TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

שיח נכנסת לתחום מכשירי האידוי:


מריחואנה רפואית sutterstock
חותמת על הסכם שיתוף פעולה בלעדי לשיווק ומכירה של מכשירי אידוי (Vaporizers) ומחסניות למכשירים עם חברת קנאבו מחקר
ההסכם יאפשר לשיח להרחיב את סל מוצריה ולהוביל את התחום בחדשנות ונוחות השימוש;
שיח תבצע ניסויים קליניים שיתמכו בשיווק ומכירת המוצרים

מנכ"ל שיח מדיקל גרופ, יוגב שריד: "גאים להיות הראשונים בישראל המאפשרים צריכת קנאביס רפואי באמצעות מכשיר אידוי ייעודי. ההסכם יאפשר לנו להרחיב את סל המוצרים ולהציג מוצר חדשני אשר נפוץ מאוד בשימוש בעולם, הן בשוק הרפואי והן בשוק הפנאי."

גבעת חן, 14 בינואר 2021, שיח מדיקל גרופ (בורסת ת"א: שיח), חברת הקנאביס הרפואי, מחלוצות תעשיית הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם, מדווחת כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה בלעדי בישראל לשיווק ומכירה של מכשירי אידוי (Vaporizers) ומחסניות למכשירים עם חברת קנאבו מחקר.

בהתאם להסכם תבצע שיח ניסויים קליניים במכשירי האידוי אותם מייבאת קנאבו מיצרן אמריקאי, ותספק קנאביס רפואי לניסויים קליניים, וולידציה ואישור הפורמולה לייצור. עם סיום הניסויים הקליניים תפעל שיח לשווק, להפיץ ולמכור את המוצרים בישראל ובמדינות האיחוד האירופי באמצעות המפיץ המקומי של קנאבו או מפיץ אחר עליו הסכימו הצדדים. כמו כן, בכפוף לאישור היק"ר תינתן לשיח זכות בלעדית למילוי, שיווק, הפצה ומכירה של מוצרי האידוי והמחסניות בישראל. בנוסף נקבע כי שיח תהיה ספקית המחסניות הבלעדית של קנאבו בישראל, במידה וקנאבו תרצה להפיץ, למכור או לשווק המוצרים בישראל.

ההסכם מהווה אבן דרך משמעותית בהתקדמות שיח ויאפשר לה להרחיב את סל מוצריה תוך הצגת חדשנות בנוחות שימוש ובצריכה של קנאביס, ובכך לאפשר לה להרחיב פעילותה בארץ ובעולם. שיח אשר פועלת כבר היום לגיוון אפשרויות צריכה של קנאביס רפואי, באמצעות פתרונות ייחודיים של החברות הבנות, מעריכה כי ההסכם יסייע לה בהגדלת נוכחותה בשוק הקנאביס הרפואי לצד כניסה לשוק הקנאביס לפנאי התופס תאוצה ברחבי העולם.

מנכ"ל שיח מדיקל גרופ, יוגב שריד: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה המשמעותי הנרקם עם קנאבו מחקר והכניסה לתחום מכשירי האידוי. לאורך השנים פעלנו לשמור על מיקומנו האסטרטגי בחזית החדשנות הטכנולוגית עם מוצרים ייחודיים של החברות הבנות המאפשרים צריכת קנאביס רפואי במגוון דרכים. אנו גאים להיות הראשונים בישראל המאפשרים צריכת קנאביס רפואי באמצעות מכשיר אידוי ייעודי. ההסכם יאפשר לנו להרחיב את סל המוצרים ולהציג מוצר חדשני אשר נפוץ מאוד בשימוש בעולם, הן בשוק הרפואי והן בשוק הפנאי."

אודות שיח מדיקל גרופ
שיח מדיקל גרופ, חברה בבעלות משפחת שריד (כ-65%) הינה חלוצת הקנאביס הרפואי בישראל המובילה את השוק הבינלאומי בחדשנות טכנולוגית ובפיתוח גנטי של צמח הקנאביס. שיח מגדלת ומפתחת פתרונות בתחום הקנאביס הרפואי משנת 2008 תחת סטנדרטים בלתי מתפשרים ומספקת מזור לאלפי מטופלים ברחבי הארץ. כיום מחזיקה שיח במתקני גידול על גבי שטח של 14 דונם ומקיימת שיתופי פעולה עם חוות נוספות לטובת הגדלת כושר הייצור לשוק הישראלי והבינלאומי. סדרת 'ניצן', מותג הבית של שיח מדיקל גרופ מובילה את השוק הישראלי באיכות וביעילות ולאחרונה שיח כבר ביצעה מספר משלוחי ייצוא מישראל למדינות ברחבי העולם.
כמו כן פועלת שיח להרחבת נוכחותה הגלובלית באמצעות חברות בנות במספר מדינות בעולם בהן יוון והולנד. לשיח תשתית רחבה באירופה הכוללת הקמת חוות גידול וכן מפעל ביוון. זאת לצד מספר שיתופי פעולה עם חברות מובילות בצפון אמריקה למכירת מוצרי החברה ושימוש בידע הגנטי של קבוצת שיח מדיקל גרופ לביצוע מחקרים בתחום הקנאביס הרפואי בשיתוף עם מכוני מחקר, אוניברסיטאות מובילות וחברות בינלאומיות, והינן שותפות במספר מיזמים העוסקים בפעילות מדעית, מחקר גנטי ופיתוח טכנולוגיות בתחום הקנאביס הרפואי.
שיח מחזיקה באישור IMC-GAP לריבוי וגידול קנאביס רפואי, וכן בתקן ISO9001.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il