TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

רני צים מעלה הילוך גם בתחום האשראי החוץ בנקאי:


רני צים
וואליו קפיטל (לשעבר: פי.אל.טי) גייסה כ-17 מיליון שקל באופציות; מימושן יזרים לחברה עד 93 מיליון שקל נוספים מתוכם 12 מיליון שקל כבר בחודש הבא

יהל בן סירה, מנכ"ל וואליו קפיטל: "אנו שמחים על גיוס ההון המוצלח ומודים לציבור המשקיעים על הבעת האמון בחברה. ההנפקה הנוכחית מהווה למעשה את המהלך הראשון ביציאתה של וואליו קפיטל, שהשלימה בימים אלה מהלך של שינוי שם ומיתוג מחדש, לדרכה החדשה בעולם האשראי החוץ-בנקאי. גיוס זה, יחד עם הגיוס העתידי שעשוי להתבצע באמצעות מימוש האופציות, יסייעו לחברה לפתח את פעילותה החדשה, לרבות כניסה לתחום של מימון מלאי יבוא לישראל. אנו רואים פוטנציאל עסקי משמעותי בתחום זה, לצד פעילויות אשראי נוספות שאנו בוחנים, ובכוונתנו לפעול כדי להרחיב את עסקי החברה בקצב מואץ ולהפכה לאחת מהשחקניות המובילות בתחומי פעילותה".


חברת וואליו קפיטל (לשעבר: פי.אל.טי), שהשליטה בה נרכשה השנה ע"י איש העסקים רני צים, השלימה בהצלחה גיוס הון ראשון במסגרת פעילותה החדשה. החברה, הפועלת בתחום אשראי החוץ-בנקאי, השלימה בסוף השבוע הנפקה של 3 סדרות של כתבי אופציה, וגייסה סכום של כ-17 מיליון שקל. סכום זה גבוה בכ-45% מהסכום המקורי שביקשה החברה לגייס, וזאת בזכות ביקושי היתר בסך של כ-30 מיליון שקל שנרשמו בהנפקה. את ההנפקה הובילו אפסילון חיתום ואשר סופן ממשרד עורכי הדין מ. פירון.


סדרות כתבי האופציה שהנפיקה החברה ניתנות למימוש במועדים שונים עד נובמבר 2023. הסדרה הראשונה (סדרה 3) ניתנת למימוש לתקופה קצרה, עד לסוף נובמבר הקרוב, כאשר מחיר המימוש שלה נקבע ל-35 אגורות למניה ומימושה עשוי להזרים לקופת החברה סכום של כ-11.5 מיליון שקל כבר  בחודש הבא. מחירה של מניית וואליו קפיטל הבוקר עומד על כ-79 אגורות, כך שסיכויי המימוש של כתבי אופציות אלה נראה ודאי.


סדרת כתבי האופציה השנייה (סדרה 4) ניתנת למימוש עד סוף אוקטובר 2023 במחיר מימוש של 1.3 שקל. אומנם, משקיעים שיבחרו לממש את האופציה עד לסוף דצמבר 2021 ייהנו ממחיר מימוש מופחת של 85 אגורות למניה. סדרת כתבי האופציה השלישית (סדרה 5) ניתנת למימוש עד סוף אוקטובר 2023 לפי מחיר מימוש של 1.15 שקל למניה.  מימוש שתי סדרות אלה עשוי להזרים לקופת וואליו קפיטל מזומנים בהיקף שינוע בין 67 ל-82 מיליון שקל (בהתאם לאופן המימוש של סדרה 4).


בסך הכל, עשויה וואליו קפיטל לגייס באמצעות הנפקת האופציות סכום כולל שיכול להגיע עד לכ-110 מיליון שקל (כ-17 מיליון שקל בגיוס המיידי בתוספת 12 מיליון ₪ תוך חודש) ועוד כ- 82 מיליון שקל באמצעות מימוש האופציות סדרה 4 ו- 5 ).


לצד מהלך הנפקת האופציות, השלימה וואליו קפיטל מהלך אסטרטגי של שינוי שם החברה ומיתוג מחדש. החברה גם הודיעה, כי במסגרת פעילותה בתחום האשראי בנקאי, בכוונתה להיכנס לתחומי פעילות חדשים. בהקשר זה, היא תפעל לכניסה לתחום של מימון מלאי יבוא לישראל, ובהתאם לכך היא מקדמת שיתופי פעולה עם סוכני מכס בישראל, כדי להציע להם וללקוחותיהם את שירותיה. בנוסף, החברה מתכוונת לפעול להקמת חדר עסקאות מט"ח, וזאת לצורך מתן השירותים בתחום מימון היבוא.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il