TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אנדרסן גלובל מודיעה על שיתוף פעולה ראשון בקרואטיה


אנדרסן גלובל
ההוספה של החברה מזגרב יוצרת את הנוכחות של אנדרסן גלובל במדינה וממשיכה את ההתרחבות של הארגון באזור

אנדרסן גלובל הודיעה היום שחתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם אחת מחברות עורכי הדין הגדולות ביותר בקרואטיה, KALLAY & PARTNERS Ltd.. ההוספה של החברה מזגרב יוצרת את הנוכחות של אנדרסן גלובל במדינה וממשיכה את ההתרחבות של הארגון באזור.

KALLAY & PARTNERS Ltd. הוקמה ב-2006 ומנהל אותה השותף והמנהל הכללי של המשרד מרקו קאלאי. בהנהלתו, החברה מספקת ללקוחות מקומיים וזרים מגוון רחב של שירותים משפטיים, כולל בנקאות ופיננסים, דיני מסחר וחברות, יישוב מחלוקות, בוררות וגישור, דיני עבודה וקשרים עם רגולטורים.

"החברה שלנו מעריכה מחויבות, שקיפות, אמינות ולספק ללקוחות שירותים משפטיים הטובים מסוגם, והערכים האלה עולים בקנה אחד עם אמות המידה והחזון של אנדרסן גלובל", אמר מרקו. "שיתוף הפעולה הזה יאפשר לנו לקחת את שירות הלקוחות שלנו לרמה הבאה ולהרחיב את הנוכחות שלנו באופן כולל יותר. אנחנו נרגשים לעבוד באופן קרוב עם עמיתנו באנדרסן גלובל באזור וגם בעולם".

"KALLAY & PARTNERS יצרה קשרים עם חברות שיתוף הפעולה האחרות שלנו באזור והקשר הסינרגטי שלהן הוא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית ההתרחבות שלנו", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "מרקו והצוות שלו שותפים למחויבות שלנו לספק שירותים הטובים מסוגם וללהט שלנו לאחריות, יעילות ואי תלות".


Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-5,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-161 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il