TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

עכשיו זה רשמי: ALD מודיעה שחתמה על הסכם מחייב למיזוג עם האב סקיוריטי


ALD
לפי שווי של 145.3 מיליון דולר
המיזוג וגיוס הכספים מובלים על ידי חברת ההשקעות A-Labs Advisory & Finance Ltd., וקרן קלובר וולף קפיטל
חברת ALD, שנסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א, דיווחה הבוקר (ב') כי חתמה על הסכם מחייב למיזוג פעילות עם חברת HUB Security בשווי 145.3 מיליון דולר אחרי הכסף.
על פי הודעת החברה, אתמול נחתם ההסכם בין חברת אי.אל.די, לבין חברת האב סקיוריטי ובעלי מניותיה, לפיו תמוזג האב לתוך אי.אל.די ותהפוך להיות חברה בת בבעלות מלאה של החברה. העסקה תעשה על פי שווי כולל שלאחר המיזוג של 145.3 מיליון דולר ושיעור ההחזקה של בעלי מניות HUB בחברה לאחר ההקצאה צפוי להיות כ-51% שלא בדילול מלא.
כפי שדווח, החברה מתכננת גיוס של כ-50 מיליון דולר ממשקיעים שהביעו עניין בהשקעה והזרמת כספים לטובת פעילות החברה בסך של כ-40 מיליון דולר. על פי אומדן ראשוני שהתקבל מבעלי מניות האב, במהלך שנים עשר חודשים החל ממועד השלמת המיזוג, בכוונת החברה להשקיע בשיווק גלובאלי וכן במחקר ופיתוח סך מוערך של עד - 20 מיליון דולר ארה"ב, שמטרתו גידול משמעותי במצבת לקוחות תאגידיים בעולם.
ל-HUB פתרון מחשוב מוצפן מתקדם עבור חברות וארגונים שמטרתו מניעת חדירה עוינת והגנה על מידע מסחרי רגיש. החברה הוקמה בשנת 2017 ע"י יוצאי יחידות מודיעין מובחרות בצה"ל והיא מעסיקה כ-25 עובדים. בשתי החברות מאמינים שמתקיים חיבור סינרגטי בין החדשנות הטכנולוגית של חברת הסייבר, לבין בסיס הלקוחות המשמעותי ותשתית המכירות המקומית והבינ"ל המפותחת של ALD.
להערכת החברה, כל נספחי ההסכם צפויים להיות מושלמים עד למועד פרסום דוח אסיפה כללית שבכוונת החברה לפרסם בשבועיים הקרובים שיכלול תיאור של כל הנושאים שצפויים להיכלל בו וטרם נכללו בהסכם הנוכחי.

אודות ALD
אי.אל.די הינה חברה ישראלית ותיקה ומבוססת הפעילה בתחום התוכנה והייעוץ מזה 36 שנים עם לקוחות מובילים מכל רחבי העולם. לחברה מחזור שנתי של כ-130 מיליון ש״ח הגדל באופן עקבי ויציב. הקבוצה עוסקת במתן שירותים, ייעוץ ותוכנה בתחום אמינות מערכות. לקוחות החברה הינם גופים ממשלתיים וחברות ענק בעולם שעובדות עם אי.אל.די מעל 20 שנה. החברה מעסיקה כ-400 עובדים ומשרדיה ממוקמים באבן יהודה, בישראל.

אודות HUB SECURITY
האב סקיוריטי מציעה פתרונות אבטחת סייבר לתחומי ה- AI, דאטהֿ, פינטק ותשתיות. פלטפורמת הסייבר של HUB Security מתכוננת ומיוצרת על ידי החברה בישראל ונותנת הגנה ברמה צבאית לארגונים. הנחת היסוד של החברה היא שהמערכות עליהן היא מגנה הן כבר פרוצות ולכן יש לספק הגנה בסטנדרט גבוה יותר למידע הרגיש ביותר. הפתרון של החברה יאפשר לחברות וארגונים הרגישים ביותר להריץ אפליקציות של בינה מלאכותית ברמת האבטחה הגבוהה ביותר כפי שנדרש עבור שירותי בריאות, תשתיות קריטיות ופיננסים. בשנה האחרונה החברה חתמה על מספר הסכמים חדשים ובינהם עם ענקית האחסון סיגייט (Seagate), Lloyd'sֿ, הסכם שת״פ עם Kudelski Security ויחידת הסייבר של חברת חשמל הישראלית. האב סקיוריטי הוקמה ב-2017 על ידי אייל משה ואנדריי יארמנקו ולחברה משרדים בתל אביב וניו יורק, מונה כ-25 עובדים.

*זוהי הודעה לעיתונות לצורכי הנגשה ונוחות. הנוסח המחייב של ההודעה הינו כפי שמופיע בדיווח החברה למאיה מיום 01.03.2021.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il