפשר להמשיך ולהרחיב את בסיס המשקיעים ולבסס מנועי צמיחה משמעותיים


21 באפריל, 2021: חברת אינטרקיור (ת"א: אנקר) מדווחת כי השלימה בהצלחה את עסקת המיזוג עם חברת ה-SPAC הקנדית וגייסה לפחות 180 מיליון ש"ח, גיוס ההון המשמעותי והגדול ביותר של חברת קנאביס רפואי ישראלית. כחלק מהשלמת עסקת המיזוג, מניית אינטרקיור תחל ביום שישי הקרוב (23.04.2021) להיסחר בבורסה הראשית של טורונטו ה-TSX, תחת הסימון TSX: INCUR:U. עם תחילת המסחר צפויה אינטרקיור להיות חברת הקנאביס הרפואי הישראלית הראשונה אשר נסחרת ברישום כפול בין בורסת קנדה והבורסה בתל אביב.

לצד זאת, אינטרקיור הגישה תשקיף לרישום למסחר בבורסת ה- NASDAQ, מהלך שיאפשר לחברה להרחיב את בסיס המשקיעים, ולבסס מנועי צמיחה משמעותיים להמשך תנופת הצמיחה והרחבת הפעילות.

עסקת המיזוג הינה בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה הגלובלית של אינטרקיור הכוללת רישום למסחר בבורסות הראשיות בחו"ל. גיוס ההון המשמעותי ממשקיעים בינלאומיים מהשורה הראשונה ותחילת המסחר הצפויה בבורסה הראשית בטורונטו (TSX) וב- NASDAQ הינם הבעת אמון באינטרקיור ובהנהלתה וממצבים את אינטרקיור כמובילה בינלאומית משמעותית בתחום הקנאביס לשימוש רפואי בארץ ובעולם.


אהוד ברק, יו"ר הדירקטוריון: "הצלחת המיזוג וגיוס ההון ממצבים את אינטרקיור כחברת קנאביס רפואי בינלאומית מובילה וצומחת עם איתנות פיננסית ותוכנית אסטרטגית להמשך צמיחה מהירה. אינטרקיור פעלה בשנים האחרונות מתוך חזון להביא את בשורת הקנאביס הרפואי ואת המדע הישראלי המתקדם לשווקים המרכזיים בעולם, ואני גאה על כך שבתוך זמן קצר הצליחה החברה לחתום על הסכמים עם שורה ארוכה של שותפים בינלאומיים, מחברות הקנאביס הגדולות בעולם, ולבנות מערך ייצור מתקדם ומוצרים איכותיים בסטנדרט הגבוה ביותר. אני בטוח כי המשך יישום תוכניות הצמיחה שלנו ומימוש הביקושים הגבוהים שאנו מזהים למוצרינו, יחזקו עוד יותר את האטרקטיביות שבהשקעה באינטרקיור, כפי שבאה לידי ביטוי בעסקת המיזוג הנוכחית ועם כניסתם של משקיעים בינלאומיים ראשונים לחברה".

אלכס רבינוביץ, מנכ"ל החברות אינטרקיור וקנדוק: "עסקת המיזוג, גיוס ההון והרישום למסחר בבורסות מובילות בעולם יאפשרו לאינטרקיור להמשיך את תנופת העשייה ולהאיץ את יישום תוכנית הצמיחה שלנו. אינטרקיור ביססה את מעמדה כמובילת שוק הקנאביס הישראלי בעולם ולהמשיך ולחזק את מעמדה העסקי והתחרותי כמובילה עולמית שחרתה על דגלה להביא למטופלים בארץ ובעולם את המוצרים האיכותיים ביותר. הצלחת עסקת המיזוג וגיוס ההון מרחיבים מאוד את היכולות שברשות החברה ואת האפשרויות העסקיות הרבות העומדות בפנינו ואנו מחויבים להמשיך ולפעול במרץ להשאת ערך למשקיעים".

עו"ד רונן קנטור וצוותו ממשרד דורון טיקוצקי קנטור גוטמן נס ועמית גרוס, ייצגו וליוו את אינטרקיור במהלך הרכישה של הספאק וכן בהליכי הרישום בבורסת TSX ובעתיד בבורסת NASDAQ.


אודות אינטרקיור:
קנדוק הינה אחת מחלוצות ענף הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם, העוסקת במשך למעלה מ-13 שנים במחקר, טיפוח, ייצור, גידול, יבוא יצוא ושיווק קנאביס רפואי איכות לעשרות אלפי מטופלים במגוון התוויות המאושרות על ידי משרד הבריאות ובעלת שיתופי פעולה ופעילות בארץ ובעולם.

קנדוק פועלת לבסס את מעמדה כשחקן מוביל ומשמעותי בתחום הקנאביס לשימוש רפואי בארץ ובעולם. קנדוק מיישמת אסטרטגית צמיחה ומגדילה באופן ניכר את הנוכחות הגלובלית בארצות בעלות רגולציה תומכת והשקיעה רבות בהגדלת כושר הייצור בארץ ובעולם ובהשבחת מתקניה לעמידה באיכות הגבוהה בהתאם לנדרש בשווקי היעד. מערך הייצור של קנדוק כולל את המתקנים הגדולים והמתקדמים בישראל המגדלים ומייצרים קנאביס רפואי באיכות הגבוה ביותר וכן באמצעות שיתופי פעולה אסטרטגיים, מספר רב של מתקנים בחו"ל מהם המתקנים המובילים בעולם הפועלים גם בתקן EU-GMP. כושר הייצור המקסימלי של מערכי הייצור עומד כיום על מעל ל-100 טון קנאביס רפואי באיכות גבוהה. קנדוק השקיעה משאבים רבים בבניית תשתית הפצה משמעותית בארץ ובעולם וחתמה הסכמי אספקה ארוכי טווח עם החברות המובילות בענף המסתכמים במאות מיליוני שקלים.

קנדוק פועלת בשיתוף פעולה אסטרטגי ובלעדי עם החברות הבינלאומיות המובילות Tilray, Organigram, Aphria, Charlotte's Web והתאגיד האורגוואי Fotmer. ההסכמים האסטרטגיים עם החברות הגדולות בעולם מבססים ומדגישים את המוניטין והיכולות של קנדוק בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה של החברה, המבוססת איכות גבוהה ומיתוג בשווקי היעד המרכזיים באירופה, לצד צמיחה מהירה בשוק הקנאביס בישראל. בנוסף מנהלת קנדוק תוכנית מחקרים קליניים על מוצריה בתקן GMP, מהם 10 מחקרים קליניים שאושרו ע"י היחידה לקאנביס רפואי במשרד הבריאות לרבות מחקר קליני Phase III שמתנהל בימים אלו במרכז רפואי מוביל בישראל.
אינטרקיור הציבורית, החברה האם של קנדוק המחזיקה ב-100% ממניותיה, דיווחה ברבעון הרביעי של 2020 על תוצאות שיא עם צמיחה מואצת של פי 15 במכירות הרבעון בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד ושל מעל 20% בהשוואה לרבעון הקודם. במהלך הרבעון הרביעי המשיכה מגמת הביקושים גבוהים לקווי המוצרים האיכותיים של קנדוק. החברה השלימה הסכם מיזוג עם חברת Subversive Acquisition במסגרת עסקת ספאק. המיזוג מייצג שווי של 300 מיליון דולר לבעלי המניות של אינטרקיור המהווה הצפת ערך נאותה והבעת אמון ביכולות ובחזון החברה. כחלק מהשלמת המהלך, אינטרקיור צפויה להתחיל להיסחר בבורסה הראשית בטורונטו (TSX) ולהירשם למסחר גם בבורסת הנאסד"ק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il